Mazda 323F Rostlagningen klar! Ljudbygget klart! - Nya bilder 22/8 från Umeå Gatbilträff 2010, sida 10!

nm Utbildad Klåpare
18 maj 2009 · 80 Inlägg

txi skrev:
var i garaget ikv också, men blev bara fortsatt städning, så inte värt med ngn bildupdate :p

men fan va stor bänken vart tongue hehe

Mazda 323f "S3" (1990)
txi
18 maj 2009 · 264 Inlägg

nm skrev:

txi skrev:
var i garaget ikv också, men blev bara fortsatt städning, så inte värt med ngn bildupdate :p

men fan va stor bänken vart tongue hehe

haha jao tongue vi har för mkt verktyg och annat skit i garaget, vi får bygga om lite, bygga verktygsvägg där alla jävla dunkar står tongue

Stoorn Legitimerad klåpare
18 maj 2009 · 212 Inlägg

Och nu så har jag lyckats fixa min turbo så nu kan jag va med igen:D

Opel Vectra (1995)
txi
18 maj 2009 · 264 Inlägg

Stoorn skrev:
Och nu så har jag lyckats fixa min turbo så nu kan jag va med igen:D

kuung !

nm Utbildad Klåpare
19 maj 2009 · 80 Inlägg

txi skrev:

nm skrev:

txi skrev:
var i garaget ikv också, men blev bara fortsatt städning, så inte värt med ngn bildupdate :p

men fan va stor bänken vart tongue hehe

haha jao tongue vi har för mkt verktyg och annat skit i garaget, vi får bygga om lite, bygga verktygsvägg där alla jävla dunkar står tongue

jo men vart fan ska man he dunkarna? tongue

Mazda 323f "S3" (1990)
nm Utbildad Klåpare
19 maj 2009 · 80 Inlägg

Stoorn skrev:
Och nu så har jag lyckats fixa min turbo så nu kan jag va med igen:D

fan va bra big_smile

Mazda 323f "S3" (1990)
Supra_robin
19 maj 2009 · 4 663 Inlägg

när börjar lastningen ? big_smile

txi
19 maj 2009 · 264 Inlägg

Saab_Robin skrev:
när börjar lastningen ? big_smile

utgår ifrån att du menar plasta :p
25e köper vi plasten, då löningen för Jonas (nm) kommer.

moppefan blev ju inte såld tyvärr så.. tongue

nm Utbildad Klåpare
19 maj 2009 · 80 Inlägg

varit i garaget ikv, men inte jobbat med mazdan, blev å fixa plåt till en polare.

Mazda 323f "S3" (1990)
nm Utbildad Klåpare
21 maj 2009 · 80 Inlägg

Nån som vet av några bra 5.25" som inte kostar allt för mkt?

Mazda 323f "S3" (1990)
ts85
21 maj 2009 · 729 Inlägg

Jag har varit nöjd med mina Hifonics Zeus 6,5"-kit... Dom borde finnas i 5,25" också om du hittar någon återförsäljare... ca 130 euro/kit kostade dom...

Dock är dom de första "riktiga" högtalare jag har så jag har inte så mycket att jämföra med...

nm Utbildad Klåpare
21 maj 2009 · 80 Inlägg

ts85 skrev:
Jag har varit nöjd med mina Hifonics Zeus 6,5"-kit... Dom borde finnas i 5,25" också om du hittar någon återförsäljare... ca 130 euro/kit kostade dom...

Dock är dom de första "riktiga" högtalare jag har så jag har inte så mycket att jämföra med...

hehe okej tongue

tack för tipset iaf smile

Mazda 323f "S3" (1990)
prodrive Avstängd
22 maj 2009 · 962 Inlägg

Varför kletar du på underredsmassa inne i bilen? Det finns väll tusen bättre alternativ än det speciellt när det är inne i kupén.. Zinkfärg och 2k epoxy tex...

nm Utbildad Klåpare
22 maj 2009 · 80 Inlägg

prodrive skrev:
Varför kletar du på underredsmassa inne i bilen? Det finns väll tusen bättre alternativ än det speciellt när det är inne i kupén.. Zinkfärg och 2k epoxy tex...

d vart underredsmassa för att tänka några små hål mellan svetsningarna

Mazda 323f "S3" (1990)
prodrive Avstängd
22 maj 2009 · 962 Inlägg

nm skrev:

prodrive skrev:
Varför kletar du på underredsmassa inne i bilen? Det finns väll tusen bättre alternativ än det speciellt när det är inne i kupén.. Zinkfärg och 2k epoxy tex...

d vart underredsmassa för att tänka några små hål mellan svetsningarna

Då ska man använda karosserikitt och inte underredsmassa... Först rostskyddsfärg, sen kitt, sen färg på det.

nm Utbildad Klåpare
22 maj 2009 · 80 Inlägg

prodrive skrev:

nm skrev:

prodrive skrev:
Varför kletar du på underredsmassa inne i bilen? Det finns väll tusen bättre alternativ än det speciellt när det är inne i kupén.. Zinkfärg och 2k epoxy tex...

d vart underredsmassa för att tänka några små hål mellan svetsningarna

Då ska man använda karosserikitt och inte underredsmassa... Först rostskyddsfärg, sen kitt, sen färg på det.

jo men d kostar pengar.. tongue och hade en burk underredsmassa liggandes så.. d vart som enklast tongue

Mazda 323f "S3" (1990)
txi
24 maj 2009 · 264 Inlägg

Imorgon är det löning, så förhoppningsvis börjar vi plats imorgon.

Lanjin
24 maj 2009 · 757 Inlägg

har ni kollat rosten vid bakre dämparna? brukar kunna bli fina hål där som gör att det kommer in en massa vatten i skuffen, samt så kan ni kolla på tankröret som sitter bakom en plastkåpa i hjulhuset. brukar kunna rosta bort med tiden.

txi
24 maj 2009 · 264 Inlägg

ingen rost vid bakdämparna, det kollade vi häromdagen, då vi upptäckte att en polare hade det problemet :p

ok tack för tipset om tankröret, ska kolla det imorgon.

txi
25 maj 2009 · 264 Inlägg

plasten inhandlad, första lagret lagt, kommer troligast bilder ikv .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang