Spela musik i bilen med en strömkälla på 230volt. hur gör man?

dallelito med lem
19 mars 2009 · 1 147 Inlägg

hur gör man så att man koppla in ström i bilen från ett vanlig uttag..så att man tex kan stå och spela musik och ha olika lampor lysande under tex en utställning hur länge som helst så det bara drar ström från vägguttaget.?
kanske gör bort mig nu, men jag vet inte så därför va en fråga på sin plats..

//Dalle

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
_DamnIt R1 driver!
19 mars 2009 · 5 128 Inlägg

Man skaffar sig en (förslagsvis) liten batteriladdare, kopplar den på batteriet och pluggar in, är väl enklaste sättet skulle jag tro smile

_IcEMaN_
19 mars 2009 · 24 Inlägg

en c-tek laddare lär väl funkar ?

Volvo 855 T5R "Second in Command" (1995)
dallelito med lem
19 mars 2009 · 1 147 Inlägg

_DamnIt skrev:
Man skaffar sig en (förslagsvis) liten batteriladdare, kopplar den på batteriet och pluggar in, är väl enklaste sättet skulle jag tro smile

e det så enkelt? =P

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
_DamnIt R1 driver!
19 mars 2009 · 5 128 Inlägg

dallelito skrev:

_DamnIt skrev:
Man skaffar sig en (förslagsvis) liten batteriladdare, kopplar den på batteriet och pluggar in, är väl enklaste sättet skulle jag tro smile

e det så enkelt? =P

Faktiskt smile Visst, det går ju säkerligen att göra det ca 357,3 gånger svårare, men detta är absolut enklaste sättet smile

Persson_turbo
19 mars 2009 · 148 Inlägg

då ställer jag en följdfråga.. vilken c tek laddare? där finns ju en hel del, har en av dom enklare, men räcker den?

Volvo s40n t5 "Iridium" (2007)
_DamnIt R1 driver!
19 mars 2009 · 5 128 Inlägg

Persson_turbo skrev:
då ställer jag en följdfråga.. vilken c tek laddare? där finns ju en hel del, har en av dom enklare, men räcker den?

Det du bör tänka på är att se till så din laddare lämnar iaf lika mycket ström som din utrustning tuggar i sig smile
Men vill du ha ett mer detaljerat och välutfört svar så rekommenderar jag dig att droppa ett PM till drönirettab, han är en riktig jävel på det där med ström, batterier och hela köret smile

dallelito med lem
19 mars 2009 · 1 147 Inlägg

_DamnIt skrev:

dallelito skrev:

_DamnIt skrev:
Man skaffar sig en (förslagsvis) liten batteriladdare, kopplar den på batteriet och pluggar in, är väl enklaste sättet skulle jag tro smile

e det så enkelt? =P

Faktiskt smile Visst, det går ju säkerligen att göra det ca 357,3 gånger svårare, men detta är absolut enklaste sättet smile

tack så mycket smile

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang