3548
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

50 Inlägg
12 oktober 2009
Håller med om Mikael Nilsson! Du har helt rätt, han har aldrig och kommer aldrig göra nåt bra i landslaget!!
För övrigt blir jag fortfarande vansinnigt förbannad på folk som inte kan stava rätt, och även på folk som inte kan uttala ord ordentligt. Tex: Åt helvete för många uttalar enkla ord som ordentligt och egentligen: Ordenklit och Egenklien. Va i helvete e det för nåt!!? Jag blir jävligt irriterad på vuxna människor som inte talar ordentligt!
Senast redigerat av ManDinga (12 oktober 2009)

Turbofrälst!

\m/(><)\m/
742 Inlägg
12 oktober 2009
Att vattenpumpen på Forden skar och remmen som driver den och generator, servo mm ramla bort på vägen hem från jobbet och jag fick stänga av bilen och vänta på att den skulle kallna, sen åka en liten bit i taget och hålla på så att den inte skulle gå varm.. Pissbil!! Obs den e billig nu

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
12 oktober 2009
FireTraXX skrev:
baca skrev:
Har du vart ute tagit nya profilbilder FireTraXX ?? lol

Så snygg är fan inte jag.

mohahaha har dock inte hört att det är krav på den frillan mm

4 005 Inlägg
13 oktober 2009
Alla jävla nötter till småföretagare som inte har råd att ta egna bilder på sina produkter eller skriva egen produktinformation utan snor allt rakt av.

Gött mos
1 096 Inlägg
13 oktober 2009
Sarah Dawn Finers låt Movin on, och att Rix Fm/Mix megapol osv spelar den jävla skitlåten hela tiden.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

607 Inlägg
13 oktober 2009
Superdtm skrev:
Ckosworth skrev:
M1cha skrev:
Trodde denna tråd skulle överflödas av Danmark-Sverige-svar men icke... Jag får väl vara först.

Jag är förbannad för att Sverige inte lyckades ta poäng mot Danmark och att vi inte kommer till VM i Sydafrika nästa år.

...Och att Micke Nilsson överhuvudtaget får vara med i ett landslag är för mig obegripligt, har karln nånsin gjort en bra match.

Nä fy fan man skall nog sluta följa detta landslag då man bara blir förbannad så fort dom visar sig.

God natt!

/F

därför man skiter i fotboll och lägger sin energi på hockey istället smile

Vette fan om man blir lyckligare för det wink

Kan ju säga att det är lite tungt att vara Timrå IK och GIF Sundsvall supporter också i dessa dagar och landslaget tänker jag inte prata mer om nu roll

Sen började det snöa igår så vinterdäcken åkte på, hur jävla upphetsande är det på en skala neutral
Senast redigerat av Ckosworth (13 oktober 2009)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

Teddan
2 495 Inlägg
13 oktober 2009
Partillejohnnys , dom irriterar mig

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Team dBakuten
3 453 Inlägg
13 oktober 2009
Allt.. ta mej fan allt..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

DFFL
9 020 Inlägg
13 oktober 2009
Subw000fer--92 skrev:
Nitrometanskada skrev:
Sarah Dawn Finers låt Movin on, och att Rix Fm/Mix megapol osv spelar den jävla skitlåten hela tiden.

Sätt på banditrock eller rocklassiker så löser det sig skaru se wink

De har varken Bandit eller Rockklassiker i Helsingborg.
Rockkanalen däremot (104.7)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

398 Inlägg
13 oktober 2009
Att morsan är sur och att allt ska skita sig hela tiden tom bilen går dåligt -.-

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

Japsare
508 Inlägg
14 oktober 2009
att ja av nån anledning fåt en fraktur på korsbandet i knät o måste hoppa på kryckor ett tag, inte så farligt kanske, men irreterande att de bara kom...

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

629 Inlägg
14 oktober 2009
Att det börjar bli jävligt kallt....

Mröh

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
14 oktober 2009
Mitt ex som har kvaddat 2 bilar för mig...

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
14 oktober 2009
att måst bo hemma hos en mor som är så fruktansvärt sur hela tiden.

dock blir det nog ändring på det inom inte allt för lång stund om min plan går i lås big_smile

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

12 086 Inlägg
14 oktober 2009
Att jag igår vänt på mitt dygn, idag förskjutit det 12h (!!!) pga förkylning så de blir att sitta uppe hela natten åter igen. sad

4 637 Inlägg
14 oktober 2009
Att Toyota IQ är nominerad till årets bil.
Slö. Bullrig. Stötig. Dyr för storleken. Har diverse onödig lyxutrustning istället för sådant som är nödvändigt.
Fyrsitsig men inte ens barn kan sitta bak.
Växlingidikator vill att man ska ha 4:an i 130 och 3:an i 90 eller va faan den visade emellanåt på rak motorväg. Ingen blinkerspak som går tillbaka automatiskt.
Displayen visar att det sitter folk bak utan bälte emellanåt trots att det är tomt där. (Typ viktlösa påsar hade jag visserligen där men de borde inte ge utslag och varför bara emellanåt, gissar på elfel.)
Inte alls imponerande snål med tanke på hur liten den är. Ful och plastig.
Dålig väghållning på alla sätt.
Vid en krock lär den flyga av vägen.
Finns säkert mer att säga om dem.
Exemplaret jag hyrde hade bara rullat 899 mil när jag haft den så den kan inte varit så sliten p g a tidigare folk.
35,5 mil eller vad jag körde med den var ingen vidare upplevelse.
Det postiva är väl att en Volvo 244 DL känns som värsta supersportbilen efter att ha kört IQ. Men räcker det för en nominering?

IQ, kan en modellbeteckning vara fulare och mer felaktig?
Senast redigerat av EmilHammarlund (16 oktober 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 oktober 2009
EmilHammarlund skrev:
Slö. Bullrig. Stötig.
Växlingidikator vill att man ska ha 4:an i 130 och 3:an i 90 eller va faan den visade emellanåt på rak motorväg. Ingen blinkerspak som går tillbaka automatiskt.
Displayen visar att det sitter folk bak utan bälte emellanåt trots att det är tomt där. (Typ viktlösa påsar hade jag visserligen där men de borde inte ge utslag och varför bara emellanåt, gissar på elfel.)
Exemplaret jag hyrde hade bara rullat 899 mil när jag haft den så den kan inte varit så sliten p g a tidigare folk.
Det postiva är väl att en Volvo 244 DL känns som värsta supersportbilen efter att ha kört IQ. Men räcker det för en nominering?

Och inte nog med det, man sitter konstigt i den med högerfoten i en knepig vinkel
Reglage och inredning känns som en Happy Meal leksak
Med baksätet uppfällt får man typ plats med en laptop i bagaget, typ 1dm mellan rygg och slutet på bilen.

tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Forummoderator
26 551 Inlägg
14 oktober 2009
Att jag i morse fick punka när jag skulle hem från jobbet. Fem på morgonen vill man inte ha punktering, när man bara vill hem och sova!
För övrigt andra punkteringen på mindre än tre veckor..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

4 637 Inlägg
14 oktober 2009
Rquired skrev:
EmilHammarlund skrev:
Slö. Bullrig. Stötig.

Och inte nog med det, man sitter konstigt i den med högerfoten i en knepig vinkel
Reglage och inredning känns som en Happy Meal leksak
Med baksätet uppfällt får man typ plats med en laptop i bagaget, typ 1dm mellan rygg och slutet på bilen.

tongue

Man kan inte tro att de har baksäte, från sidan ser bilen bara ut som en dörr med en ram.
Här har du en demobil om du är sugen som är ännu billigare än det superlåga nypriset på 196300:- Riktigt bra pris med tanke på att det där vrålsnygga ändröret ingår!
http://www.blocket.se/stockholm/Toyota_ … 14&w=3
Senast redigerat av EmilHammarlund (15 oktober 2009)

101 Inlägg
15 oktober 2009
...Att alla mina j***a kontakter på msn bara gick upp i rök :s

Sök