Är det ingen som spelar lite seriöst online? eller alla bara leker och driftar ? känns som man aldrig möter någon svensk i varken S eller A klass
Det finnes hur många som helst det gäller bara att leta på rätt ställe!
Vi är ett gäng som spelar i stort sett varje dag och vi kör mest A, B, C och övrigt som klassas som Gatebil och fredagar och lördagar brukar det vara fulla lobbys med bara svenskar!
Just nu är det blandat Gr.A i A-klass eller Volvo orginal cup i D-klass med 242 turbon!
Mer spelare kan du hitta på denna sida och racing serier är fritt att skapa med reglementen osv!
S4:an, mätarn ut och lite till (ca 330km/h) Används till Circuit och Endurance, R3-Klass
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
en enkel frågar har jag kan man möta andra som spelar? och hur gör man isf? ja vet hur man kan se dom högsta drift poängen på dom olika banorna och varvtider mm, men hur kör man mot andra? kan man inte köra mot dom mer en deras "ghost"?
ofta när ja sk spela online i multiplayer lobbyn så hamnar ja i en ny egen lobby, även att de står att det finns 50 st kanske, och då går ja ur den och försöker ansluta en ny där men då hamnar ja i en ny för mig sj igen, och så försöker ja på nytt och då om ja har tur så går det, men vad är dewt som gör att det blir så ? skit tråkigt att hålla på så