Primera P11 var turbomatad/ blir sug :Turbon såld, mindre sug trim ska göra istället. för slippa allt krångel.

sjovold Wolfman Cruisers
8 april 2009 · 1 258 Inlägg

Rojpen skrev:

tc3e skrev:
grym primera big_smile
men kan de vara luft i bränsle systemet:O ?

Tack smile
luft? hur luftar man det då? hmm

ha kollat e 80% säker på att de inte går...

----->Strippen S2<-----

VCRACING
Rojpen
9 april 2009 · 2 230 Inlägg

bilen får inge soppa bensinpumpen startar inte, bilen tänder inte ingen gnista alls på tändstiften.
vad fan kan vara fel? hittar inga lösa kontakter alls, alla säkringar är hela, läker ingen stans genom bränsle vägen. kommer ingen bensin till fuel railen. suger man så kommer den bensin men inte annars...

HJÄLP!

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Rojpen
9 april 2009 · 2 230 Inlägg

Kan meddela att vi har hittaty felet och att den har startat big_smile //Sjovold

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Schybba
9 april 2009 · 364 Inlägg

Rojpen skrev:
Kan meddela att vi har hittaty felet och att den har startat big_smile //Sjovold

VAd var felet då?

Rojpen
9 april 2009 · 2 230 Inlägg

Schybba skrev:

Rojpen skrev:
Kan meddela att vi har hittaty felet och att den har startat big_smile //Sjovold

VAd var felet då?

ingen komentar ^^ missat 2 sladdar bara:P bakom det förbannade insuget:/ men nu spinner hon så fint så smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
sjovold Wolfman Cruisers
10 april 2009 · 1 258 Inlägg

provkörning på lördag? :S de har du inte sagt nå om tongue vilken press du lägger på mig tongue

eller ska du fixa avgaset? wink

----->Strippen S2<-----

VCRACING
Rojpen
10 april 2009 · 2 230 Inlägg

sjovold skrev:
provkörning på lördag? :S de har du inte sagt nå om tongue vilken press du lägger på mig tongue

eller ska du fixa avgaset? wink

haha:D har jag visst det:P hehe, så svårt tror jag inte det är att svetsa du:P å du var ju hemma då wink annars får jag väll köra utan då haha:) nämen hör av dig då du är redo så kommer jag, slutar 18idag, å ledig hela lördan så bara ringa/smsa smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
NismoP11
10 april 2009 · 205 Inlägg

Läste på ett annat ställe nu att problemet är fixat... Stämmer det? Isåfall vad var det? tongue

Audi A4 (2002)
Lindberg88
10 april 2009 · 1 418 Inlägg

tycker du får bjuda på ett provåk på föne i sommar smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Rojpen
10 april 2009 · 2 230 Inlägg

NismoP11 skrev:
Läste på ett annat ställe nu att problemet är fixat... Stämmer det? Isåfall vad var det? tongue

hehe hadde missat 2 kablar på baksidan under insuget som inte satt fast.. så man blev lagomt less. som även dåldes av alla miljoner kyl slangar som går dära:P men nu funkar det.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Rojpen
10 april 2009 · 2 230 Inlägg

Lindberg88 skrev:
tycker du får bjuda på ett provåk på föne i sommar smile

hehe, kan nog ordnas om du vill det. å då går den förhoppnings vis som den ska med,dvs mappad om den tiden finns smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
daajvid Elektriker
10 april 2009 · 1 138 Inlägg

härligt projekt du:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Rojpen
10 april 2009 · 2 230 Inlägg

daajvid skrev:
härligt projekt du:D

Tack tack smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Hinkas SOS-Racing
10 april 2009 · 514 Inlägg

Min tanke var att jag skulle dyka upp med filmkameran vid Sjövolds garage imorgon och dokumentera lite när det ska dras iväg på en första repa. Så får vi se om det blir crasch and burn eller om den faktiskt skottar på riktigt bra wink

//Hinkas

BMW 633 csi (1977)
sjovold Wolfman Cruisers
10 april 2009 · 1 258 Inlägg

Hinkas skrev:
Min tanke var att jag skulle dyka upp med filmkameran vid Sjövolds garage imorgon och dokumentera lite när det ska dras iväg på en första repa. Så får vi se om det blir crasch and burn eller om den faktiskt skottar på riktigt bra wink

//Hinkas

Ja tycker att vi hoppas på de första alternativet wink

----->Strippen S2<-----

VCRACING
Rojpen
10 april 2009 · 2 230 Inlägg

sjovold skrev:

Hinkas skrev:
Min tanke var att jag skulle dyka upp med filmkameran vid Sjövolds garage imorgon och dokumentera lite när det ska dras iväg på en första repa. Så får vi se om det blir crasch and burn eller om den faktiskt skottar på riktigt bra wink

//Hinkas

Ja tycker att vi hoppas på de första alternativet wink

är ju dumt får ju du bara skruva mera wink haha
nä den ska rulla på å spinna fint smile hoppas jag påtongue haha

japp bara filma det:P så får nog ringa dig hinkas om du inte hinner komma innan:P för har ingen aning då sjövold är klar att svetsa tongue

Senast redigerat av Rojpen (10 april 2009)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Rojpen
11 april 2009 · 2 230 Inlägg

ja då har bilen körst.. den går ju att köra å den dumpar fint.. dock kan jag säga att det behvös mappning tongue å nya spridare för att den ska gå rent..
men bilen är fullt körbar men ingen räser än direkt, Hinkas har filmat lite så imorgon kommer nog nån film snutt upp skulle jag tippa på så får ni se hur den går smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Rojpen
15 april 2009 · 2 230 Inlägg

tja. istället för att skapa ny tråd smile
jag behöver en el fläkt att sätta på kylaren:/ orginal gick lite sönder ^^ den andra passar inte på den sidan. så vart kan man köppa sånna å hur fungerar dom? slår man av och på dom själv? smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
sjovold Wolfman Cruisers
15 april 2009 · 1 258 Inlägg

Rojpen skrev:
tja. istället för att skapa ny tråd smile
jag behöver en el fläkt att sätta på kylaren:/ orginal gick lite sönder ^^ den andra passar inte på den sidan. så vart kan man köppa sånna å hur fungerar dom? slår man av och på dom själv? smile

en "vanlig" liten el fläkt måste ju funka och så tar du kontakten från den som e trasig lr? smile

----->Strippen S2<-----

VCRACING
Rojpen
15 april 2009 · 2 230 Inlägg

sjovold skrev:

Rojpen skrev:
tja. istället för att skapa ny tråd smile
jag behöver en el fläkt att sätta på kylaren:/ orginal gick lite sönder ^^ den andra passar inte på den sidan. så vart kan man köppa sånna å hur fungerar dom? slår man av och på dom själv? smile

en "vanlig" liten el fläkt måste ju funka och så tar du kontakten från den som e trasig lr? smile

Hum ja kanske det smile men helst skulle jag vela haft en man kan slå av och på själv smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang