6 april 2009
Trådstartare
hejsan! häromdan körde jag som vanligt å i rondellen dör bilen , och jag kör då in till kanten å tänker japp då va d kört, men den startade direkt igen å gick fint i varven å så.. så ja körde ut till min pappa å berätta d som hände å vi trodde då att vi kanske dratt upp nåt skit från tanken, men så skulle ja över till macken snabbt å tanka sen kom ja tillbax till pappa å lät bilen stå på tomgång i kanske 1 min .. nä ja kom ut hade bilen dött å ville ej gå igång, gick på start motorn men ingen tändning... då ställde vi bilen å sa vi tar d imon.
men dagen därpå testa starta igen å funka perfekt igen... åsså sedan skulle ja starta igen senare å då gick inte ens start motorn nåt kärv ja alltid haft från exempel om man fått kärringstopp vad som som motrn rycker till ha nån signal till start motorn kivat vad d nu oxå kan va för fel? men iallafall nu går bilen igång ytterligare igen... men kan ju absolut inte lite på den nu?? va ska ja göra vilka delar ska ja gå igenom??
det kan väll itne va bränslefilter? , å gnista har ja ju på tändstiften i och med den startar osv.... tack på förhand! // håkan
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!