Angående: Vårträffen 2009 Piteå

Jacke90
12 april 2009 · 128 Inlägg

låter intressant big_smile men med mercan hinner ja då inte med eran Karvan men om ni kör om en vit Fenmerca så kan ni tuta x')

Senast redigerat av Jacke90 (12 april 2009)

Mercedes w123 "300 DT" (1980)
Volvo Amazon "Cab" (1965)
Race_Chick Snäll liten biltjej
13 april 2009 · 880 Inlägg

Jacke90 skrev:
låter intressant big_smile men med mercan hinner ja då inte med eran Karvan men om ni kör om en vit Fenmerca så kan ni tuta x')

Jag blir nog den enda med merca här så jag skulle  bara bli glad om du också kunde köra din tongue
Men alla kommer att ha samma tempo som dom andra,förra året gick de bara åt skogen,en del skulle köra fortare än vad dom andra kunde klara av så vi blev väldigt olika tider på plats,med detta år så SKA alla hålla samma tempo,vi har ingen stress nånstanns,vi kommer åka lagom tid för att hinna tid,det har vi planerat enligt hastighetsgränserna och vi kommer hinna dit i bra tid. big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
ellert BECE
13 april 2009 · 147 Inlägg

Är det något tvång att man måste ställa ut om man kommer dit ? Känns inte så jätteexalterande att ställa ut en audi a4 1.8t från 96, helt orginal förutom framlyktorna. big_smile

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
NJ_
13 april 2009 · 2 118 Inlägg

ellert skrev:
Är det något tvång att man måste ställa ut om man kommer dit ? Känns inte så jätteexalterande att ställa ut en audi a4 1.8t från 96, helt orginal förutom framlyktorna. big_smile

Klart att det inte är ett tvång, man ställer ut om man vill helt enkelt smile

D.i.l.l.i.g.a.f
_Spawned_ Maskinförare
14 april 2009 · 1 163 Inlägg

Fan, kanske måste rycka igång toyyan och svänga förbi då smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
TheDeadDorkster Dieselgypsy
14 april 2009 · 538 Inlägg

Får se om jag ids lägga passaten på backen då och rulla dit med 19"

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
_Jacob_
14 april 2009 · 263 Inlägg

men antagligen ska man ju dit oavsett om man ska ställa ut eller inte smile det är ju startskottet för bilsäsongen som nitrox sa här tidigare big_smile håller tummarna för att hinna besikta bilen innan den andra bara

Bjuuuu han!!
ellert BECE
14 april 2009 · 147 Inlägg

haha ja smile men jag tänkte bara ifall det liksom.. är värt att fara om man inte ska ställa ut tongue ?

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
Race_Chick Snäll liten biltjej
14 april 2009 · 880 Inlägg

Kan vara kul att kolla? smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
TheDeadDorkster Dieselgypsy
14 april 2009 · 538 Inlägg

ellert: Det är lika kul att titta på en välskött originalbil som en bil med kjolpaket smile Det är mest jobbet man har lagt på bilen som gör om den är värd att titta på smile

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
te_wik Forummoderator
14 april 2009 · 12 813 Inlägg

ellert skrev:
Är det något tvång att man måste ställa ut om man kommer dit ? Känns inte så jätteexalterande att ställa ut en audi a4 1.8t från 96, helt orginal förutom framlyktorna. big_smile

Om inte annat så är inte 20 kr så mkt.. Hjälper ju till att hålla träffen levande så smile
Funderar själv om jag ska köra dit från Kalix, men vet inte om jag hinner få bilen i skick.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
ellert BECE
14 april 2009 · 147 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:
ellert: Det är lika kul att titta på en välskött originalbil som en bil med kjolpaket smile Det är mest jobbet man har lagt på bilen som gör om den är värd att titta på smile

Jo, men den är inte så värd att titta på ;P haha men man kommer väl säkert en sväng och kikar smile

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
professorWinther
14 april 2009 · 585 Inlägg

_Norrland_ skrev:

professorWinther skrev:
Damit.. Varför ska det vara så nära förstamajträffen i ö-vik för?

Det brukar ju bli en hejdundrande cruising efter den träffen som man gärna glider runt på. Blir jobbigt att köra till piteå efter det.. Kanske skulle anställa en nattchaffis som kör upp bilen på Natten/ Morgonen så man vaknar i piteå?

Ingen mer info om detta ?
Kanske lägga upp en tråd här?

Kika in på http://www.shraovik.se/ där brukar de lägga upp info.. Det är typ 32:a året i rad de anordnar träffen i åhlensgaraget i Ö-vik..

Det finns inget jag inte kan, bara saker jag inte lärt mig.
JEsT3R-Race
14 april 2009 · 343 Inlägg

Självklart ska man dit! Ser fram emot det

Race_Chick Snäll liten biltjej
15 april 2009 · 880 Inlägg

Måste smacka på resten av skjolpaketet och göra lite saker innan ja far till piteå tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
NJ_
15 april 2009 · 2 118 Inlägg

te_wik skrev:

ellert skrev:
Är det något tvång att man måste ställa ut om man kommer dit ? Känns inte så jätteexalterande att ställa ut en audi a4 1.8t från 96, helt orginal förutom framlyktorna. big_smile

Om inte annat så är inte 20 kr så mkt.. Hjälper ju till att hålla träffen levande så smile
Funderar själv om jag ska köra dit från Kalix, men vet inte om jag hinner få bilen i skick.


Mvh Tommy

äääh, du har ju vinterpulkan wink lol

D.i.l.l.i.g.a.f
te_wik Forummoderator
16 april 2009 · 12 813 Inlägg

NJ_ skrev:

te_wik skrev:

ellert skrev:
Är det något tvång att man måste ställa ut om man kommer dit ? Känns inte så jätteexalterande att ställa ut en audi a4 1.8t från 96, helt orginal förutom framlyktorna. big_smile

Om inte annat så är inte 20 kr så mkt.. Hjälper ju till att hålla träffen levande så smile
Funderar själv om jag ska köra dit från Kalix, men vet inte om jag hinner få bilen i skick.


Mvh Tommy

äääh, du har ju vinterpulkan wink lol

Volvon? Den e sååååld smile


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
NJ_
16 april 2009 · 2 118 Inlägg

te_wik skrev:

NJ_ skrev:

te_wik skrev:

Om inte annat så är inte 20 kr så mkt.. Hjälper ju till att hålla träffen levande så smile
Funderar själv om jag ska köra dit från Kalix, men vet inte om jag hinner få bilen i skick.


Mvh Tommy

äääh, du har ju vinterpulkan wink lol

Volvon? Den e sååååld smile


Mvh Tommy

Haha, typiskt tongue

D.i.l.l.i.g.a.f
te_wik Forummoderator
16 april 2009 · 12 813 Inlägg

NJ_ skrev:

te_wik skrev:

NJ_ skrev:

äääh, du har ju vinterpulkan wink lol

Volvon? Den e sååååld smile


Mvh Tommy

Haha, typiskt tongue

De ordnar nog sig. Bara jag får motorn att gå som den ska å sen på me sommardäcken och lite vax på audin  så kanske man kikar förbi, den är ju iaf besiktad nu smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
NJ_
16 april 2009 · 2 118 Inlägg

te_wik skrev:

NJ_ skrev:

te_wik skrev:

Volvon? Den e sååååld smile


Mvh Tommy

Haha, typiskt tongue

De ordnar nog sig. Bara jag får motorn att gå som den ska å sen på me sommardäcken och lite vax på audin  så kanske man kikar förbi, den är ju iaf besiktad nu smile



Mvh Tommy

Låter kanon wink

D.i.l.l.i.g.a.f
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang