3406
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

3 354 Inlägg
7 januari 2010
inte förbannad men purken på att man får vänta 1 dag till på "nya" bilen

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

246 Inlägg
7 januari 2010
Strongman skrev:
HighVoltage skrev:
Subw000fer--92 skrev:
Inget vatten i badrumen....

Vad skönt att bara sakna vatten i badrummen. Vi saknar vatten i hela huset tongue (för femte dagen i rad)

Då luktar du hallon nu då? wink

lol
nädu, där går gränsen wink duschar gör jag hos min farmor som bor några mil härifrån.

Människor med smak kör bilar med flak!

2 337 Inlägg
7 januari 2010
Att det är drygt 4 kilometer till jobbet, runt -15 grader kallt, och jag måste gå dit för att hämta ett (1) papper.

Forummoderator
26 484 Inlägg
7 januari 2010
te_wik skrev:
bmx skrev:
att ingen bil vill starta pga kylan

245an startar smile Utan motorvärmare, är -33 just nu. Men hur nyttigt det är för motorn ska vi inte gå in på ^^

Mvh Tommy

Samma här. 240:in startar, men en del tidningsbilar har problem. Och de står MED motorvärmare tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 814 Inlägg
7 januari 2010
Första skoldagen var idag, attans vad trött man är!

1 311 Inlägg
7 januari 2010
Elda skrev:
Glansen skrev:
att jag nyss fick sms ang min dator från media markt och jag skrev i brevet att dom inte skulle laga den och det stod i smset att jag skulle betala 3 tusen endå och dom hade tydligen gjort jobbet endå :s

får se om det är fel på smset eller om man måste betala :s

¨har du sagt att dom inte ska laga den så ska du inte betala.

dom hade skrivit i smset att det kostade den summan att laga datorn, vet inte varför, ganska dumt

Delta_Rebel
7 januari 2010
Trådstartare
Allt jävla tjat om att det är kallt o snö..det är ju ingen nyhet att vi bor i ett land där det är arktiskt klimat 6 månader per år,get over it säger jag bara..

653 Inlägg
8 januari 2010
att skolan börjar på månda...

Smoke tires not drugs

74 Inlägg
8 januari 2010
Att det är körförbud på måndag om inte skrotpärlan går igenom besiktningen. Den ska rostlagas på 5 ställen som besiktningen hetsade upp sig över. Han som ska svetsa vägrar gå i närheten av bilen om det är mer än 5 minus ute.

Att det bara blir kallare o kallare ute för varje dag som går, Att jag troligtvis är olyckligt kär. Att det finns fan inte ett enda tjävla jobb nuförtiden osv

Fritidsutforskare på heltid

pnorberg
8 januari 2010
Trådstartare
2500 kr i böter på grund av missad stoppskylt.
Hårddisken har pajjat i HTPCn.
Lyckades göra mitt PSP original igen så beställde ett Pandora batteri, fick det idag och det var ett helt vanligt batteri.
Mina spel från play.com har inte kommit än trots att det gått 7 arbetsdagar sedan jag beställde. brukar ta upp till 5 arbetsdagar.
Ja, härlig början på 2010...

inte nog med det så har jag slutat röka efter 10 år fast i skiten, positivt, ja men humöret blir inte bättre av allt skit.
Senast redigerat av pnorberg (8 januari 2010)

\m/(><)\m/
742 Inlägg
8 januari 2010
Jävla rådjur

https://www1.garaget.org/archive/83/82593/167752/167752-1727499.jpg

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Just livin' life - VIP Style
315 Inlägg
8 januari 2010
Extremt mycket. T.ex allt jävla tjöt om IRAK och all sådan skit. Spräng upp skitlandet, så slipper vi det. Förstör alla religoner, och förbjud allt tjaffs så hade världen varit bättre. Religoner har förstört vår värld totalt..

Just live life - VIP Style.

1 534 Inlägg
8 januari 2010
Asscore1 skrev:
Extremt mycket. T.ex allt jävla tjöt om IRAK och all sådan skit. Spräng upp skitlandet, så slipper vi det. Förstör alla religoner, och förbjud allt tjaffs så hade världen varit bättre. Religoner har förstört vår värld totalt..

word dubbelword trippelword

Delta_Rebel
9 januari 2010
Trådstartare
Asscore1 skrev:

Håller med till 100 procent

Med lem
624 Inlägg
9 januari 2010
Vädret! (igen) tongue

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

246 Inlägg
9 januari 2010
Min far. Vi bestämde att på måndag skulle vi tillbaka till västerås och blästra klart den sista biten som är kvar på fasaden. Jag blev så glad, för då skulle jag få träffa mina btg-killar igen! Har saknat dom som fan.
Men så igår kommer han och säger att vi åker dit på söndag istället... FAN.

Människor med smak kör bilar med flak!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
9 januari 2010
Att jag först va förkyld i tre dagar, sen magsjuk igår! Och sen att nyckelhålet i bilfanskapet inte går att öppna, att man får krypa in igenom bakluckan!!!!!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

653 Inlägg
9 januari 2010
Asscore1 skrev:

+1

Smoke tires not drugs

Roos
9 januari 2010
Trådstartare
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Sleeper
3 084 Inlägg
9 januari 2010
Roos skrev:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

+1

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök