3293
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Dalarna
156 Inlägg
16 juni 2009
Jag är pank och att jag är pank.... har inget jobb på hela sommarn heller
Sen att jag fick vänta långe på Skrivning och uppkörning!! sad
Senast redigerat av pumpan (16 juni 2009)

Dalarna

91 Inlägg
16 juni 2009
Moeratorerna På Denna Sida !!!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 juni 2009
BlueBull skrev:

Why?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sleeper
3 084 Inlägg
16 juni 2009
Rquired skrev:
Sushikocken skrev:
Också irriterad på bilprovningen som sätter körförbud på hojjen precis då man är hemma och kan köra sad

Har väl att göra med att den inte var i skick att köras med, det är bara att fixa den roll

Nja det var att jag glömde besiktiga den hade inte nån tid innan då jag jobbar långt hemifrån men då den helgen man kom hem så hade jag en lapp att den precis fått körförbud .(

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sleeper
3 084 Inlägg
16 juni 2009
Sanizz skrev:
BlueBull skrev:
Flippar på alla jävla gnäll här på forumen !!!! GHHHHHHHHHAaaaaaaaaaaaa

Förstår vad du menar, men i denna tråden är det tillåtet att gnälla hur mycket man vill.
Det som gör mig förbannad just nu är bensinpriset som några ovanför nämnde.

Trodde dem skrivit fel på tavlan först då dieseln kostade 11.64 och bensinen 13+, men det var gött för då kunde man tanka caddyn TDI som slurkat 1liter soppa i 70 mil smile utan att det blev allt för dyrt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 juni 2009
Sushikocken skrev:
Rquired skrev:
Sushikocken skrev:
Också irriterad på bilprovningen som sätter körförbud på hojjen precis då man är hemma och kan köra sad

Har väl att göra med att den inte var i skick att köras med, det är bara att fixa den roll

Nja det var att jag glömde besiktiga den hade inte nån tid innan då jag jobbar långt hemifrån men då den helgen man kom hem så hade jag en lapp att den precis fått körförbud .(

Jaha ja. Lite mer irriterande då, för en underkänd besiktning hade jag tagit som att jag inte underhållt den ordentligt. Men nu fick (tog?) du inte chansen att kolla detta ens... smile

91 Inlägg
16 juni 2009
Rquired skrev:
BlueBull skrev:

Why?

för att det finns orättvisa mad

945 Inlägg
16 juni 2009
Rquired skrev:
Bjare skrev:
Bensinpriset har stigit till över 13kr/litern.

Förra året snudda det vid 14.56:- som mest har jag för mig, komiskt att man behöver tanka
som mest under dom perioderna då priset står högt!
Ja känner mig som en kärring som meskör
bilen på 0.6l/milen med dessa priserna, fördelen är väll att jag har en lupo också lol

Pollen allergi är också coolt, ja känner mig stentuff som käkar piller och droppar ögonen hela tiden.
Just nu är ja jävligt snuvig också, sånt där grönt som sitter riktigt långt in som bara kommer när man fräser.
Smaskigt att vakna mitt i natten och inte få luft för en stor snorpugga satt sig i halsen och man sväljer den.

Och du tror inte detta är väl planerat av bensinbolagen då? roll

Dude! Du har rätt, måste vara som så att dom förhör sig i god tid när jag planerar en längre resa. roll

QueenBitch
536 Inlägg
17 juni 2009
STOREBRÖDER SOM INTE VET VAD SOM E DITT OCH MITT!! Idioten käkade upp min lunch som jag skulle haft imorn!! Fan stressade 10 minuter innan ICA stängde och vad händer... 2 och en halv timme senare sitter han å gluffsar i sig MIN mat! Den jääääääääveeln!! Tur för honom att jag börjar senare imorn så han kan köpa ny mat

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

1 321 Inlägg
17 juni 2009
En jävel på ett forum som borde ha stryyyyk.....

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

QueenBitch
536 Inlägg
17 juni 2009
hoppas du inte syftar på mig :S

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Sanizz
18 juni 2009
Trådstartare
Önskar man hade mera pengar sad Sen är jag trött på detta vädret!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
18 juni 2009
Bjare skrev:
Rquired skrev:
Bjare skrev:
Bensinpriset har stigit till över 13kr/litern.

Förra året snudda det vid 14.56:- som mest har jag för mig, komiskt att man behöver tanka
som mest under dom perioderna då priset står högt!
Ja känner mig som en kärring som meskör
bilen på 0.6l/milen med dessa priserna, fördelen är väll att jag har en lupo också lol

Pollen allergi är också coolt, ja känner mig stentuff som käkar piller och droppar ögonen hela tiden.
Just nu är ja jävligt snuvig också, sånt där grönt som sitter riktigt långt in som bara kommer när man fräser.
Smaskigt att vakna mitt i natten och inte få luft för en stor snorpugga satt sig i halsen och man sväljer den.

Och du tror inte detta är väl planerat av bensinbolagen då? roll

Dude! Du har rätt, måste vara som så att dom förhör sig i god tid när jag planerar en längre resa. roll

Jepp, förmodligen har de buggat allas bilar eller nått tongue

Med lem
624 Inlägg
18 juni 2009
Att det var några fega as som prylade min kompis med järnrör. Men dom kommer få sitt...

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

715 Inlägg
18 juni 2009
Pure_Honey skrev:
folk som kör 60 på 90 vägarna!.. mad

speciellt den kategorin som håller 60 hela tiden 90=60 50=60och 30väg=60

Sleeper
3 084 Inlägg
19 juni 2009

Cambrant
19 juni 2009
Trådstartare

Whaah hur fan kan det stämma? jag menar hur kan två förare inte märka att man kör över en flicka? Dra in bådas körkort på momangen för fan, seriöst ska dom ens få ha körkort efter det? smile

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
19 juni 2009
Vissa moderatorer på garaget.org kan ju verkligen konsten att INTE TÄNKA...men men, "dom gör ju bara sitt jobb".....eller va de nu e dom gör....

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

1 321 Inlägg
19 juni 2009
Att garaget har låst min volvo 244 75a, 18000mil, påbörjad lagning ska bli v8 men alla andra rishögar som finns här får vara kvar!! fan så sur jag blir!!! någon surkuk till moderator säkert!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

290 Inlägg
19 juni 2009
de nya Rot avdrags reglerna som skall föras in den 1 Juli gör mig ganska förbannad. de lär ju inte bli mindre "svart jobb" pga de:/

Sök