Hm, gick inte att redigera mitt föregående inlägg. Konstigt..
Här kommer iaf en bild på min nydesignade Lancia Delta, överväger att ha liknande "dekor" på rallybilen när den är färdigrenoverad (nej, jag har ingen delta rallybil. Det är en Golf I Grp H jag har) Vad säger ni? Designidé
Nu har jag inte gjort så mycket på ett tag så jag tyckte det va dags. Dagens verk blev en Lancia Stratos HF Alitalia. Kommentera gärna Den finns på storefront om någon är sugen. Lancia Stratos HF Alitalia (Råkade krocka påväg till tunneln därför är bakdelen lite suddig)
Den banan har jag saknat på Forza 3 , får väl skaffa live och ta hem den . Dock har jag aldrig lyckats med att få live tyvärr .
lyckats med att få live? hehe, fattar ja verkligen inte. Köpte iaf mitt på Tradera, finns snubbar som säljer 1 års för 400 spänn där, e ju iaf en hundring mindre än typ webhallen å ja har kört mitt nån månad nu
Kom precis på att man kanske skulle köpt en Lotus 2-Eleven. Sagt och gjort, t.o.m fulltrimmad nu så min FXX får stå i skuggan Synd bara att 265orna bak inte håller i ens lite
To start, we've composed a list of 120 vehicles, a list that you, our readers, will winnow down to fifteen cars over the course of this week. Nine of those fifteen (the actual selection may vary, depending on availability of real-world car examples for Turn 10 to scan) will make it into a Jalopnik-branded download pack that will be released this summer.
Det blir till att vänta tålmodigt. Vissa av bilarna kan dom ha svårt att få tag i för att göra en spelmodell, hur vanliga är allas våra favoriter Saab 99 Turbo och Volvo 242 Grupp A egentligen?
To start, we've composed a list of 120 vehicles, a list that you, our readers, will winnow down to fifteen cars over the course of this week. Nine of those fifteen (the actual selection may vary, depending on availability of real-world car examples for Turn 10 to scan) will make it into a Jalopnik-branded download pack that will be released this summer.
Det blir till att vänta tålmodigt. Vissa av bilarna kan dom ha svårt att få tag i för att göra en spelmodell, hur vanliga är allas våra favoriter Saab 99 Turbo och Volvo 242 Grupp A egentligen?
precis. tar nog tid att göra 15 bilar med komplett inredning, rätt ljud och alla specifikationer.
precis. tar nog tid att göra 15 bilar med komplett inredning, rätt ljud och alla specifikationer.
Kan då lugnt säga att jag inte hade velat ha uppgiften att leta reda på alla bilarna