2323
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

volvolover
667 Inlägg
14 december 2010
skulle va kul om lite folk skrev vad dom heter på xboxlive så man kan lägga till dom och köra big_smile

själv heter jag Wormier Sword så bara till att lägga till mig wink

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

Konsult
1 247 Inlägg
14 december 2010
Turbomotor skrev:
skulle va kul om lite folk skrev vad dom heter på xboxlive så man kan lägga till dom och köra big_smile

själv heter jag Wormier Sword så bara till att lägga till mig wink

Då gör vi en lista igen då wink

Gamertags:
TAgg3N
Wormier Sword
Senast redigerat av Tagg3N (14 december 2010)

Svetsare
3 150 Inlägg
14 december 2010
Gamertags:
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Find my damn Volvo!
169 Inlägg
14 december 2010
Fortsätter här då

Gamertags:
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword

"Det är ingen Volvo eller Audi jag omkring med utan en BMW, det är skillnad på bil och BIL."
- BMW_330 på zatzy.com

3 354 Inlägg
14 december 2010
swebooy skrev:
Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword

Sethsigner

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Allansson
15 december 2010
Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
frallansson (har det inte än, men lägg till mig ändå)

Japsare
508 Inlägg
15 december 2010
Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
GrEEn NeoN 1

ja har ett par stycken redan vill ja minas, men har aldrig spelat haha

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

Konsult
1 247 Inlägg
15 december 2010
GrEEn_NeoN skrev:
Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
GrEEn NeoN 1

Jag lade till dig nån dag sen wink Dock verkar jag inte kunna spela alls sad

Hur ser det ut med senaste DLCn, har det dykt upp än? Vill gärna se bilder då jag är borta på jobb till söndag sad

Allansson
15 december 2010
Fick inte jag vara med än då? sad

Konsult
1 247 Inlägg
15 december 2010
Allansson skrev:

Citerade GrEEn_NeoN så du halkade bort tongue

Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
frallansson

Japsare
508 Inlägg
15 december 2010
Tagg3N skrev:
Allansson skrev:

Citerade GrEEn_NeoN så du halkade bort tongue

Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
frallansson

haha, va så trött när ja kom hem vid 5 o satt vid datorn här att ja måste missat nåt tongue sry!

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

3 354 Inlägg
15 december 2010
jag då? tongue

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

volvolover
667 Inlägg
15 december 2010
GrEEn_NeoN skrev:
Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
GrEEn NeoN 1

nää du spelar ju bara cod tongue

hellaflush!
1 266 Inlägg
15 december 2010
Gamertags:
swebooy
Petski30
SONAX jl
TAgg3N
Wormier Sword
frallansson
Timmyboyyy

volvolover
667 Inlägg
16 december 2010
jag har ett problem, och känns onödigt att starta en ny tråd då dom flesta spelar xbox i denna tråden (?) iaf
min handkontroll är nyköpt i augusti och den vibrerar bara precis när man "connectat" den till xboxet och efter en stund så slutar den vibrera när man kör av vägen mm. och dessutom tappar den kontakten helt random så man måste connecta den igen -.- är de fel på kontrollen? batterierna är näst intill nya 3 pluttar kvar på batteri ikonen.

209 Inlägg
16 december 2010
Turbomotor skrev:
jag har ett problem, och känns onödigt att starta en ny tråd då dom flesta spelar xbox i denna tråden (?) iaf
min handkontroll är nyköpt i augusti och den vibrerar bara precis när man "connectat" den till xboxet och efter en stund så slutar den vibrera när man kör av vägen mm. och dessutom tappar den kontakten helt random så man måste connecta den igen -.- är de fel på kontrollen? batterierna är näst intill nya 3 pluttar kvar på batteri ikonen.

Batteriluckan är felet vart glapp i den på fin förra vart precis så som du beskriver med den.

volvolover
667 Inlägg
17 december 2010
Skuggan_84 skrev:
Turbomotor skrev:

Batteriluckan är felet vart glapp i den på fin förra vart precis så som du beskriver med den.

okej, men idag var ja inne och bytte och fick en ny, och de är samma sak med den sad
kan ett vägg uttag påverka det? högtalare kanske? dator? tvn borde väl knappast påverka?
fungerar inte de om ja har handkontrollen precis jämte helller sad kan de va fel på xboxet?
Senast redigerat av Turbomotor (17 december 2010)

825 Inlägg
17 december 2010
Turbomotor skrev:
Skuggan_84 skrev:
Turbomotor skrev:

okej, men idag var ja inne och bytte och fick en ny, och de är samma sak med den sad
kan ett vägg uttag påverka det? högtalare kanske? dator? tvn borde väl knappast påverka?

Kanske . Har inte haft det problemet mer än när batterierna var slut .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

volvolover
667 Inlägg
17 december 2010
fontheking5 skrev:
Turbomotor skrev:
Skuggan_84 skrev:

Kanske . Har inte haft det problemet mer än när batterierna var slut .

jag borde med andra ord testa att flytta xboxet och se om de hjälpeR?

Sök