Katamso's Projekt (2002-2007)

Katamso Superstar
26 juli 2006 · 511 Inlägg

Nu ÄNTLIGEN har bilen kommit hem från lack. Dock e det helt åt H*LVETE! Ser skit ut, massa rinningar och droppar och skit. Kommer ta åtskilliga dagar att få ordning på det.

Ska kasta upp några bilder på en inom kort. men det e pinsamt så illa det ser ut. FUCK!


//

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Martin 9-3 Fisketokig
26 juli 2006 · 2 997 Inlägg

Har du inga bättre ställen att ladda upp bilderna på än Lunarstorm.se. Hade det vart en neonstylad fjortismoppe så men en relativt fräsch bil ska inte få ligga på deras server.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
LillNaisarn
26 juli 2006 ·

Martin 9-3 skrev:
Har du inga bättre ställen att ladda upp bilderna på än Lunarstorm.se. Hade det vart en neonstylad fjortismoppe så men en relativt fräsch bil ska inte få ligga på deras server.

vad spelar det för roll ? man ser ju iaf bilderna smile
http://s75.photobucket.com/ där har du en bra sida ifall du vill ladda upp 1 gig gratis för filmer / bilder mm, använder det själv för att ladda upp bilder smile

lycka till med bygget * följer med spänning *

FL3JM Inga konstigheter
26 juli 2006 · 2 064 Inlägg

Grymt bra projekt, skitkul att se folk jobba med plast! Önskar jag själv var lika skillad med sånt, finns ju inga kjolpaket att köpa till min jävla bil så jag måste ju göra mycket själv om jag ska försöka få på något. sad

Du borde lacka bilen mattsvart, skulle se ruggigt ut!

MVH

Katamso Superstar
26 juli 2006 · 511 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Har du inga bättre ställen att ladda upp bilderna på än Lunarstorm.se. Hade det vart en neonstylad fjortismoppe så men en relativt fräsch bil ska inte få ligga på deras server.

Hemsida kommer...

mvh

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Darkie dARKiE
27 juli 2006 · 5 031 Inlägg

tråkigt det dära med rinningar i lacken :S men det borde dem göra om gratis? dem som gjort ett dåligt jobb ju!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Katamso Superstar
28 juli 2006 · 511 Inlägg

Vill inte lämna dit bilen igen alls ju... men det verkar lösa sej på annat håll... lacken e knappat värd fullt pris så det blir det som man får bråka om....

//

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Darkie dARKiE
28 juli 2006 · 5 031 Inlägg

Katamso skrev:
Vill inte lämna dit bilen igen alls ju... men det verkar lösa sej på annat håll... lacken e knappat värd fullt pris så det blir det som man får bråka om....

//

jo kan förstå det! lämna in den där du lämnade audin, den blev ju skitsnygg wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Katamso Superstar
28 juli 2006 · 511 Inlägg

Darkie skrev:
jo kan förstå det! lämna in den där du lämnade audin, den blev ju skitsnygg wink

Jo det e ju problemet att det va där jag lämnade den. har varit runt o hört med andra lackerare nu och alla säger att det e skit. Rinningar på huven, närmare 30 droppar på dörren likadant på bakluckan, delar bilen o kjolarna saknar klarlack, rinningar o stora bubblor o droppar på skärmarna. Hur dåligt som helst. Efter Audin så förväntade man sej ju lite mer.

Har gnällt på jobbet o först va det bara, betala! Glöm det har jag sagt. Jag vill inte ha mer med killen o göra... så jävla världelöst!


//

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Darkie dARKiE
28 juli 2006 · 5 031 Inlägg

Ohfan! satan va trist!  klart man tror att han ska göra ett lika bra jobb andra gången.. riktigt tråkigt för dej! har han gått å blitt alkis den dära lackaren eller, eftersom han plötsligt gör ett skitjobb? :S

Hoppas det ordnar sig ialf, sånt dära som får en att tröttna ett tag på sin hobby..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Mäki Långsam Perfektionist
28 juli 2006 · 4 800 Inlägg

så synd sad jag som längtat efter lacken. Lycka till med resten då big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Katamso Superstar
30 juli 2006 · 511 Inlägg

Tack för förståelsen. Ja man tröttnar rätt rejält. Känns som om det inte blir nån bil denna säsong nu. Har inte hittat nån som kan lacka akut.


mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Pitzon
30 juli 2006 · 202 Inlägg

Trist o höra, hoppas det löser sig snart och att någon kan hjälpa dig

Man nog att våga köra en tjejbil :)
Katamso Superstar
4 augusti 2006 · 511 Inlägg

Pitzon skrev:
Trist o höra, hoppas det löser sig snart och att någon kan hjälpa dig

Ja det suger hårt :S Ska gå över bilen idag med 1200papper och se vad jag kan göra åt det värsta. Får se om den står på mantorp imorn. Vågar inte lova något.

För MEJ så känns det iaf fel att ställa ut "skit" !!!


Mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Katamso Superstar
5 augusti 2006 · 511 Inlägg

Håller fortfarande på för att få bilen klar till mantorp imorn. Hoppas vi ses där.


mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Katamso Superstar
6 augusti 2006 · 511 Inlägg

Magnusson_ skrev:
Såg den första gången igår på sailet i karlsrkona riktigt snygg måste jag säga blev riktigt bra! Jag som pekade tummen upp till dig om du minns de.

Tack ska du ha! Det va många som gjorde det i går så jag ska va ärlig o säga att jag inte minns big_smile Men tack o bock iaf!



//Ola

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Katamso Superstar
6 augusti 2006 · 511 Inlägg

Som ni nog märkte blev det inget Mantorp för mej. Dock e bilen kör bar nu. Finns bilder på min sida kommentera gärna. Bilder på det kassa lackjobbet finns oxå!



Mvh

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
LillNaisarn
13 augusti 2006 ·

- hakan vart nere i knäväcket ! den ser ju ut kanonläcker smile

falloutboy
14 augusti 2006 · 1 723 Inlägg

blev ju riktigt bra! Preluder går att få snygga som sagt.
håller på och ska få liv i min prelude, dock en -88a. Men den kommer se ut som den som UseDubbelTurbo postade bilder på. Dock utan den vingen. smile

Katamso Superstar
28 augusti 2006 · 511 Inlägg

Bilder på tidigare projekt o byggbilder på min sida här nu... galleri o projekt o sen gamla fordon.

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang