3016
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
27 juni 2010
haha,

att Saab turbo club lägger ner sidan yikes hoppasd det bara är temporärt !

Saab

by proxy
167 Inlägg
27 juni 2010
Att lönen inte dök upp i torsdags. Banken slarvade bort reservationen så det fanns inga
stålar att föra över till kontot.mad
Upptäckte detta på fredag morgon och banken var ju stängd och internet banken började strula
redan i onsdags så kom jag inte åt några pengar alls....
Kundtjänsten kan ta sig i röv*#!

GLAD MIDSOMMAR HÄLSNINGAR SWEDBANK!
Bah! Dra åt helv#*# Skall fan ha ränta....

Tack vare min generösa bror överlevde jag helgen.

Dura lex, sed lex

825 Inlägg
27 juni 2010
Att det ska bli 25 grader flera dagar framöver , verkligen inget att se fram emot , får se om man klarar sig utan värmeslag . Jag klarar inte av så varmt väder .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

246 Inlägg
27 juni 2010
fontheking5 skrev:
Att det ska bli 25 grader flera dagar framöver , verkligen inget att se fram emot , får se om man klarar sig utan värmeslag . Jag klarar inte av så varmt väder .

Håller med till fullo! Speciellt när man har ett jobb där man är ute och inte kan komma undan solen. Det suger.

Människor med smak kör bilar med flak!

Roos
27 juni 2010
Trådstartare
Min teve är efterbliven på att byta kanaler. Går inte att snabb-bläddra heller. Lagom drygt när man är lagom bakis och tycker synd om sig själv. lol

246 Inlägg
27 juni 2010
Att killen som under lång tid har flörtat med mig har flickvän. Jävla as! Är mest ledsen för hans tjejs skull, kul att ha en sån kille.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
28 juni 2010
Att jag är hemma från Öland igen efter de roligaste 24timmarna på sjukt länge!

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

246 Inlägg
28 juni 2010
HighVoltage skrev:
Att killen som under lång tid har flörtat med mig har flickvän. Jävla as! Är mest ledsen för hans tjejs skull, kul att ha en sån kille.

Det blir bara bättre och bättre. Tydligen har han barn och ska gifta sig i juli. roll

Licenssvetsare
927 Inlägg
28 juni 2010
Idioter som förstör andras bilar, avundsjuka?

<3 Japs
680 Inlägg
29 juni 2010
När en snubbe som man är polare med, skriver komplimanger och flörtar med ens flickvän. Så j*vla respektlöst...smäll på käften borde han ha. Grr...

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
29 juni 2010
När man är inne så får man inspiration till att göra en värsting bil men sen går man ut och kollar på bilen och får en käft smäll av negativiteten själv

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

?
1 038 Inlägg
29 juni 2010
Att transportstyrelsen avslog min överklagan men men man får väl köra ändå trots körförbudet big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Evildan
29 juni 2010
Trådstartare
att fågeljvlarna sitter på mina rails och skiter på biltaket.....

317 Inlägg
29 juni 2010
Arcangelus skrev:
När en snubbe som man är polare med, skriver komplimanger och flörtar med ens flickvän. Så j*vla respektlöst...smäll på käften borde han ha. Grr...

Det där känner man igen och jag förstår dig.. jag var jävligt nära på att smälla till min polare men insåg tidigare att det skulle inte ha löst sig ändå... han hade ju bara fortsatt... men lack det blir man! hehe

Låg och slö....

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
30 juni 2010
HighVoltage skrev:
HighVoltage skrev:

Det blir bara bättre och bättre. Tydligen har han barn och ska gifta sig i juli. roll

Nyfiiiiken, vad mer händer? big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Häst
1 099 Inlägg
30 juni 2010
Folks dåliga fantasi.
Jag svär, får jag se en bil till här med smeknamnet "black pearl" så mörrrrrdar jag någon.

Än är inte den sista idioten född..

1 534 Inlägg
30 juni 2010
DoT skrev:
Folks dåliga fantasi.
Jag svär, får jag se en bil till här med smeknamnet "black pearl" så mörrrrrdar jag någon.

oo fyfan, de där känner man igen "black pearl" , "blue pearl" "white pearl" pearly pearl"
fan det börjar bli sjukt jobbigt

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
1 juli 2010
Elda skrev:
Känner mig träffad... Jag har utrustningsnivån som namn roll fast... den e ju gammal och det var ovanligt, så den e kullt o då äre OK, eller? tongue

Tycker det funkar helt utmärkt.

Själv har man Buicks slogan de hade på reklambladen. Givetvis lite halv-gay men jag gillar det ändå. tongue

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

108 Inlägg
1 juli 2010
Att jag måste göra andras jobb samtidigt som mitt eget pga någon inte planerade... och vad får jag för det... INTE ETT SKIT förutom huvudvärk för att jag är förbannad!!!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
1 juli 2010
Att jag ska på min premiär utställning med bilen på lördag och den nya bakrutan jag hämta ut idag är helt förstörd, inte roligt så nu har jag ringt och krävt att dom fixar hem en ny tills i morgon ! GRRR ..

Mvh S.Österdahl

Sök