2140
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 juni 2010
Stör mig på folk som kör 850 T5, som tror att deras bilar är så jä*la värdefulla? tongue..

Jag som vill byta mot en sån eller en Saab 9-5 kombi! tongue
Senast redigerat av Memme (19 juni 2010)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

1 517 Inlägg
19 juni 2010
när nån har repat min bil -.- yikes

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
19 juni 2010
Min idiot till "kompis" som sitter brevid mig.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

2 337 Inlägg
19 juni 2010
Livet just nu.

Hifi Freak
462 Inlägg
19 juni 2010
Att det ska vara helt omöjligt att separera med en tjej och fortfarande vara vänner.

Men det som gör mig mest förbannad är att ja bara kommer få träffa våran gemensamma son max 2ggr i veckan. Ja trode att ett barn behövde båda sina föräldrar?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 juni 2010
Att blocket är RIKTIGT jävla segit och suger ?... När jag la in en annons blev den inte godkänd, ändrar i den skickar iväg en ny. Då blir den första godkänd, men man kan inte se något " Hittade inte annonsen..."

SPEEEEL!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

375 Inlägg
19 juni 2010
T-RÖD skrev:
Att det ska vara helt omöjligt att separera med en tjej och fortfarande vara vänner.

Men det som gör mig mest förbannad är att ja bara kommer få träffa våran gemensamma son max 2ggr i veckan. Ja trode att ett barn behövde båda sina föräldrar?

Men. Varför får du inte träffa han mera då? Vad synd för er båda.  sad

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

653 Inlägg
20 juni 2010
Någon jävla idiot har dansat på mitt tak inatt mad Den som gjorde det ska va glad att jag inte såg det!

Smoke tires not drugs

RBejbi
20 juni 2010
Trådstartare
Folk som inte har minsta lilla självdistans och självförtroende utan måste klanka ner på andra för att må någelunda bra själva..

Respektera å va stolt över sig själv borde en å annan människa lära sig..

4 637 Inlägg
20 juni 2010
Elda skrev:
EmilHammarlund skrev:
Och så är jag trött på alla som kör i 50 på 70-väg och ändå ställer sig på bromsarna vid minsta småböj där man egentligen kan köra i 90.

Missförstå mig inte, men måste vara jobbigt när man kör en 244 DL och inte har samma omkörningsmöjligheter som motorstarkare bilar.

Ingen fara hehe, förstår hur du tänker.
Bara att vara skicklig med växlarna så drar jag om allt! smile
Skämt åsido men jag tycker att effekten ändå räcker för mig för det mesta och de vägar jag mestadels kör på är så krokiga och fulla av krön att man sällan kan köra om ens om man hade en starkare bil. Alltid kul att ligga och gasa framför en motorstark BMW som inte kommer om p g a alla kurvor!

825 Inlägg
21 juni 2010
På en person i går som dels inte stannade vid övergångsstället och sen pekar finger åt en . Väldigt lågt att göra så tycker jag . Lagen gäller även för stressade männsikor och folk på dåligt humör

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

12 Inlägg
21 juni 2010
Otrogna och oseriösa killar som inte vill mig något annat än att ligga. Jag är tydligen inte värd bättre.
Alla bara playar mig och ser mig inte som en riktig människa som behöver kärlek och omtanke.
Vet inte ens vad äkta kärlek är.

Hifi Freak
462 Inlägg
21 juni 2010
skydark skrev:
T-RÖD skrev:

För att som pappa verkar man inte ha några rättigheter i sverige. Mamman bestämmer typ allt. Men saken är ju att Barnet har ju rätt till båda sina föräldrar. Tycker ja. Men inte i sverige. Så det kommer väll bli domstol om saken.

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
21 juni 2010
Kylarn gick sönder i igår byttes idag och idag skar generatorn! länge leve volvo!

2 337 Inlägg
21 juni 2010
Att jag inte har möjlighet att förklara vissa saker för en viss person.

4 005 Inlägg
21 juni 2010
Raggarhyndan skrev:
Otrogna och oseriösa killar som inte vill mig något annat än att ligga. Jag är tydligen inte värd bättre.
Alla bara playar mig och ser mig inte som en riktig människa som behöver kärlek och omtanke.

Fast du heter ju raggarhyndan så det är väl inte så konstigt? wink

375 Inlägg
21 juni 2010
T-RÖD skrev:
skydark skrev:
T-RÖD skrev:

För att som pappa verkar man inte ha några rättigheter i sverige. Mamman bestämmer typ allt. Men saken är ju att Barnet har ju rätt till båda sina föräldrar. Tycker ja. Men inte i sverige. Så det kommer väll bli domstol om saken.

Ta kontakt med familjerätten i din kommun omg. Du har lika stor rätt till din son som mamman har. Lycka till.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

12 Inlägg
22 juni 2010
linuslinje skrev:
Raggarhyndan skrev:

Nej, så hette jag inte innan, bara något mysko namn jag just kommit på >_> Heter så just nu för att det känns som att jag bara är ett ligg.

?
1 038 Inlägg
22 juni 2010
Raggarhyndan skrev:
linuslinje skrev:
Raggarhyndan skrev:

Nej, så hette jag inte innan, bara något mysko namn jag just kommit på >_> Heter så just nu för att det känns som att jag bara är ett ligg.

Håll ihop benen å låt killen jobba lite, är han bara ute efter ett nr så lär han ge upp!!

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Skyracer
917 Inlägg
22 juni 2010
Folk som inte använder blinkers, och kör om och svänger in 1 meter framför. sad

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Sök