3327
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

174 Inlägg
20 juli 2010
Nörsk jävler som inte kan köre bil;(

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
20 juli 2010
Att jobba i 4veckor i norge utan att få skattekortet så man kan få lön. Dom sa på skatteverket att det skulle  ta ungefär 1-1,5vecka. Det gör mig näst intill jävligt förbannad

825 Inlägg
21 juli 2010
Att jag var Jättenära , verkligen jättenära att få Xbox Live i går  så precis i slutet när den ska skicka information till Xbox så stod det att det inte gick att göra det just då och nu kan jag inte göra om det och starta ett nytt konto . Men jag har kommit på att det inte är meningen att jag ska få Xbox Live överhuvudtaget . Så jag får vänta tills Forza Motorsport 4 kommer ut för nya bilar .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Pfffft
906 Inlägg
21 juli 2010
...att min personalchef på bygget där jag slutade i maj inte har skickat in alla papper som behövs, trots tre samtal, så Cizla blir utan akassa. Phett nice!! *grr*
Senast redigerat av Cizla (21 juli 2010)

Umadbro?

161 Inlägg
21 juli 2010
... att jag nu sitter med gips i 1månad för en böjsena som är av i pekfingret ! vilket leder till att jag nu inte kan åka och köpa bil på ett tag ARGGH! sad

/stage

735 Inlägg
21 juli 2010
Polaren spö skiten ur mig i NHL 2010 på lunchen, buggiga äckelspel!!! Till råga på allt så upptäckte jag att en av mina pissiga strålkastare börjat ta in vatten. Fyf@n alltså, det gör mig redigt förbannad!! JAg ska ju visa upp bilen för en spekulant på måndag!!! Räcker det itne att jag var tvungen att byta ut batteriet i måndags???????
Senast redigerat av tobee (21 juli 2010)

735 Inlägg
21 juli 2010
FoXoN skrev:
Blir trött på folk som tror att dom kan pruta hur mycket som helst på en annons... Får såna förslag att jag heldre kastar kameran i ån är att säljer iväg den för några små mynt...

Jag blir lika förbannad på folk som sätter ut sina BMW 330 för ockerpriser och tror dom kan få 30 000 extra bara för att bilarna har m-paket!! Lägger man sen ett seriöst bud som ligger 10 över marknadsvärdet på bilen så får man en fnysning tillbaka. Fattar dom inte att om bilen legat ute i 1-2 månader och dom bara fått "skambud" att bilarna kanske inte värda pengarna dom annonseras för!! Inget personligt mot dig nu då, har ingen aning vad du försöker sälja och till vilket pris

DFFL
9 020 Inlägg
21 juli 2010
stagesix skrev:
... att jag nu sitter med gips i 1månad för en böjsena som är av i pekfingret ! vilket leder till att jag nu inte kan åka och köpa bil på ett tag ARGGH! sad

/stage

Sitter gipset fast i golvet eller?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

<3 Japs
680 Inlägg
21 juli 2010
Pg.a att bruden är så sjukt dålig på att höra av sig ibland. Ruskigt störigt!  "Lever du?" liksom...

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
21 juli 2010
som vanligttröga idioter runt mig .....

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

161 Inlägg
21 juli 2010
FireTraXX skrev:
stagesix skrev:

/stage

blir svårt att provköra med höger arm gipsad till armbågen?

/stage

Pfffft
906 Inlägg
21 juli 2010
stagesix skrev:
FireTraXX skrev:
stagesix skrev:

/stage

blir svårt att provköra med höger arm gipsad till armbågen?

/stage

Nu ska du vara snäll Faddi ^^

Umadbro?

809 Inlägg
22 juli 2010
min skit bil. går bara sönder och sönder och sönder. snart åker den fan på skroten!

Sleeper
3 084 Inlägg
22 juli 2010
Att jag inte har 8 veckor semester

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Med lem
624 Inlägg
22 juli 2010
Arcangelus skrev:
Pg.a att bruden är så sjukt dålig på att höra av sig ibland. Ruskigt störigt!  "Lever du?" liksom...

Kanske trött på dig? tonguelol

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

German Engineering
9 083 Inlägg
23 juli 2010
Folk som snor bilder utan att fråga om lov.

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Girls go fast
893 Inlägg
23 juli 2010
Min jävla mobil som bestämde sig igår natt för att börja bråka. Står att den uppdaterar sig hela tiden. Började typ 1 gång i halvtimmen inatt och nu är den nere i 1 gång i MINUTEN yikes
Och mig själv, att jag råkade ha sönder fjärrkontrollen till tv´n så all text inte är med. sad

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

<3 Japs
680 Inlägg
23 juli 2010
För att jag jobbar kväll sista idag, dagen innan min semester. Suger som f**n...

MrL skrev:
Arcangelus skrev:

Kanske trött på dig? tonguelol

Ingen risk...

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

825 Inlägg
24 juli 2010
Att kamerans ( Canon EOS 1000D ) skärm lurade mig att bilderna blev mörka . Så jag fick höja slutartiden och bländaren medan dom i själva verket blev överexponerade och fick fel färg . Skulle ha satt kameran på auto vitbalans i stället för molnigt som det var . Nej att lita på en kamera skärm är inget att rekommendera . I alla fall inte på en Canon

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Sök