2996
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Sleeper
3 084 Inlägg
2 september 2009
FireTraXX skrev:
The_Rebel skrev:
blöta fiskpinnar som tamefan ska vara omöjligt för alla utom mig att steka på... hur lyckas man steka fiskpinnar så dom blir blöta inuti egentligen? är otroligt hungrig och stoppar in den i munner i hopp om att den ska vara god men nej tame fan så är de raka motsatsen, rinner och är kallt fastän nystekta?!?

För mycket krut i spisen.
Dra inte på för fullt, då blir de stekta och fina på utsidan och kalla på insidan.
Vet t.o.m. jag som inte ens kan koka ägg utan att bränna ner huset.

annars kör man dem i micron smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
2 september 2009
Sushikocken skrev:
FireTraXX skrev:
The_Rebel skrev:
blöta fiskpinnar som tamefan ska vara omöjligt för alla utom mig att steka på... hur lyckas man steka fiskpinnar så dom blir blöta inuti egentligen? är otroligt hungrig och stoppar in den i munner i hopp om att den ska vara god men nej tame fan så är de raka motsatsen, rinner och är kallt fastän nystekta?!?

För mycket krut i spisen.
Dra inte på för fullt, då blir de stekta och fina på utsidan och kalla på insidan.
Vet t.o.m. jag som inte ens kan koka ägg utan att bränna ner huset.

annars kör man dem i micron smile

Då kokar du ju dom.
Det blir ju ingen stekyta.

Avstängd
424 Inlägg
2 september 2009
är förbannad över att jag har hur mkt fritid som helst egentligen.. men ändå ingen tid för bilen som bara står.. Jävligt frustrerande.

team Svineri. Volvos under construction.

1 353 Inlägg
2 september 2009
För att strålkastarinsatser ska vara så förbannat dyra till volvo 850 92-94, jag behöver nya men har inte råd med det!

There's no replacement for displacement

825 Inlägg
3 september 2009
Ideliga Strömavbrott utan förvarning ,  kan inte EON ge en lite förvarning , i går gick strömmen , i morse gick strömmen . Betalar EON ersättning om min dator går i sönder på grund av strömavbrott . Det är ju inte bra att stänga en dator så tvärt ju . Man ska ju trycka på stäng av i startältet , har faktiskt förlorat en  dator på det sättet .Men eon har ju mest strömavbrott av alla så det är väl inte så konstigt att den går 4-5 gånger i månaden

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 september 2009
fontheking5 skrev:
Ideliga Strömavbrott utan förvarning ,  kan inte EON ge en lite förvarning , i går gick strömmen , i morse gick strömmen . Betalar EON ersättning om min dator går i sönder på grund av strömavbrott . Det är ju inte bra att stänga en dator så tvärt ju . Man ska ju trycka på stäng av i startältet , har faktiskt förlorat en  dator på det sättet .Men eon har ju mest strömavbrott av alla så det är väl inte så konstigt att den går 4-5 gånger i månaden

Finns utrustning som skyddar mot sådant, kommer inte ihåg vad den heter men den håller igång datorn tillräckligt länge för att hinna spara allt och stänga av i alla fall smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

4 682 Inlägg
3 september 2009
Subw000fer--92 skrev:
ont i halsen som FAN sad

har du fått svininfluensa?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/svini … 5736185.ab

825 Inlägg
3 september 2009
Rquired skrev:
fontheking5 skrev:

Finns utrustning som skyddar mot sådant, kommer inte ihåg vad den heter men den håller igång datorn tillräckligt länge för att hinna spara allt och stänga av i alla fall smile

Tack , Hittils har den klarat sig men man vet ju aldrig .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Sleeper
3 084 Inlägg
3 september 2009
jävla K*ksugande Mediamarkt dem är riktigt "puckat" så värdelös service och dem svarar inte på telefon har ringt 3 dagar i rad ca 20 samtal om dagen, och talat in meddelande för att de ska ringa upp men dem vägrar svara.

Köpte ett nytt jävla tangentbord (logitech G15 (som jag sen ser att jag betalat ett jävla överpris på)) som tvärdog och som grädde på moset så hängde den datorn,
testade på flera datorer vista och XP där det krachar och svartnar. Men såklart funkar det på mediamarkt, så då fick man skicka in den på reklamationsreparation, nu har det gått över en månad och inget svar..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Sleeper
3 084 Inlägg
3 september 2009
fontheking5 skrev:

Spelar väl ingen roll vilket elbolag du har elen kommer ju ändå från samma ställe

Cambrant
4 september 2009
Trådstartare
EmilHammarlund skrev:
Granne som har fest just nu igen, visst kan fester vara högljudda och jag är inte känslig men det här är så jävligt att det inte går att beskriva...

Ge mig numret till din granne. Jag har absolut inget å göra idag.

169 Inlägg
4 september 2009
Det som gör mig förbannad/sur jusst nu är att jag inte får den bil jag hällst vill ha..en V70R:(cool
Senast redigerat av Fet_intercooler (4 september 2009)

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.

4 637 Inlägg
4 september 2009
Cambrant skrev:
EmilHammarlund skrev:
Granne som har fest just nu igen, visst kan fester vara högljudda och jag är inte känslig men det här är så jävligt att det inte går att beskriva...

Ge mig numret till din granne. Jag har absolut inget å göra idag.

Hehe men nu har de gått iväg.
Senast redigerat av EmilHammarlund (5 september 2009)

Cambrant
5 september 2009
Trådstartare
sad

Sanizz
5 september 2009
Trådstartare
De tråkiga vädret sad

3 182 Inlägg
5 september 2009
att jag inte köpte ett färdigt avgas i stället för att bygga ett som vart helt sämst gjort som man måste göra om.

?
1 038 Inlägg
5 september 2009
Skitvädret nere i skåne men man fick iaf köra brett med bmw:n.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 september 2009
Att Ungern gjorde 1-1 , å vad gör Rasmus Elm...?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

DFFL
9 020 Inlägg
5 september 2009
Memme skrev:
Att Ungern gjorde 1-1 , å vad gör Rasmus Elm...?

ZLATAN!
2-1 Sweet

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 september 2009
Firetraxx - blev du förbannad av att zlatan gjorde mål ? ;D haha.. - skoja, förstår vad du menar! big_smile..

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Sök