4409
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

26 Inlägg
26 november 2009
Själv är jag pissed off för att "Saab" kanske ska läggas ner! det är en otroligt bra bil och ska fortsättas vidare i framtiden tycker jag!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
27 november 2009
Idioter...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Drifting Streetrace
225 Inlägg
27 november 2009
less på min hund tuggade sönder min telefonladdare sen fick ja låna en av en kompis o hade den i 10 min tills min hund åter igen tuggade sönder den oxå! snart blir de ut me tänderna på han o fil resten av hans liv tongue han e 5 mån så de e väl dags o ta i lite hårdare i hunduppfostran tongue

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

511 Inlägg
27 november 2009
Blev just sjuk och det är antagligen svininfluensan som jag fått.....Nästan allt stämmer in på mig nu....inte alls kul
Senast redigerat av nonno (27 november 2009)

?

DFFL
9 020 Inlägg
27 november 2009
Snubben från Thailand som vill ha tag i förra innehavaren av mitt nummer.
Får leta upp hans nummer och be honom åka till Thailand för Jack vill möta honom vid sin butik.

Är inte första gången något pucko ringer och söker honom heller, har blivit uppringd av allt från hans gamla polare till skumma bilhandlare.
Jag har haft detta nummer i TRE ÅR, har han inte sökt er och ni inte hört av er förrän nu så är det fan ingen mening med att återuppta kontakten nu...

(Det är firman som står för abonnemanget och alla våra nummer går i följd så det blir ju bara fel om jag byter...)

Jag må vara en sur jävel, men du är ju helt jävla dum i huvudet!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

458 Inlägg
27 november 2009
Förlorade en all in på 45 dollar med fyrtal i kungar mot fyrtal i ess... Det finns ta mej fan inte sånt oflyt x/

Sen att utlänningar ringer mej och ber att få köpa gamla 850'n för 1000 spänn, nekar dom så ringer deras bror "Erlem" upp och ger 2000 kr och dumförklarar sin bror att han gav dåligt pris.
-"Ger hellre bilen till skroten än att jag skulle få 2000kr av er för att ni skulle komma och hämta den"

Ointresserad.
936 Inlägg
27 november 2009
Dumma folk som inte fattar ett skit. Ändå att man förklarat allt 4 gånger.

Teabag appreciation club.

I love 20Hz !
1 327 Inlägg
28 november 2009
mina grannar =@

Kolla in Projektet! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212774/
#hemåsänk
Team VA!?

19 Inlägg
DFFL
9 020 Inlägg
29 november 2009
Att blir nekad i dörren p.g.a. vita sneakers...
Tur att Malmö är stort och Swing Inn inte är enda stället. tongue

Men idag är det El Clásico och ett par öl som gäller.
Så jag är glad ändå. smile
Senast redigerat av FireTraXX (29 november 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 637 Inlägg
30 november 2009
Folk som sätter på en termos eller va faan det är längst ut på avgassystemet.
Senast redigerat av EmilHammarlund (30 november 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
30 november 2009
Att jag helt plötsligt, utan att några inställningar ändrats, slutade kunna skicka mms förra veckan.
Och nu så står det lite då och då "Ingen Service" i operatörsfältet...

Är det då Telenor eller Apple jag ska terrorisera?

Russel Crowe, Gladiator.

Teddan
2 495 Inlägg
30 november 2009
att jag inte har fått nycklarna till min nya bostad , men det är ju den förste i morron så jag får väll vänta..

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

945 Inlägg
30 november 2009
Att min förkylning inte vill försvinna och att jag inte får igång stereon i bilen sad

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

697 Inlägg
30 november 2009
Att efter ha jobbat 12 timmar med förkylning och 39 graders feber, inte få igång 740in så jag kan komma hem sad  Vill aldrig mera se den

Teddan
2 495 Inlägg
30 november 2009
Djurrättsalliansen

Mediah*ror som förstorar upp saker.

vad gör det att grisar äter döda grisar , det gör ju vi människor hela tiden

Teddan
2 495 Inlägg
30 november 2009
EmilHammarlund skrev:
r-ted skrev:
Djurrättsalliansen

Mediah*ror som förstorar upp saker.

vad gör det att grisar äter döda grisar , det gör ju vi människor hela tiden

Skitbra att det blivit stort ju, nu kommer kontrollerna att skärpas något.

ja det har ju redan gjorts , ingen av dom gårdarna häromkring som dom dömt ut hade några brister .....

dom gör så stor sak av det....

Det är ettgäng veganer som helst av allt ville att vi alla skulle äta böngroddar och sallad

DFFL
9 020 Inlägg
30 november 2009
Vem bryr sig hur djuren mår, deras "lidande" tar slut tids nog och detta genom en bult i pannan eller ett stålrör i käften och ett i arslet.

Hellre åsamka lite skada på alla andra om jag ändå ska dö långt innan "min tid".

Russel Crowe, Gladiator.

Teddan
2 495 Inlägg
30 november 2009
att äta eller ätas ...

Sök