1956
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

622 Inlägg
27 december 2009
Alla jävla åsnor som tror att dem vet så jävla mycket o har idiotiska kommentarer på olika forum, man börjar tro att dem inte har något liv... eller är så JÄVLA avundsjuka på ens planer....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

3 390 Inlägg
27 december 2009
Att någon tryckte upp en cigg i ögat på mig i fredags... Som tur var hann man blunda hmm  Gött ärr kommer det bli ...........

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

DFFL
9 020 Inlägg
27 december 2009
_Wallis_ skrev:
Alla helvetes reklamer i Spotify. Ska fixa så dem blir "mute'ade".
Och att det bara går skit på tv såhär dax.

Betala...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 506 Inlägg
27 december 2009
FireTraXX skrev:
_Wallis_ skrev:

Betala...

Betalar inte för ngt man kan få gratis smile
Finns lösningar på allt wink

Kan du andas kan du dö.

4 506 Inlägg
27 december 2009
WeDo skrev:
Att någon tryckte upp en cigg i ögat på mig i fredags... Som tur var hann man blunda hmm  Gött ärr kommer det bli ...........

Dom försvinner. Har fått två cigg pressade i pannan när jag somnade en gång.
Först ser man ut som en indier, eller ja det om man få skiten i pannan.
Men ärren försvan slutligen iafa.

Kan du andas kan du dö.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
27 december 2009
_Wallis_ skrev:
FireTraXX skrev:
_Wallis_ skrev:

Betala...

Just my thought

Sluta vara en sånn halvpirat och kasta spotify åt helvete.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

453 Inlägg
27 december 2009
Förbannad på folk som ska köra om på 50 väg i ett samhälle när man själv ligger i precis 50 och sedan ska de svänga in en meter framför så man måste bromsa. Jävla idioter, har de inget vett i skallen. Vissa borde inte få ha körkort. Tillägga att jag precis hade tvätta bilen så blir den nersprutad av slasksnö också sad

2 Inlägg
27 december 2009
att farsan tanka 50l bensin i diselbil, (var ca 10 liter disel i innan han tanka) och istället för att slänga skiten när han sugit ut de så sparade han de på dunk för att änvända de, fungerar bra till gräsklipparen moped, fiddyn...så idag hade fanns ingen ren bensin hemma så tänkte jag tar en skvätt diselbensin och häver i quaden, där fungerade den dock inte så bra verkar de som:(

DFFL
9 020 Inlägg
27 december 2009
_Wallis_ skrev:
FireTraXX skrev:
_Wallis_ skrev:

Betala...

Är man inte beredd att betala så borde man inte klaga.
Då får man skylla sig själv.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 december 2009
Att när jag ska byta olja i 245an så har jag ingen 1" hylsa eller blocknyckel till oljepluggen.
24mm går ej, 26mm vill slinta och 25mm har man självklart inte.

Skiftnyckeln sliter man bara med. Arrgghhhh

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
27 december 2009
Att mitt Steam-konto klöddar.
Kommer ju inte in.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
27 december 2009
Alla jävlar som ska lyckas träffa rivern på pokern hela tiden.. Betar som idioter och jag synar och efter 4 kort har dom inte 1 skit och efter 5 så har dom vunnit.. suck asså...

1 468 Inlägg
27 december 2009
att folk som inte kan ett dugg om någonting SPEC billjud och däck ska yttra sig mest. kan ni inte bara hålla käften o lära er nåt innan ni talar???

När jag säger billjud menar ja då spec folk som snackar watt.

är jag säger däck så tror ni säkert. jävla tönt som tror att ingen kan nåt om däck.

Vist. en däckdimension e väl inte så jävla svårt o minnas. men vad finns INNE I DÄCKET då? nån som tagit reda på det? d e en jääääääävla historia om just däck.

varför heter det annars exempelvis goodgear? eller nokian hakkapeliita 4 o hakkapeliita 7?

Att kränga ett vanligt 185/65-15 från hacka 4 e inte så svårt. men testa o kränga ett 185/65-15 rallycross däck. ett tips. va lite stark...

O så a d jul ruchen. dessa jävla syrianer o andra invandrare som står MITT I GÅNGEN o bildar klunga för o snacka om nåt o står där o blockar gången i 30 minuter.
spec när som ja o min sambo kommer med barnvagn o allt. e nog många som känner igen situationen.....
Senast redigerat av Leo86 (27 december 2009)

Gasglad
3 244 Inlägg
28 december 2009
Får la också klaga då..

Det värsta som finns är alla dessa taxi/buss chafförer i Göteborg.. Var i hellsike har de fått sina körkort ifrån?

//Carfreak

12 086 Inlägg
28 december 2009
Inget, på riktigt bra humör fkt smile

246 Inlägg
28 december 2009
Att mitt j*vla internet slutade fungera igår kväll och kom inte igång förrens NU!

Människor med smak kör bilar med flak!

4 506 Inlägg
28 december 2009
FireTraXX skrev:
_Wallis_ skrev:
FireTraXX skrev:

Betala...

Är man inte beredd att betala så borde man inte klaga.
Då får man skylla sig själv.

Jo men du kan ju manipulera programmet så du slipper den skiten gratis.
Det är bara att jag ska få tummen ur, eller sätta ngn annan på jobbet som ej blivit av smile

Kan du andas kan du dö.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
28 december 2009
Aruzo skrev:
Alla jävlar som ska lyckas träffa rivern på pokern hela tiden.. Betar som idioter och jag synar och efter 4 kort har dom inte 1 skit och efter 5 så har dom vunnit.. suck asså...

Haha Svenska Spel? tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Darth Vader
1 644 Inlägg
28 december 2009
Såg precis en av de där "Amerikanare som glider omkring i snön och inte kan stanna eller styra sina bilar och sakta glider in i bil efter bil"-filmerna och blir frustrerad som fan över att de är så trögfattade att de inte använder vinterdäck.

Braaaaap?

<3 Japs
680 Inlägg
28 december 2009
Von-Aron skrev:
ekelund88 skrev:
alla dumma brudar gör mig förbannad!! finns inte en klok kvinna !!

agree

WORD!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Sök