tyvär finns nog inget alternativ i detta fall då alla filer blevat kodade efter din brors acc, de e därför de inte funkar att flytta..... alternativet e ju att få din brorsa att skapa ett nytt acc.....
det alternativet är ju lika med 0! aja jag för göra nytt acc, och det har jag redan. men måste man ha live för att få ladda ner 240in?
Aaa jag tänkte fel ska du köra live måste du har guld men att ladda ner 244 mm så räcker det med silver..
du kan varken ta emot eller se 240in om du inte har paketet tyvär
skojar du va i helvetes förbannade jävla tabbade skit forza!!!!!!!!!!
Den tråkiga och bistra sanningen om Xbox Live . Själv kan jag inte starta Live konto , både på grund av mig och på grund av att när jag skulle skicka info till Microsoft när allt äntligen var klart så stod det att det inte gick att göra just då , och sen var det omöjligt att starta ett nytt live konto då man måste andvända sitt Hotmail konto och jag har bara ett sånt tyvärr .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Först och främst så måste du ha boxen kopplad online!
Sen så behöver du inte ha spelet igång för att ladda ned DLC paketen utan det räcker med att gå in på marketplace och i den menyn game add ons välj Forza 3 och sedan bara välja de bil paket du vill ha och tanka ned!
Jo skapa en till profil i boxen så slipper du spela på din brors profil blir enklare om du ska föra över dina bilar osv till annan krysslåda sedan! Och ärligt så vet jag inte hur det funkar med silver men med guld så talar krysslådan om för dig när du startar spelet om det finnes uppdates osv och då är det bara följa anvisningarna och ladda ned alla DLC paket som du vill ha.
du kan varken ta emot eller se 240in om du inte har paketet tyvär
Den tråkiga och bistra sanningen om Xbox Live . Själv kan jag inte starta Live konto , både på grund av mig och på grund av att när jag skulle skicka info till Microsoft när allt äntligen var klart så stod det att det inte gick att göra just då , och sen var det omöjligt att starta ett nytt live konto då man måste andvända sitt Hotmail konto och jag har bara ett sånt tyvärr .
Men det är väl bara skapa ett till hotmail konto eller funkar inte detta?
alternativt ringa till supporten och fråga om hjälp.
Men det är väl bara skapa ett till hotmail konto eller funkar inte detta? alternativt ringa till supporten och fråga om hjälp.
Jag vet inte men det kanske det gör .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Först och främst så måste du ha boxen kopplad online!
Sen så behöver du inte ha spelet igång för att ladda ned DLC paketen utan det räcker med att gå in på marketplace och i den menyn game add ons välj Forza 3 och sedan bara välja de bil paket du vill ha och tanka ned!
Jo skapa en till profil i boxen så slipper du spela på din brors profil blir enklare om du ska föra över dina bilar osv till annan krysslåda sedan! Och ärligt så vet jag inte hur det funkar med silver men med guld så talar krysslådan om för dig när du startar spelet om det finnes uppdates osv och då är det bara följa anvisningarna och ladda ned alla DLC paket som du vill ha.
Okej, tack har redan en egen profil så det är lungt
Efter att ha spelat några dagar nu så har jag två frågor. När jag testat att gå in på multiplayer för att testa drift så hänger sig mitt xbox när jag hittar en session. Nån som vet vad det beror på? Och så undrar jag vad detta är för bana? Lånade bilden från Mogel tidigare i tråden.
Efter att ha spelat några dagar nu så har jag två frågor. När jag testat att gå in på multiplayer för att testa drift så hänger sig mitt xbox när jag hittar en session. Nån som vet vad det beror på? Och så undrar jag vad detta är för bana? http://www1.garaget.org/gallery/archive … 2pheob.jpg Lånade bilden från Mogel tidigare i tråden.
Test track layout ..
Inte helt hundra på namnet men tror de och några andra banor var man tvungen att ladda ner om du inte är VIP
Efter att ha spelat några dagar nu så har jag två frågor. När jag testat att gå in på multiplayer för att testa drift så hänger sig mitt xbox när jag hittar en session. Nån som vet vad det beror på? Och så undrar jag vad detta är för bana? http://www1.garaget.org/gallery/archive … 2pheob.jpg Lånade bilden från Mogel tidigare i tråden.
Har ingen aning om vad du har för tok med live. Jag har problem med NAT inställningar och kan inte spela med nästan någon
Har ingen aning om vad du har för tok med live. Jag har problem med NAT inställningar och kan inte spela med nästan någon
Banan som är på bild är från Benchmark Layout A
/Kim
Nu funkar det för mig helt plötsligt. Okej. Ska se om jag hittar banan.
Är det ingen som spelar lite seriöst online? eller alla bara leker och driftar ? känns som man aldrig möter någon svensk i varken S eller A klass
ja har bara testat vanlig typ circuit racing ett par ggr... fastnade inte då alla man möte har verkligen nördat banorna o sällt in bilarna gör bra verkar så iaf...
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Finns en massa guider hur du trimmar din bil och hur du ställer in den på massa olika sidor, sök på Google. Tekniken får du lära dig själv
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Allanson: Bara du kan lära dig, det handlar om känsla Men ett tips: Håll dig till så få bilar som möjligt.
Senast redigerat av ZonaX (29 december 2010)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX