2212
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

825 Inlägg
20 november 2009
Har spelat en hel del dom sista dagarna och installerat skiva 2 också . Är på Nivå 15 eller 16 nu . Kör en del olika bilar men har mest andvänt vinst bilarna . Men är Benchmark High Speed Ring banan bara tillgänglig live ? Hittar inte den i ban menyn nämligen . Kommer bli en hel del spelande framöver .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Fetast i stan !!
991 Inlägg
21 november 2009
fontheking5 skrev:
Har spelat en hel del dom sista dagarna och installerat skiva 2 också . Är på Nivå 15 eller 16 nu . Kör en del olika bilar men har mest andvänt vinst bilarna . Men är Benchmark High Speed Ring banan bara tillgänglig live ? Hittar inte den i ban menyn nämligen . Kommer bli en hel del spelande framöver .

Den banan+ några fler banor+10 extra bilar får du om du knappar in koden som finns på en papperslapp i fodralet spelet ligger i smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 november 2009
Mogel skrev:
Dansken_fire skrev:
vilka lvlar är alla? dinga 38 igår ska dinga 40 idag:D

50 är jag på så nu kommer jag inte längre.. sad   Dock bara klarat 25,7% av spelet.

Samma här, säsong 6 håller ja på me, sista säsongen, men finns ju en del events kvar om man säger så tongue

KUNG
441 Inlägg
21 november 2009
Mortalis skrev:
Mogel skrev:
Dansken_fire skrev:
vilka lvlar är alla? dinga 38 igår ska dinga 40 idag:D

50 är jag på så nu kommer jag inte längre.. sad   Dock bara klarat 25,7% av spelet.

Samma här, säsong 6 håller ja på me, sista säsongen, men finns ju en del events kvar om man säger så tongue

Ofan jag har precis börjat köra säsong racen så jag är på tredje nu..

3 714 Inlägg
21 november 2009
Sj så har jag startat en karriär på en polares spel men då har jag inte kommit långt alls ännu

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

825 Inlägg
21 november 2009
Är på Nivå 20 nu , Har inte börjat med säsongerna än men ska göra det snart .

290 Inlägg
21 november 2009
någon som kan hjälpa mig!? det står  E74 på tv skärmen när jag startar mitt xbox 360. vad har hänt med xboxen?

Zzzz
937 Inlägg
21 november 2009
volvofucker skrev:
någon som kan hjälpa mig!? det står  E74 på tv skärmen när jag startar mitt xbox 360. vad har hänt med xboxen?

http://tinyurl.com/y9oe7to

825 Inlägg
22 november 2009
Klorin_Elvis skrev:
fontheking5 skrev:

Den banan+ några fler banor+10 extra bilar får du om du knappar in koden som finns på en papperslapp i fodralet spelet ligger i smile

Ok . Men jag har tyvärr aldrig lyckats med att få i gång live eftersom det bara står : Can`t verfiy Billing adress när jag försöker joina . Är väl jag som gör fel eller så är det spärrat så att man inte kan joina från Xbox en utan måste göra det över internet på Xboxs hemsida .

Fetast i stan !!
991 Inlägg
22 november 2009
Har du elr har haft live ??  annars måste du ju köpa live .  jag fick med 3 månaders live när jag köpte min box och då fick jag med ett kort som jag fick skrapa fram en kod på som man fick skriva in när det står joina xbox live .  man behver inte joina genom xbox hemsida  går att göra direkt på boxen om du är uppkopplad .  mvh Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

1 Inlägg
22 november 2009
Hej, har hört folk snackat om att man inte kan göra om bilarna, dvs. trimma och styla.. de stämmer väl inte ?

876 Inlägg
22 november 2009
Trådstartare
Syde skrev:
Hej, har hört folk snackat om att man inte kan göra om bilarna, dvs. trimma och styla.. de stämmer väl inte ?

nej, det stämmer inte alls. Du har hyffsat stora möjligheter här smile

KUNG
441 Inlägg
22 november 2009
Klorin_Elvis skrev:
Har du elr har haft live ??  annars måste du ju köpa live .  jag fick med 3 månaders live när jag köpte min box och då fick jag med ett kort som jag fick skrapa fram en kod på som man fick skriva in när det står joina xbox live .  man behver inte joina genom xbox hemsida  går att göra direkt på boxen om du är uppkopplad .  mvh Emil

Nja det stämmer inte live är gratis dock om man ska spela med andra så kostar det pengar men ladda hem saker kan man göra gratis.
Senast redigerat av Mogel (22 november 2009)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
23 november 2009
fontheking5 skrev:
Klorin_Elvis skrev:
fontheking5 skrev:

Ok . Men jag har tyvärr aldrig lyckats med att få i gång live eftersom det bara står : Can`t verfiy Billing adress när jag försöker joina . Är väl jag som gör fel eller så är det spärrat så att man inte kan joina från Xbox en utan måste göra det över internet på Xboxs hemsida .

Se då till att du fyller i korrekta adressuppgifter i din profil, gör du direkt på Xboxen.
De vill ha ett postnummer, ort och adress förmodar jag.
Ba gö de, dom kommer inte komma hem och knacka på dörren med massa reklamblad o skit

825 Inlägg
23 november 2009
Ok , ska prova det men jag garanterar inget med min otur . wink

22 Inlägg
23 november 2009
Köpte spelet för 1 vecka sen å e verkligen helnöjd med spelet. Tyvärr har jag inte tillräckligt med utrymme för att installera skiva 2 just nu:( Men exakt vad är det som finns på skiva 2 som man annars inte har tillgång till?

Japsare
508 Inlägg
23 november 2009
Dea_vr6 skrev:
Köpte spelet för 1 vecka sen å e verkligen helnöjd med spelet. Tyvärr har jag inte tillräckligt med utrymme för att installera skiva 2 just nu:( Men exakt vad är det som finns på skiva 2 som man annars inte har tillgång till?

Bilar o banor??

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

Konsult
1 247 Inlägg
24 november 2009
Nu har jag också tagit tummen ur och fixat guldmedlemskap. Min gamertag: TAgg3N
Passar på att lägga upp dom två bilderna jag tagit. Dessa innan jag kommit igång med designer och så smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36363/806998_vez8x5.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36363/807000_seczos.jpg

Är jag inloggad på live kan jag nog alldeles säkert vara med och spela smile

/Kim

VW-nörd?
4 332 Inlägg
24 november 2009
Dea_vr6 skrev:

Tillgång har du ju, men du måste ploppa i skivan vid de tillfällen som den kommer efterfråga skiva 2

876 Inlägg
24 november 2009
Trådstartare
Tagg3N skrev:
Nu har jag också tagit tummen ur och fixat guldmedlemskap. Min gamertag: TAgg3N
Passar på att lägga upp dom två bilderna jag tagit. Dessa innan jag kommit igång med designer och så smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/36363/806998_vez8x5.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/36363/807000_seczos.jpg

Är jag inloggad på live kan jag nog alldeles säkert vara med och spela smile

/Kim

tyckte det såg ut som en Volvo 142:a på översta bilden smile

Sök