2015
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

239 Inlägg
5 augusti 2009
hoteyes skrev:
Arkaj skrev:
hoteyes skrev:
Vi tittar nog förbi på Fredag hoppas på bra väder. smile

Fint.. upp till bevis. Supran mot subban wink

Mohahaha jaa det ska blir kul att se wink

Vad händer när ni får smisk? Du får leta upp nån med en supra då.. HAHAHHA

Hamster
817 Inlägg
5 augusti 2009
Tänkte som sagt försöka filma lite på fredag. Då jag iten har en aning om hur man får bort regnummer på film så antingen  får nån hjälpa mig med redigeringen eller så får ni säga till om ni inte vill vara med. Vet att Tejpis inte vill ha sitt nummer visat smile Och det respekterar jag!

Fast filmar man på kvällen så kanske det blir så otydligt att skylten itne syns tongue Kan ju ta med en rulle silvertejp också wink
Senast redigerat av Keller (5 augusti 2009)

45 Inlägg
5 augusti 2009
Arkaj skrev:
hoteyes skrev:
Arkaj skrev:

1-0 till dig smile

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
6 augusti 2009
Soppapumpen la av ikväll på väg hem från Meca. Och bilen blev mappad i Lördags. Det betyder att om
pumpen strulat redan i Lördags så är mappningen helt galen nu. Får se hur det går. Känns som det blir
tajt att få ihop det med pump OCH mappningen innan Fredag.

Hur gick det på Meca idag föressten Whacker? Såg inte så snabbt ut vad jag kunde se.
Men jag var inte där så jättelänge heller så du fick kanske till det senare??
8,9 har vi kört med Volvon där inne med hoppande bakvagn o dålig start på 2:an.

Mvh Tomas

207 Inlägg
6 augusti 2009
Tejptomas skrev:
Soppapumpen la av ikväll på väg hem från Meca. Och bilen blev mappad i Lördags. Det betyder att om
pumpen strulat redan i Lördags så är mappningen helt galen nu. Får se hur det går. Känns som det blir
tajt att få ihop det med pump OCH mappningen innan Fredag.

Hur gick det på Meca idag föressten Whacker? Såg inte så snabbt ut vad jag kunde se.
Men jag var inte där så jättelänge heller så du fick kanske till det senare??
8,9 har vi kört med Volvon där inne med hoppande bakvagn o dålig start på 2:an.

Mvh Tomas

Hmm.. Det gick käpprätt åt he*v*te.. tongue
Helt omöjligt att få ordning på starten..
Måste slira genom hela 1:an annars bara dör den för mig.. Orkar inte riktigt o speciellt nu på klistrad bana var det riktigt svårt.. Lyckades bara sista gången men då jävlades kopplingen på tvåan istället..
Känns som att det inte riktigt är så bra med såna starter tongue Så jag lägger ner det där med strippen tills jag mappat om den ordentligt istället så man kan köra som folk smile haha... Men när man väl kom iväg så fick den fart.. Men då va ju typ 1 fjärdedel av banan redan passerad.. Men lyckades få en sluthastighet på 133km/h ändå så det känns väl ganska ok.. Ska inte skylla till 100% på mappningen, va min första gång på klistrad bana så min orutin hade ju säkert en del att göra med det också..

Från o med nu går den brett istället big_smile haha...

3 968 Inlägg
6 augusti 2009
Snart fredag äntligen!  tongue

cool  19 grader och solsken imorgon, fredag kväll enligt vädersajten www.klart.se

1 517 Inlägg
6 augusti 2009
Andreas79 skrev:
Snart fredag äntligen!  tongue

cool  19 grader och solsken imorgon, fredag kväll enligt vädersajten www.klart.se

låter kanon bra hehe wink ses på fredag om jag blir klar med bilen! smile lite start problem hehe

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

457 Inlägg
6 augusti 2009
Arkaj skrev:
hoteyes skrev:
Arkaj skrev:

MOHAHAHAH big_smile det ska nog ordna sig big_smile Vi ses imorgon ... big_smile

239 Inlägg
6 augusti 2009
Whacker skrev:
Hmm.. Det gick käpprätt åt he*v*te.. tongue
Helt omöjligt att få ordning på starten..
Måste slira genom hela 1:an annars bara dör den för mig.. Orkar inte riktigt o speciellt nu på klistrad bana var det riktigt svårt.. Lyckades bara sista gången men då jävlades kopplingen på tvåan istället..
Känns som att det inte riktigt är så bra med såna starter tongue Så jag lägger ner det där med strippen tills jag mappat om den ordentligt istället så man kan köra som folk smile haha... Men när man väl kom iväg så fick den fart.. Men då va ju typ 1 fjärdedel av banan redan passerad.. Men lyckades få en sluthastighet på 133km/h ändå så det känns väl ganska ok.. Ska inte skylla till 100% på mappningen, va min första gång på klistrad bana så min orutin hade ju säkert en del att göra med det också..

Från o med nu går den brett istället big_smile haha...

Kul att se dig där. Hade också ordentliga problem med starterna. Bästa 60 fot på 2.4. JADÅÅÅ
Dock slutfart på 150. Tänkte köpa ett par riktiga däck och testa till våren.

Är ju pinsamt att köra 8.4/150 med effekten jag har.

207 Inlägg
6 augusti 2009
Arkaj skrev:
Kul att se dig där. Hade också ordentliga problem med starterna. Bästa 60 fot på 2.4. JADÅÅÅ

Ja tack.. Va kul att vara där ändå faktiskt..
Men det är inte så pinsamt som för mig som inte ens kom under 10 big_smile hahaha...
Med den effekten o ordentliga starter ska jag vara under 9 utan problem..

Vad har du kört som bäst då?

239 Inlägg
6 augusti 2009
Whacker skrev:
Arkaj skrev:

Ja tack.. Va kul att vara där ändå faktiskt..
Men det är inte så pinsamt som för mig som inte ens kom under 10 big_smile hahaha...
Med den effekten o ordentliga starter ska jag vara under 9 utan problem..

Vad har du kört som bäst då?

Min andra gång på meca. Första gången var förra hösten och då rasade jag både motor o koppling tongue
Då fick jag 8.2/147 med liknande 60fot som igår.

Ingen ändring på setupen i övrigt till denna säsong.

MEN det var betydligt kallare luft den kvällen och det gör på sig.

Jag ska ju köra iaf en mitten/hög 7:a utan problem med MT däck.
Vi får se våren 2010 smile

Ses imorrn.

173 Inlägg
6 augusti 2009
QUATTRO ska de va`! cool Körde 8 blankt igår med läckande insugslang + första gången på strippen, så de finns potential i maskin, hinner slangen komma imorrn så blir de ystaaa`

239 Inlägg
6 augusti 2009
ECO_Astra skrev:
QUATTRO ska de va`! cool Körde 8 blankt igår med läckande insugslang + första gången på strippen, så de finns potential i maskin, hinner slangen komma imorrn så blir de ystaaa`

Nice.. Vad fick du för slutfart?

Polaren körde förra året 7.9 med en chippad evo 3:a så det behövs ju inte så mkt mos
för att köra snabbt med 4-hjulsdrivet på 201m.

Tror ju ändå du har bra mos i maskin.

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
6 augusti 2009
Arkaj skrev:
ECO_Astra skrev:

Nice.. Vad fick du för slutfart?

Polaren körde förra året 7.9 med en chippad evo 3:a så det behövs ju inte så mkt mos
för att köra snabbt med 4-hjulsdrivet på 201m.

Tror ju ändå du har bra mos i maskin.

Där var en evo 9a igår som är typ orginal som körde under 8 faktiskt smile blev förvånad som fan med tanke på hur ECOs S2a går och han fick 8a men om han har läckande insugslang och inte kört där innan så kanske det inte är så konstigt... smile

164 Inlägg
6 augusti 2009
Hoppas på riktigt gött väder imorr´n och många fina bilar som besöker träffen. big_smile Själv kommer man som passagerare hmm tillsammans med _Major och förhoppningsvis ett par till. Så ta er i kragen och dra er till Ystad imorr´n kväll så vi får en riktigt trevlig fredagskväll med´mycke "aktivitet"... tongue
Senast redigerat av T_Borg (6 augusti 2009)

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
7 augusti 2009
Jag får lämna in handduken redan nu. Har inte fått rätt på soppapumpen och inte fått tag på däck.

Mvh Tomas

207 Inlägg
7 augusti 2009
Tejptomas skrev:
Jag får lämna in handduken redan nu. Har inte fått rätt på soppapumpen och inte fått tag på däck.

Mvh Tomas

Tråkigt att höra =/
Men du behöver inte oroa dig.. Jag har däck så jag kan slita för dig också wink

239 Inlägg
7 augusti 2009
Whacker skrev:
Tejptomas skrev:

Mvh Tomas

Tråkigt att höra =/
Men du behöver inte oroa dig.. Jag har däck så jag kan slita för dig också wink

jadååå smile

207 Inlägg
7 augusti 2009
Arkaj skrev:
jadååå smile

En till som verkar sugen? wink
Då blir det kanske en twindrift iaf smile

MOGAMBO
149 Inlägg