Angående: Sammåkning Till Elmia 10/4 09:00 Media markt Kungens kurva!

MrBrain
18 mars 2009 · 19 Inlägg

Sammåkning från Stockholmsområdet till Elmia. Vi samlas runt 9 tiden vid Media Markt parkeringen i Kungens kurva. Och beger oss mot Jönköping vid halv 10 tiden. Skulle vara kul om vi iaf  var ett 20 tal bilar som drar ner. Med tanke på farbror blå rör sig ute på vägarna rätt mycket så försöker vi hålla hastigheterna!

Hör av er till mig "MrBrain" eller Matte "matte944" om ni joinar.

Senast redigerat av MrBrain (19 mars 2009)

MrEdvard
18 mars 2009 · 29 Inlägg

Oh ja, lets go!

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
zebbmachine Mr X
18 mars 2009 · 122 Inlägg

ye kan bli bra! Ansluter antagligen med värmdö-ligan, typ 10 bilar :>

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
MrEdvard
18 mars 2009 · 29 Inlägg

Skönt att det finns nåt intresse.. Det verkar som att de flesta åker på lördagen.

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
jimmy-124 Svartlistad
18 mars 2009 · 446 Inlägg

eventuellt möter vi upp er , blir 5-6bilar sammanlagt smile

Mercedes 190e "Dieselmeken" (1990)
MrEdvard
18 mars 2009 · 29 Inlägg

finemang wink

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
MrBrain
18 mars 2009 · 19 Inlägg

zebbmachine, om vi slås ihop då med erat gäng från värmdö så mötes vi någon annan stanns i stan?

ju fler vi blir ju fortare kör vi wink

MrEdvard
18 mars 2009 · 29 Inlägg

MrBrain skrev:
zebbmachine, om vi slås ihop då med erat gäng från värmdö så mötes vi någon annan stanns i stan?

ju fler vi blir ju fortare kör vi wink

Tvärt om!
Ju fler vi blir, desto mer anpassar vi hastigheten till hastighetsgränsen. För att inte skapa uppmärksamhet.
Plus att det blir svårt hålla ihop samåkningen om man kör fort med flera.

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
zebbmachine Mr X
18 mars 2009 · 122 Inlägg

Aye, why not smile Tror att fler skulle ansluta om man möttes upp någonstans söder ut med nära anslutning till E4an. Vart någonstans vet jag inte, men det ligger ju köpcentrum i varje kommun nu för tiden, så att hitta en stor mötesplats är ju inga problem. Men typ Botkyrka någonstans? Är jag dum eller låter det vettigt? :>

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
mkevert
18 mars 2009 · 180 Inlägg

MrBrain skrev:
Sammåkning från Stockholmsområdet till Mantorp den 4e. Vi samlas runt 8 tiden vid coopforum parkeringen i Haninge. Ligger precis till höger om avfarten Haninge södergående. Vi möter upp den stora karaven i Mantorp som åker till Elmia vid 10 tiden. Beroende på hur många vi blir så anpassar vi hastigheten efter det. Ju fler vi blir desto roligare blir det!

Hör av er till mig "MrBrain" eller Matte "matte944" om ni joinar.

En liten fråga bara:
Exakt vilken dag funderar ni på att åka? Den 10/4 som står i rubriken är fredagen men i texten står det att ni ska ansluta till den stora karavanen i Mantorp som åker den 11/4 dvs lördagen?

MVH Evert

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
MrEdvard
19 mars 2009 · 29 Inlägg

Evert skrev:

MrBrain skrev:
Sammåkning från Stockholmsområdet till Mantorp den 4e. Vi samlas runt 8 tiden vid coopforum parkeringen i Haninge. Ligger precis till höger om avfarten Haninge södergående. Vi möter upp den stora karaven i Mantorp som åker till Elmia vid 10 tiden. Beroende på hur många vi blir så anpassar vi hastigheten efter det. Ju fler vi blir desto roligare blir det!

Hör av er till mig "MrBrain" eller Matte "matte944" om ni joinar.

En liten fråga bara:
Exakt vilken dag funderar ni på att åka? Den 10/4 som står i rubriken är fredagen men i texten står det att ni ska ansluta till den stora karavanen i Mantorp som åker den 11/4 dvs lördagen?

MVH Evert

Det är fredagen 10/4 vi ska åka. Går det inte karavan båda dagarna? Tråden jag kollade i så gällde det 10/4.. Eller är jag helt ute och cyklar?

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
MrEdvard
19 mars 2009 · 29 Inlägg

zebbmachine skrev:
Aye, why not smile Tror att fler skulle ansluta om man möttes upp någonstans söder ut med nära anslutning till E4an. Vart någonstans vet jag inte, men det ligger ju köpcentrum i varje kommun nu för tiden, så att hitta en stor mötesplats är ju inga problem. Men typ Botkyrka någonstans? Är jag dum eller låter det vettigt? :>

Det låter vettigt. Och andra sidan kanske man ska köra kungens kurva? Funkar det med

Tyvärr verkar vi inte kunna möta upp karavanen på mantorp, då de åker på lördagen. Men det vore iaf roligt att samla ihop stockholmarna som åker ner på fredagen.

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
zebbmachine Mr X
19 mars 2009 · 122 Inlägg

Matte944 skrev:
text

ye kungens kurva är ju klockrent! Stockholm, gahter up! smile

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
MrEdvard
19 mars 2009 · 29 Inlägg

zebb

tar du CTR:en?

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
MrBrain
19 mars 2009 · 19 Inlägg

Sådär nu har jag och "matte944" diskuterat och vi ändrar både TID OCH PLATS. Vi samlas i Kungens kurva utanför Media Markt vid 9 tiden på fredag. Och drar mot Jönköping halv 10 så vi är där i någorlunda tid. Om ni åker själva, eller 2-3 bilar så häng med oss så blir det så mycket roligare!

PM till mig "MrBrain" om ni är på!

See ya

zebbmachine Mr X
19 mars 2009 · 122 Inlägg

Matte944 skrev:
zebb

tar du CTR:en?

Öff Cöse :>

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
MrEdvard
20 mars 2009 · 29 Inlägg

zebbmachine skrev:

Matte944 skrev:
zebb

tar du CTR:en?

Öff Cöse :>

Jag vill också ta min, men vill även åka MrBrains 300 hästars 9-5 hmm

Senast redigerat av Matte944 (20 mars 2009)

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
_Rydberg Weber frälst!
20 mars 2009 · 223 Inlägg

Vilken tid är ni vid nyköping ungefär? Är ett par bilar härifrån som åker ner, dock inte bestämt ngn tid lr dag, men kan alltid lägga in ett förslag om ni är ett par bilar som kommer förbi...

MrEdvard
20 mars 2009 · 29 Inlägg

_Rydberg skrev:
Vilken tid är ni vid nyköping ungefär? Är ett par bilar härifrån som åker ner, dock inte bestämt ngn tid lr dag, men kan alltid lägga in ett förslag om ni är ett par bilar som kommer förbi...

Jadu, hur långt kan det vara, runt 10 mil till Nyköpings bro? Försöker väl komma iväg vid 09.30 på fredagen. runt 11 kanske?

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
MrEdvard
22 mars 2009 · 29 Inlägg

Som sagt så har tråden uppdaterats lite.. Så alla som är sugna på träffas en sväng innan avgång så är det bara slå iväg ett meddelande eller skriva i tråden.. Vore roligt att åka några stycken

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang