Ja då har jag pratat med lackeraren också.. Ringde han igår.. Hans kompressor hade rasat i tisdags så igår höll dom på o installera en ny.. Det betyder att bilen inte blir klar på fredag utan de blir till helgen.. Så jag kommer troligtvis hämta den på söndag Inte mycket som jag kan göra åt det, men lite tråkigt att de inte blir någon utställning..
Fick paket igår med så kan kanske fixa några bilder på de
Innehöll följande: -LED-slingor som jag ska ha som "dimljus" -Xenonlampa, 6000K -Diod till p-ljuset, 6000K -Diodlampa till regplåtsbelysningen
// Fredrik
Nice. Samma idé som jag har. Är också på G att beställa ett par diodslingor eftersom jag ju blir utan dimljus med bluepowerfronten. Har du tänkt koppla dem direkt till dimljuskretsen eller?
Innehöll följande: -LED-slingor som jag ska ha som "dimljus" -Xenonlampa, 6000K -Diod till p-ljuset, 6000K -Diodlampa till regplåtsbelysningen
// Fredrik
Nice. Samma idé som jag har. Är också på G att beställa ett par diodslingor eftersom jag ju blir utan dimljus med bluepowerfronten. Har du tänkt koppla dem direkt till dimljuskretsen eller?
Mvh Ludde
Hehe okej
Japp det är tanken, funderade en gång att sätta dom till p-ljuset men kan kanske vara dumt om de inte går o stänga av..
// Fredrik
Mvh Ludde
Hehe okej
Japp det är tanken, funderade en gång att sätta dom till p-ljuset men kan kanske vara dumt om de inte går o stänga av..
// Fredrik
Sätt dem på dimljus kretsen eller på p-ljuset MEN med en brytare i kupen. Du kommer ångra dig den dag du blir stoppad annars
Mvh Ludde
Hehe okej
// Fredrik
Sätt dem på dimljus kretsen eller på p-ljuset MEN med en brytare i kupen. Du kommer ångra dig den dag du blir stoppad annars
Ja de får bli på dimljusen så blir de till o sätta på dom själv varje gång
Ja ni som kanske hade tänkt er o få se några bilder på bilen när den kommit hem kommer bli besvikna..
För jag har nämligen inte fått bilen idag.. Han som lackar fick ingen färg i fredags som han skulle ha fått så han har inte kunnat lacka i helgen.. Men som jag förstod de skulle allt va klart för lack så han lär ju börja med de imorrn då.. Vi prata på att den kanske kunde va klar på tisdag kväll så vi får se när jag hämtar den