Dagen började stressigt, fick skynda mej till bussen så det blev varken frukost osv
Så var extremt hungrig + stressad.
Sedan på första lektionen fick vi reda på hur vi låg till betygsmässigt osv så vi fick håltimme på typ 70minuter.
Andra lektionen (religion) , polaren lovar mej skjuts till bråvalla, ska endast ta 5minuter
Började få extremt ont i huvudet med, efter 30-40minuter så gick jag och skulle ta spårvagnen eftersom "polaren" sket totalt i det.
Var då stressad, hungrig, ont i skallen och började bli irriterad.
Först missade jag spårvagnen med 30sekunder, då var jag redan försenad med typ 40minuter
Efter ca: 15minuter kommer nästa spårvagn där fick jag sitta och lyssna på en grupp invandrare som satt och skröt om hur mycket de hunnit vandalisera, misshandla och våldta i Norrköping.
Pulsen steg, var sjukt irriterande och sitta där ensam och lyssna på det, trodde jag skulle bita halsen av personen närmast.
Bytte spårvagn till 2.an i resecentrum som jag även då missade så jag fick ta nästa.
Försenad med över 1,5timme kommer jag till bråvalla där jag upptäcker att allt är stängt och släckt = inget lackande idag för min del.
Då fick jag någon form av nervöst sammanbrott så jag gick från Norrköping till Svärtinge för att lugna mej.
Men eftersom jag skriver här så är jag tyvärr fortfarande förbannad.