i helgen var jag uppe i Västerås på Big Power Meet så det blev inte något gjort då..
Men rören är på och det enda som saknas nu är ändrören..
Kan passa på o säga att den låter ganska så lagom just nu Dock sitter inte ändrören på än så det ska fixas men jag kommer nog byta ut sista böjarna till 3" ist för att få till slutrören.. Blir troligtvis köp av dom imorrn Så kanske de blir mer fix på torsdag om de inte dyker upp nått annat
Lägger upp bilder en annan dag, e för trött nu // Fredrik
Men du, jag jobbar ju o e trött så hinner inte sitta vid datorn på kvällarna
Har iaf varit på Biltema och i min lägenhet för o ta in posten idag iaf Så nu har jag allt jag behöver för o göra klart systemet, eller nej fan.. Saknar 2st 3" klämmor Aja ska försöka lösa de
Nä men jag har pillat lite smått med systemet men de visade sig vara lite svårare än jag tänkt mig så nu håller jag på o kapar upp snitt i rören så jag kan bocka dom lite så de följer golvet bättre På vänstersidan är det inga problem men på häger e de nån som fått för sig o lägga en reservhjulsbalja som e ivägen
Men de går sakta framåt.. Ska ta nån bild nästa gång jag håller på med de
Just nu kör jag utan den sista förgreningen så de slutar direkt efter dämparen o nu låter den lite väl mycket haha!
Ja då kommer de lite bilder då, som sagt så har jag jobbat en hel del denna veckan efter jobbet för att få bilen klar tills på lördag då den ska vara på Volvoträffen i Stenungsund
3" börjar inhandlade ist för 2,5"
Svetsar fast stegmuffen
Inpassning pågår
Det var här jag såg att jag behövde snitta upp och bocka till rören lite för att få upp utblåsen..
Såhär blev de när de e punktat, svetsarna närmast förgreningen är de snitten som behövdes
Sådärja, de börjar likna nått! Nu är det bara de bakre fästpunkterna kvar! Behöver tillverka en egen på högersidan..
Så blev den
Nu är allt helsvetsat och de återstår en provmontering och sedan blir det målning av alla svetsar med 600-gradig motorfärg Hoppas de håller..