Svensk (Racer)Bilprovning

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
5 maj 2009 · 1 948 Inlägg

Eisenhut skrev:

Zonox skrev:

tkd_rille skrev:
Det jag reagerar över i den artikeln är faktiskt att de äger "Besiktningsmannen såg väl sin chans att köra superbil"
Det där är absolut inte en superbil.
supersportbilar är bilar som ferrari lamborghini pagani och sådant som verkligen inte en normal människa har råd att köpa.

Synd att de smällde bilen men den går säkerligen laga igen.

Hände ju en värre olycka med en mc för några år sedan, ägaren hade lagt upp över 300 tusen på bågen, och testföraren på sbp ramlar och glider extremt långt på asfalten och hojjen med på en 50 vägsmile, vaddå pressa hojjen mer än vad man själv kan klara av. och de blev skrot av den.

superbil använde aldrig jag själv som utryck för min boil men vadå ferrari ? lol dom hamnar juh i backspeglen på min bbil liksom

Du har ganska höga tankar om dig själv...
Tror du själv att din bil med BPU och "ställbara stötdämpare" skulle rasta en 430 på ringen? För det var ju där du skulle tävla. wink

kanske inte men för mindre pengar så skulle den ge Ferrari´n nått att bita i iallafall.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Regge
5 maj 2009 · 5 Inlägg

Eisenhut skrev:

Zonox skrev:

tkd_rille skrev:
Det jag reagerar över i den artikeln är faktiskt att de äger "Besiktningsmannen såg väl sin chans att köra superbil"
Det där är absolut inte en superbil.
supersportbilar är bilar som ferrari lamborghini pagani och sådant som verkligen inte en normal människa har råd att köpa.

Synd att de smällde bilen men den går säkerligen laga igen.

Hände ju en värre olycka med en mc för några år sedan, ägaren hade lagt upp över 300 tusen på bågen, och testföraren på sbp ramlar och glider extremt långt på asfalten och hojjen med på en 50 vägsmile, vaddå pressa hojjen mer än vad man själv kan klara av. och de blev skrot av den.

superbil använde aldrig jag själv som utryck för min boil men vadå ferrari ? lol dom hamnar juh i backspeglen på min bbil liksom

Du har ganska höga tankar om dig själv...
Tror du själv att din bil med BPU och "ställbara stötdämpare" skulle rasta en 430 på ringen? För det var ju där du skulle tävla. wink

Haha ungefär samma tanke jag fick

Honda S2000 -2005
Skåne/Malmö
Säljare på Mazda Svedala, kontakta mig vid intresse.
Honda S2000 (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang