3192
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

-utan 940
1 728 Inlägg
19 februari 2010
Mig själv för att jag sitter och dricker öl istället för att packa, ska flytta snart och har massor att göra och begränsat med tid.

Forummoderator
26 484 Inlägg
20 februari 2010
Alla märkesnördar som tycks kunna följa sitt märke ända in i döden, bara för att visa att deras bil är bäst..
Nog för att jag håller mig till Volvo själv, men så lojal är jag inte till märket som en del tycks vara..jisses.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

12 086 Inlägg
20 februari 2010
AirOne skrev:
Alla märkesnördar som tycks kunna följa sitt märke ända in i döden, bara för att visa att deras bil är bäst..
Nog för att jag håller mig till Volvo själv, men så lojal är jag inte till märket som en del tycks vara..jisses.

Skaffa en Bmw och känn hur du dras in..

OEM <3
6 957 Inlägg
20 februari 2010
SNÖN ! mad vräker ner utanför, varna ju för att det kunde komma nästan upp till 3 (!!) DM mad
Nästan bara en månad kvar till Elmia, ärligt talat så siktar jag in mig på att inte åka Ed.30 till Jkpg iaf sad

OEM <3

Larmtekniker
307 Inlägg
20 februari 2010
Bjork

+1
Funderade först på att köra med vinterpuckar men fan inte om det är sånt här väder, får inte upp dörren till huset så mycket snö är det nu. :S

/ Wången

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
20 februari 2010
AirOne skrev:

Kör själv volvo och håller med dig... dem här fanatikerna och volvoraggarna drar ner hela märket i smutsen, samt alla andra som är mer normala bilintresserade entusiaster.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

OEM <3
6 957 Inlägg
20 februari 2010
Wangstedt skrev:
Bjork

+1
Funderade först på att köra med vinterpuckar men fan inte om det är sånt här väder, får inte upp dörren till huset så mycket snö är det nu. :S

Tänkte gå å lägga mig nu..ska bli väldigt spännande å se hur insnöad lill-golfen är imorrn och om jag
ens får upp dörren till garaget..

Fy fan vad jag längtar efter regn, blåst och 5+ !

OEM <3

1 534 Inlägg
20 februari 2010
JapMax skrev:
AirOne skrev:

Skaffa en Bmw och känn hur du dras in..

haha klockrent svar lol

?
1 038 Inlägg
20 februari 2010
Bjork skrev:
Fy fan vad jag längtar efter regn, blåst och 5+ !

Bara att flytta till England big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 101 Inlägg
20 februari 2010
Den förbannade snön som inte försvinner någon gång...

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

511 Inlägg
20 februari 2010
Woojen: håller med vi har över en halv meter har typ

?

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
20 februari 2010
AcesHigh666 skrev:
AirOne skrev:

Kör själv volvo och håller med dig... dem här fanatikerna och volvoraggarna drar ner hela märket i smutsen, samt alla andra som är mer normala bilintresserade entusiaster.

Skönt att det finns fler som tycker som jag tongue

246 Inlägg
20 februari 2010
Att jag och några vänner var en halvtimme från att dö inatt. Vi var inne i rosvallahallen och kollade så allt var lungt med djuren innan vi åkte till hotellet. En halvtimme senare rasade taket och väggarna samman av snön! :'(

Kan inte fastighetsägarna sköta snöröjningen? eller måste både människor och djur dö innan??
Senast redigerat av HighVoltage (20 februari 2010)

Människor med smak kör bilar med flak!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
20 februari 2010
Admin på detta skit forum.

Mvh S.Österdahl

blacken
20 februari 2010
Trådstartare
770_EVOLVE skrev:
Admin på detta skit forum.

Word!..tongue

-utan 940
1 728 Inlägg
20 februari 2010
Som alla andra: snön.
Det får fan räcka med snö nu, skiten kommer ju ligga kvar till midsommar. sad

Fire And Silk
2 254 Inlägg
20 februari 2010
HighVoltage skrev:
Att jag och några vänner var en halvtimme från att dö inatt. Vi var inne i rosvallahallen och kollade så allt var lungt med djuren innan vi åkte till hotellet. En halvtimme senare rasade taket och väggarna samman av snön! :'(

Kan inte fastighetsägarna sköta snöröjningen? eller måste både människor och djur dö innan??

Åkte förbi bara minuter efter att det hade rasat.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

582 Inlägg
20 februari 2010
Spotify för att det inte kopplar upp online!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

92 Inlägg
20 februari 2010
Vädret är nog det som är den största anledningen till att jag är sur och dan. I övrigt är det nog främst för att man har så kallade vänner som ska finnas där för en, men inte svarar eller vill umgås med en när man som mest behöver dem.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
20 februari 2010
norpan skrev:
Spotify för att det inte kopplar upp online!

Det gör det inte för mig heller..

Sök