4145
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
26 februari 2010
Att jag är as trött men kan inte somna..

Borstat grenrör!
125 Inlägg
26 februari 2010
Nicklas-med-ck skrev:
Fysik B-prov imorgon

Gratulerar! Prov i gymnasiets erkänt svåraste kurs är indeed något att bli förbannad på.

Själv är jag förbannad på en mindre rolig hemtenta i psykologi b.....

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
26 februari 2010
NFD skrev:
Nicklas-med-ck skrev:
Fysik B-prov imorgon

Gratulerar! Prov i gymnasiets erkänt svåraste kurs är indeed något att bli förbannad på.

Näe fysik-B prov var inget man hurrade över direkt tongue
just nu är jag förbannad på att man troligtvis måste jobba över idag.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
26 februari 2010
Orkar inte med denna vinten längre yikes. Jag vill ha sommar, jag har rätt så mycket som jag ska göra i sommar big_smile.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Det är alltid gratis ost i råttfällan
175 Inlägg
26 februari 2010
Parkeringsbolag i allmänhet, och Q-park i synnerhet

"Assumption is the mother of all fuckups"

138 Inlägg
26 februari 2010
Vädret.

1 101 Inlägg
26 februari 2010
Mina telefonräkningar ifrån 3

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

602 Inlägg
26 februari 2010
mitt internet:P jävla pissvädret, lågkonjucturen o kärleken hehe livet leker

272 Inlägg
26 februari 2010
stollen skrev:
NFD skrev:
Nicklas-med-ck skrev:
Fysik B-prov imorgon

Näe fysik-B prov var inget man hurrade över direkt tongue
just nu är jag förbannad på att man troligtvis måste jobba över idag.

Jag menade Dödens kurs B, fast de är dock okej för tillfället. Helvetet bryter väl ut snart! tongue
Senast redigerat av Nicklas-med-ck (26 februari 2010)

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
26 februari 2010
Att jag har inga pengar på min mobil just nu yikes. Jag hade lovat min tjejkompis att prata med henne nu i kväll, så nu går det inte tuvärr sad. Jag hatar kontkort mad .

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
26 februari 2010
Att jag fortfarande har ont i ryggen sen jag blev påkörd bakifrån av en lastbil för ett par veckor sen :<

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

I love 20Hz !
1 327 Inlägg
26 februari 2010
b*g snön!!!

Kolla in Projektet! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212774/
#hemåsänk
Team VA!?

skogstokig
341 Inlägg
27 februari 2010
att det inte finns någon tid på verkstan så SNUTn blir fixad. hade tänkt att åka med den ner te Elmia i påsk. men den hinns int bli klar:(

1 101 Inlägg
Larmtekniker
307 Inlägg
27 februari 2010
Att nån idiot kom till garaget i torsdags å började bråka å härja, har sjukt ont i nacken pga det.

/ Wången

Gasglad
3 244 Inlägg
27 februari 2010
Detta gör mig inte direkt förbannad men man blir irriterad över moderatorernas dubbel moral vad gällande dessa regler. Finns även moderatorer som lagt upp videoklipp som kommer ifrån tex. USA, har de tex. tillåtelse till att ladda upp dem här? "Tveksamt" .....

Du får endast ladda upp sånt du själv har filmat eller har tillstånd av upphovsmannen att ladda upp.
Endast fordonsrelaterade klipp
Inga mopedfilmer eller epa-traktorer.
Mobiltelefonklipp och liknande av dålig kvalitet undanbedes och raderas.

//Carfreak

?
1 038 Inlägg
27 februari 2010
MrCarfreak skrev:
Detta gör mig inte direkt förbannad men man blir irriterad över moderatorernas dubbel moral vad gällande dessa regler. Finns även moderatorer som lagt upp videoklipp som kommer ifrån tex. USA, har de tex. tillåtelse till att ladda upp dem här? "Tveksamt" .....

Du får endast ladda upp sånt du själv har filmat eller har tillstånd av upphovsmannen att ladda upp.
Endast fordonsrelaterade klipp
Inga mopedfilmer eller epa-traktorer.
Mobiltelefonklipp och liknande av dålig kvalitet undanbedes och raderas.

Du vet, de är skillnad på folk å folk.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
27 februari 2010
OS tramset på tv,n och radion man hör ju skiten precis överallt JAG HATAR DET!!!!
All jävla reklam på tv och radion om OS när dem inte sänder något från det, och sen om någon tar guld då ska dem såklart prata om det i flera veckor efteråt....
Vad f*n är det för mening med att visa samma skit på 3kanaler sammtidigt? och radion kan man inte lyssna på heller för dem har bara OS skiten där med och är det inte det så är det radio på finska eller något värdelöst "humor"program från P3. P1 och P2 har bara religöst babbel. Inte undra på att folk inte vill betala nått till radiotjänst. Tillochmed reklamkanalerna på radion tjatar om os, hallå jag bytte för f*n till er kanal för att slippa höra just den skiten mad

Just det sen har batteriet i den ena jeepen frusit så det lär ju aldrig fungera igen.

1 656 Inlägg
27 februari 2010
Snöras! Fick nyss min framruta på bilen delad i 1000delar , varav några sitter i min hand samt resten ligger i bilen.

2 021 Inlägg

Sök