4040
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 juni 2009
Att jag inte har körkort sad

22okt sad

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

?
1 038 Inlägg
7 juni 2009
fontheking5 skrev:
handydan skrev:
fontheking5; gorgernas lilla pajas smile (undrar på om han huvudtaget vet vad han är arg på???)

Ja det gör jag faktiskt , men jag ska nog inte skriva några nya inlägg i denna tråden .

fontheking5 skrev:
Att mitt program Roxio Express Labeler inte vill prata med min skrivare , vilket gör det svårt att göra egna fodral . Jag får väl skriva ut dom som vanligt och sedan klippa till dom . Inte så kul men det får gå .

Du höll dig ju nästan 4tim big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sanizz
8 juni 2009
Trådstartare
Danne-M3 skrev:
fontheking5 skrev:
handydan skrev:
fontheking5; gorgernas lilla pajas smile (undrar på om han huvudtaget vet vad han är arg på???)

Ja det gör jag faktiskt , men jag ska nog inte skriva några nya inlägg i denna tråden .

fontheking5 skrev:
Att mitt program Roxio Express Labeler inte vill prata med min skrivare , vilket gör det svårt att göra egna fodral . Jag får väl skriva ut dom som vanligt och sedan klippa till dom . Inte så kul men det får gå .

Citerar mig själv "Ja denna tråden är till för personer som är förbannade/arga/trötta på saker som händer/hänt/ska hända."

Så det är bara fritt fram smile

?
1 038 Inlägg
8 juni 2009
Sanizz skrev:
Danne-M3 skrev:
fontheking5 skrev:

fontheking5 skrev:

Citerar mig själv "Ja denna tråden är till för personer som är förbannade/arga/trötta på saker som händer/hänt/ska hända."

Så det är bara fritt fram smile

Om de va menat till mig så fattar ja trådens innebörd, tyckte bara de va roligt att han skriver att han ej ska skriva mer sen skriver han 4tim senare....

Mvh Danne

Sladdgalning
297 Inlägg
8 juni 2009
kärlek gör mig mer än bara förbannad just nu...

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

14 Inlägg
8 juni 2009
http://img190.imageshack.us/i/p6081412.mp4/

d här gör mej förbannad , folk som förstör ..

234 Inlägg
8 juni 2009
Att jag åkte hela j*vla vägen till skolan bara för att få reda på att jag tydligen var ledig!

Och för att busschauffören glömde att jag satt på bussen i morse, och att stadsbussen gick sönder eller nått så jag nästan missade bussen hem.  :@

Motorcyklar <3

87 Inlägg
8 juni 2009
mad allt som har med pengar att göra när man skall betala massor med räkningar och a-kassan har pajat hela våran ekonimi plus att tanten har en jävla tandverk och en obetald räkning hos tand läkaren så hon kan inte gå dit och betala av behandlingen hon behöver nu

SÅ OM DET ÄR NÅGON SOM VET ETT SÄTT ATT FÅ PENGAR PÅ SKRIV GJÄRNA DET TILL MIG.........

?
1 038 Inlägg
8 juni 2009
Lucifer85 skrev:
mad allt som har med pengar att göra när man skall betala massor med räkningar och a-kassan har pajat hela våran ekonimi plus att tanten har en jävla tandverk och en obetald räkning hos tand läkaren så hon kan inte gå dit och betala av behandlingen hon behöver nu

SÅ OM DET ÄR NÅGON SOM VET ETT SÄTT ATT FÅ PENGAR PÅ SKRIV GJÄRNA DET TILL MIG.........

Får ju inte uppmana till brott smile

Mvh Danne

Sanizz
9 juni 2009
Trådstartare
Sa*ans J*ÄVLA shit med, nu ringer kommunen och säger att jag fått ett jobb. Vilket är bättre betalt än det jag precis fått. Har även fått utbildning inom detta nya jobbet men vill fan ha detta jag fick i erbjudande då lönen är det dubbla. Vafan gör man? sadsadsadsad(sadsadsad(sadsadsadsad(sadsad:åhhhhhh

Norrlänning
1 453 Inlägg
9 juni 2009
Att SD inte fick mer än 4% i euvalet gör mig förbannnad... hmm

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

603 Inlägg
9 juni 2009
Sanizz skrev:
Sa*ans J*ÄVLA shit med, nu ringer kommunen och säger att jag fått ett jobb. Vilket är bättre betalt än det jag precis fått. Har även fått utbildning inom detta nya jobbet men vill fan ha detta jag fick i erbjudande då lönen är det dubbla. Vafan gör man? sadsadsadsad(sadsadsad(sadsadsadsad(sadsad:åhhhhhh

Wtf. Du har fått erbjudande om dubbel lön. Det måste göra dig förbannad...?! big_smile

1 722 Inlägg
9 juni 2009
Team-R5 skrev:

men det är väl inte i sverige?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

DFFL
9 020 Inlägg
9 juni 2009
Kanelbullen skrev:
Team-R5 skrev:

Utanför honom...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

?
1 038 Inlägg
9 juni 2009
Detta gör mig inte bara förbannad utan riktigt jävla förbannad, fy faan va ja skulle vilja plåga den jävel som håller i kniven.

Men kopiera och skicka vidare kan ni göra.

Den 500:e personen som skriver på listan skickar den vidare till följande adress: PETA2@peta.org och gör sedan en ny att skicka vidare till vänner och bekanta!

VARNING!!! Se INTE videon om ni känner att ni kommer att må dåligt under oöverskådlig framtid men skriv på och sänd vidare!!!!!

Läs NOGA nedan och jag uppmanar er alla, SKRIV PÅ OCH SÄND TILL ALLA ERA HUNDVÄNNER. GÖR NYA LISTOR OM DE BLIR
FULLA OCH SÄND IVÄG! VI MÅSTE FÅ ETT STOPP FÖR HUNDPÄLSFARMARNA!!
Det är svårt att föreställa sig ett mer fasansfullt och smärtsamt sätt för en levande varelse att möta döden på än detta. Vad är det för värld vi lever i om vi förblir passiva och tillåter det här att fortgå?! Ska våra barn behöva leva med detta i den värld vi lämnar efter oss eller ska VI sätta stopp för det? Blundar vi
för detta och bryr oss bara om våra egna hundar?

En EU-lag är inte tillräckligt. UPP TILL KAMP!

Och sist men inte minst -
RESEBOJKOTTA ALLA LÄNDER SOM TILLÅTER LIVE SKINNING OCH HAR BEFOLKNING SOM LIVNÄR SIG PÅ DET! GE DEM INTE ERA TURISTPENGAR!!!

Här är länkarna till de som har is i magen. Jag själv klarar inte att se sådant, där man flår hundar levande...
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp … ;speed=med

Läs den engelska versionen nedan så får du se vad fruktansvärt som sker, t.ex. så slår hundarnas hjärtan i ca 10 minuter efter att de har blivit flådda levande och deras kroppar hänger där med blinkande ögon.
HERREGUD - mitt hjärta brister av smärta för deras skull så var snäll och skriv liksom jag på listan nedan för hundarnas skull!!!!!!!

Klicka på vidarebefodra sen skriver du dit namn längs ner på sidan.

Mvh Danne

1 722 Inlägg
9 juni 2009
FireTraXX skrev:
Kanelbullen skrev:
Team-R5 skrev:

Utanför honom...

vadå utanför honom ?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

?
1 038 Inlägg
9 juni 2009
Kanelbullen skrev:
FireTraXX skrev:
Kanelbullen skrev:

Utanför honom...

vadå utanför honom ?

Utanför där han bor.....

Kanske till och med är han som filmar.
Senast redigerat av Danne-M3 (9 juni 2009)

Mvh Danne

DFFL
9 020 Inlägg
9 juni 2009
Danne-M3 skrev:
Kanelbullen skrev:
FireTraXX skrev:

Utanför honom...

vadå utanför honom ?

Utanför där han bor.....

Kankse till och med är han som filmar.

Trodde inte att det skulle vara svårt att förstå.

Det är utanför personen som skrev inlägget och det är även han som filmar händelsen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 722 Inlägg
9 juni 2009
jaha tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
9 juni 2009
Danne-M3 skrev:
Detta gör mig inte bara förbannad utan riktigt jävla förbannad, fy faan va ja skulle vilja plåga den jävel som håller i kniven.

Men kopiera och skicka vidare kan ni göra.

Den 500:e personen som skriver på listan skickar den vidare till följande adress: PETA2@peta.org och gör sedan en ny att skicka vidare till vänner och bekanta!

VARNING!!! Se INTE videon om ni känner att ni kommer att må dåligt under oöverskådlig framtid men skriv på och sänd vidare!!!!!

Läs NOGA nedan och jag uppmanar er alla, SKRIV PÅ OCH SÄND TILL ALLA ERA HUNDVÄNNER. GÖR NYA LISTOR OM DE BLIR
FULLA OCH SÄND IVÄG! VI MÅSTE FÅ ETT STOPP FÖR HUNDPÄLSFARMARNA!!
Det är svårt att föreställa sig ett mer fasansfullt och smärtsamt sätt för en levande varelse att möta döden på än detta. Vad är det för värld vi lever i om vi förblir passiva och tillåter det här att fortgå?! Ska våra barn behöva leva med detta i den värld vi lämnar efter oss eller ska VI sätta stopp för det? Blundar vi
för detta och bryr oss bara om våra egna hundar?

En EU-lag är inte tillräckligt. UPP TILL KAMP!

Och sist men inte minst -
RESEBOJKOTTA ALLA LÄNDER SOM TILLÅTER LIVE SKINNING OCH HAR BEFOLKNING SOM LIVNÄR SIG PÅ DET! GE DEM INTE ERA TURISTPENGAR!!!

Här är länkarna till de som har is i magen. Jag själv klarar inte att se sådant, där man flår hundar levande...
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp … ;speed=med

Läs den engelska versionen nedan så får du se vad fruktansvärt som sker, t.ex. så slår hundarnas hjärtan i ca 10 minuter efter att de har blivit flådda levande och deras kroppar hänger där med blinkande ögon.
HERREGUD - mitt hjärta brister av smärta för deras skull så var snäll och skriv liksom jag på listan nedan för hundarnas skull!!!!!!!

Klicka på vidarebefodra sen skriver du dit namn längs ner på sidan.

Skrev på den listan när den kom i mailen för ett tag sen, det är fan för jävligt det där hmm

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök