1629
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

Fotograf
114 Inlägg
2 augusti 2009
Abbee skrev:
_lusse_ skrev:
Man behöver inte göra reklam för andra trådar och andra träffar, i denna tråden väl?

-mod

Har vi gjort det då?

Moderatorn har plockat bort inlägget, jag såg det innan, han tipsade om någon annan träff.

smile

1 517 Inlägg
2 augusti 2009
yepp mitt fel, den bilden skulle inte komma upp tittade inte efter när jag la in dom bilderna.

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
3 augusti 2009
Whacker skrev:
Kul att larmet går igång också smile

Vad hände när du la i 3:an?? Den gick ju inte loss.... För du körde väl på 2:an i rondellen?? winkwinkwink

Mvh Tomas

207 Inlägg
3 augusti 2009
Tejptomas skrev:
Whacker skrev:

Vad hände när du la i 3:an?? Den gick ju inte loss.... För du körde väl på 2:an i rondellen?? winkwinkwink

Mvh Tomas

Haha.. Nja det är en ganska liten rondell så jag kör 1an i den wink
Nä d e klart.. Det är ju därför man breddar så man kan kasta på bredare sulor smile
Senast redigerat av Whacker (3 augusti 2009)

154 Inlägg
4 augusti 2009
Whacker skrev:
Tejptomas skrev:
Whacker skrev:

Mvh Tomas

Nä d e klart.. Det är ju därför man breddar så man kan kasta på bredare sulor smile

Hehe, ja det är lugnt. Men det är jävligt manligt när man får till det så man kan gå på
3:an ut ur en rondell. Ska se när jag tar mej till Ystad nästa gång. Kanske kan testa
lite omkörningar då. lol Eller kanske twindrift i rondellen. big_smile

Mvh Tomas

207 Inlägg
4 augusti 2009
Tejptomas skrev:
Whacker skrev:
Tejptomas skrev:

Mvh Tomas

Hehe, ja det är lugnt. Men det är jävligt manligt när man får till det så man kan gå på
3:an ut ur en rondell. Ska se när jag tar mej till Ystad nästa gång. Kanske kan testa

Mvh Tomas

Ja det får jag hålla med om smile Dessvärre är min mappning inte helt hundra nu och den orkar inte riktigt med att dra runt så i 2an sad Då måste jag hålla den mellan 5-6500 rpm o då är det svårt att moderera bakänden så man inte snurrar tongue hehe... Jag har länge efterlyst lite twindrift i rondellen så jag är på big_smile hahah
Senast redigerat av Whacker (4 augusti 2009)

Hamster
817 Inlägg
4 augusti 2009
Får vi se lite twindrift på fredag då?? Jag tänkte ta med mig både videokamera och systemkamera tongue

207 Inlägg
4 augusti 2009
Keller skrev:
Får vi se lite twindrift på fredag då?? Jag tänkte ta med mig både videokamera och systemkamera tongue

Hmm.. Jag vet inte om jag har däck till det sad
Är lite lite kvar på busdäcken men vet inte hur länge dem klarar sig tongue hehe...
De andra är redan nere på minimum o de använder jag "dagligen" så de vill jag inte slita mer på..

457 Inlägg
4 augusti 2009
Vi tittar nog förbi på Fredag hoppas på bra väder. smile

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
4 augusti 2009
E det bra väder så kommer några st från malmö

239 Inlägg
4 augusti 2009
hoteyes skrev:

Fint.. upp till bevis. Supran mot subban wink

3 968 Inlägg
4 augusti 2009
Välkomna smile

Trevligt att fler kommer till Ystadträffen smile

111 Inlägg
4 augusti 2009
Whacker skrev:
Keller skrev:

Är lite lite kvar på busdäcken men vet inte hur länge dem klarar sig tongue hehe...
De andra är redan nere på minimum o de använder jag "dagligen" så de vill jag inte slita mer på..

Jag ställer gärna upp med drift, men inte nu. När jag kan det. Hehe smile
Någon villig som undervisar? Whacker? wink

207 Inlägg
4 augusti 2009
unixbird skrev:
Whacker skrev:
Keller skrev:

Haha.. Jag är lååångt ifrån nån kung på att drifta men jag hjälper gärna till med det lilla jag kan...
Men till 90% så handlar det väl om känsla skulle jag tro.. Och det finns bara ett sätt att lära sig den wink

164 Inlägg
4 augusti 2009
Whacker skrev:
unixbird skrev:
Whacker skrev:

Haha.. Jag är lååångt ifrån nån kung på att drifta men jag hjälper gärna till med det lilla jag kan...
Men till 90% så handlar det väl om känsla skulle jag tro.. Och det finns bara ett sätt att lära sig den wink

Övning ger färdighet... big_smiletongue

154 Inlägg
5 augusti 2009
Whacker skrev:
Tejptomas skrev:
Whacker skrev:

Mvh Tomas

Ja det får jag hålla med om smile Dessvärre är min mappning inte helt hundra nu och den orkar inte riktigt med att dra runt så i 2an sad Då måste jag hålla den mellan 5-6500 rpm o då är det svårt att moderera bakänden så man inte snurrar tongue hehe... Jag har länge efterlyst lite twindrift i rondellen så jag är på big_smile hahah

Jag är på med twindriften!!! Men med det så menar jag inte att ligga dej i r-ven o nosa. Mer det att man ligger
o snurrar runt båda 2 bara. Har jag möjlighet att komma o har däck till det samt vädert är bra så kan
ni räkna med att jag ställer upp o lägger lite svart... Ja just det Whacker, min bil är billigare än din så du vet. lol

Mvh Tomas

Drift junkie!!
276 Inlägg
5 augusti 2009
ahhhhh synd att min bil inte e färdig!!!!! ajaa en dag kommer jag så kan tejptomas o ja visa hur d ska gå till hahaa

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala

207 Inlägg
5 augusti 2009
Tejptomas skrev:
Jag är på med twindriften!!! Men med det så menar jag inte att ligga dej i r-ven o nosa. Mer det att man ligger
o snurrar runt båda 2 bara. Har jag möjlighet att komma o har däck till det samt vädert är bra så kan
ni räkna med att jag ställer upp o lägger lite svart... Ja just det Whacker, min bil är billigare än din så du vet. lol

Mvh Tomas

Hahahaha... Ja det är kanske sant smile Tänkte på det men jag får helt enkelt lita på sig så som du får lita på mig wink
Nä givetvis så börjar man ju på varsin sida, sen får man försöka hålla det så gott det går..

Däck är förmodligen fixat för min del iaf men nu är det inte längre säkert att jag dyker upp överhuvudtaget på fredag.. Vi får se vad som händer helt enkelt smile

457 Inlägg
5 augusti 2009
Arkaj skrev:
hoteyes skrev:

Fint.. upp till bevis. Supran mot subban wink

Mohahaha jaa det ska blir kul att se wink

457 Inlägg
5 augusti 2009
Andreas79 skrev:
Välkomna smile

Trevligt att fler kommer till Ystadträffen smile

Taackar det ska bli trevligt att se vi har ju inte varit där .. Får hoppas vädret håller men dem har ju loovat fint så smile

Sök