2242
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
15 augusti 2009
Och en liten film från mig också: http://www.garaget.org/video/rl7r979cy4tr

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
15 augusti 2009
Första gången jag var där, var ju trevligt smile

[video]http://www.garaget.org/video/1hwqdczimdlc[/video]

Supran är ju brutal cool

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
15 augusti 2009
Trådstartare
Tack för alla filmer, skit skoj att se!!! smile

Äppelodlare
305 Inlägg
15 augusti 2009
Jag kommer strax med nån bild o en film (är på 150mb så tar en stund att redigera) ^^

239 Inlägg
15 augusti 2009
Tack alla för dom vänliga kommentarerna.. Gick helt ok igår smile

Lusse
236 Inlägg
15 augusti 2009
Den gick fett nice:)

Äppelodlare
305 Inlägg
15 augusti 2009
Mycket rolig kväll, bra avslut med raketerna från hamnen tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/47785/737578_j7xlhc.jpg

Senast redigerat av Haakanzon (15 augusti 2009)

Pro Painter
449 Inlägg
15 augusti 2009
Först vill jag tacka alla som kom för en trevlig kväll.
Vädret va kanon och många fina bilar.

Några saker jag vill ta upp för ännu bättre fredagar (Tankar från mej inget annat):

Parkering längs rakan vid körning...
E de så klokt iom att bilarna blir allt vassare som kommer?
Va vid flertalet tillfällen igår då bilarna gick lite väl brett rätt långt från starten.
Folk hinnar flytta sig rätt snabbt om de går fel för någon men jag skulle vilja se den som hinner få igång och flytta sin bil på samma tid...

Sen en känga till alla som inte kan förstå vart man kör fort och vart man inte gör de.
Ni som va där vet va jag syftar på.

Tack för en trevlig kväll och på återseende!

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

4 418 Inlägg
15 augusti 2009
Trådstartare
Snyggt Haakanzon !! big_smile

Hamster
817 Inlägg
15 augusti 2009
Skit snyggt Haakanzon!
Snyggt kört Whacker!

Riktigt kul kväll extremt mycket körning och lite bilar från färjan smile Längtar redan till nästa fredag!

Som Fidde sa, spark i koddarna ska ni ha som gasar på ute på världensände! Höll på att få en Merca cab i ryggen denna gång!! ja vi vet ALLA vilken Merca...
Samma sak med däckbränning bland dom parkerade bilarna på VÄ! Fick ett stenskott i huvet.. iofs gör det ingen större skada där..

Vi snackade ju om avspärrning den första biten innan. Ska försöka komma ihåg det till nästa gång.

Blev inte så många bilder från mig denna gången då dom blev lite suddiga. Men laddar upp dom så fort som möjligt.

Äppelodlare
305 Inlägg
15 augusti 2009
Jill skrev:

Keller skrev:
Skit snyggt Haakanzon!

Tackar big_smile Filmen på racen blev sådär denne gången med den på Whackers drift blev jag riktigt nöjd med smile Fick ett till klipp efteråt där han var väldigt nära på o ramma min bil i slutet, dock hittade kameran inte fokus så det kom inte med på den jag la upp tongue

4 418 Inlägg
15 augusti 2009
Trådstartare
Fidde_A4 skrev:

Några saker jag vill ta upp för ännu bättre fredagar (Tankar från mej inget annat):

Va vid flertalet tillfällen igår då bilarna gick lite väl brett rätt långt från starten.
Folk hinnar flytta sig rätt snabbt om de går fel för någon men jag skulle vilja se den som hinner få igång och flytta sin bil på samma tid...

Sen en känga till alla som inte kan förstå vart man kör fort och vart man inte gör de.

Mvh
Fidde

Helt rätt!

Nästa gång någon använder träffen-rakan vid VÄ till stripp så kommer vi att se till att personen får stanna, hur får vi se ... Men jag hoppas att vi slipper se folk som glömmer förnuftet hemma något mer!

På träffen-rakan "glider" man fram .. Lätt och enkelt wink
Senast redigerat av Jill (15 augusti 2009)

Äppelodlare
305 Inlägg
15 augusti 2009
Fidde_A4 skrev:

Vi och en hel del andra parkerade nere vid grusparkeringen vid Statoil. Nära o bra och bilarna står säkert o stör inte om man kör iväg smile

4 418 Inlägg
15 augusti 2009
Trådstartare
Haakanzon skrev:
Fidde_A4 skrev:

Vi och en hel del andra parkerade nere vid grusparkeringen vid Statoil. Nära o bra och bilarna står säkert o stör inte om man kör iväg smile

Det är ju kanon bra!! Stor yta oxå ...

Såg h*n som körde ut mitt under körning, det är tex en av orsakerna till att det är bättre utan bilar på rakan...

Pro Painter
449 Inlägg
15 augusti 2009
Haakanzon skrev:
Fidde_A4 skrev:

De e skit bra!
Fler borde tänka sig för...
Visst e de lättare att ha nära till sin bil när man ska därifrån men hur många hade tyckt de va kul att få sin bil mosad av en bil som får kast och plöjer in i din ögonsten???

Nä! Avspärrningsband och INGEN körning om folk parkerar ute på rakan verkar vara de som krävs!!!

Dax å fixa om de ska bli ett bra event utan att folk behöver vara oroliga när dom kör!

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

3 968 Inlägg
15 augusti 2009
Varför inte stå kvar på samma ställe som när vi träffen börjar kl 20.00 istället?
är det lättaste kan jag tycka, än att flytta bilen en liten liten bit, känns knappt lönt big_smile

Dessutom inte långt att gå, till efter rondellen. Som sagt avspärningsband hade varit guldvärt där smile

Vi får sluta att parkera vid sidan av vägen tycker jag också... helt klart. Det gäller alla som inte kör.

Men det måste markeras tydligt - för det är inte alla som läser infon här på garaget.

Innan det händer olyckor vilket tyvärr kan hända förr eller senare så måste vi göra något åt det
för att förhindra... och det är bra det tas upp i denna tråden, absolut !

Säkerhet är supervikigt! cool

Som vissa skrivit ännu en gång: Varför dra på som f-n vid träffen längst ner ?
sjukt fort körde vissa... där bilar stod parkerade, dessutom mycket folk överallt:
TÄNK EFTER! Innan något inträffar!

SKÄRPNING x10 madmadmadmadmadmadmadmadmadmad
Senast redigerat av Andreas79 (15 augusti 2009)

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
15 augusti 2009
"Merca´n" använde oss beskådare som någon typ av slalom bana eller nått. Klippte nästan knäskålarna på några...

Sen tror jag inte att många vågar/vill lämna sina bilar utom synhåll en längre stund, då tjuvar finns överallt....även avundsjuka....hmm

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

3 968 Inlägg
15 augusti 2009
supersupra87 skrev:
"Merca´n" använde oss beskådare som någon typ av slalom bana eller nått. Klippte nästan knäskålarna på några...

Sen tror jag inte att många vågar/vill lämna sina bilar utom synhåll en längre stund, då tjuvar finns överallt....även avundsjuka....hmm

Det är sant det du skriver och kloka ord, håller med dig!

Sous Chef
389 Inlägg
16 augusti 2009
Haakanzon skrev:
Jill skrev:

Keller skrev:
Skit snyggt Haakanzon!

Tackar big_smile Filmen på racen blev sådär denne gången med den på Whackers drift blev jag riktigt nöjd med smile Fick ett till klipp efteråt där han var väldigt nära på o ramma min bil i slutet, dock hittade kameran inte fokus så det kom inte med på den jag la upp tongue

när han snackade i mobil o driftade samtidigt ja tongue

men han e duktig som fan smile

352 Inlägg
16 augusti 2009
Jill skrev:
Fidde_A4 skrev:

Mvh
Fidde

Helt rätt!

Nästa gång någon använder träffen-rakan vid VÄ till stripp så kommer vi att se till att personen får stanna, hur får vi se ... Men jag hoppas att vi slipper se folk som glömmer förnuftet hemma något mer!

På träffen-rakan "glider" man fram .. Lätt och enkelt wink

Klart man ska glida fram låångsamt, så alla kan se en big_smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Sök