World Trade Center: Loose Change

NissanMotorsport
10 juni 2009 ·

Någon som vill länka till den videon? har iaf funnits på youtube, men hittar den inte, den ska vara ca 40 minuter lång har jag för mig, en kille som påstår att USA själva ligger bakom attentaten mot WTC, mycket sevärd film, även gått på TV. Vad tror ni själva efter ha sett videon? om bara nån kan länka så smile

Edit: här är videon: http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE

Skriv eran åsikt, om ni nu orkar kolla på hela wink

Senast redigerat av MIG1408 (10 juni 2009)

FireTraXX DFFL
10 juni 2009 · 9 020 Inlägg

Wow, denna texten har jag inte sett sen 2001...
(Jepp, samma år)

Konspirationsteorier är alltid lika kul.
Jävla trams.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mortalis VW-nörd?
10 juni 2009 · 4 332 Inlägg

Finns flera olika konspirationsteorifilmer så det är kanske svår att veta exakt vilken du menar, men söker man på youtube efter 9 11 conpiracy eller coincidences så kan man få mkt träffar

NissanMotorsport
10 juni 2009 ·

FireTraXX skrev:
Wow, denna texten har jag inte sett sen 2001...
(Jepp, samma år)

Konspirationsteorier är alltid lika kul.
Jävla trams.

Jag och några jobbarkompisar kom in på ämnet igår och vill dela med mig av videon till dom som inte sett. Trams? tyck det du, vissa kanske finner det intressant.

gravityone Fixare
10 juni 2009 · 321 Inlägg

Alltså vem fan har så mycket fritid att dom orkar sitta hemma och komma på sån här skit? Va fan har talet 11 med det hela att göra?

Lone Star Garage
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
FireTraXX DFFL
10 juni 2009 · 9 020 Inlägg

gravityone skrev:
Alltså vem fan har så mycket fritid att dom orkar sitta hemma och komma på sån här skit? Va fan har talet 11 med det hela att göra?

Vem vet.
Men såhär har de gjort:
Bokstaven "N" är den som står först på USA-registrerade flygplan.
T.ex. N 747.
N är bokstav 14 i alfabetet, en etta och en fyra.
Tar man 4 minus 1 så får man 3, alltså 13.
Tar man då 13 minus 3 och sen lägger till en etta så får man 11!

SJUUUUUKT, helt galet att det stämmer.
roll

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
NissanMotorsport
10 juni 2009 ·

FireTraXX skrev:

gravityone skrev:
Alltså vem fan har så mycket fritid att dom orkar sitta hemma och komma på sån här skit? Va fan har talet 11 med det hela att göra?

Vem vet.
Men såhär har de gjort:
Bokstaven "N" är den som står först på USA-registrerade flygplan.
T.ex. N 747.
N är bokstav 14 i alfabetet, en etta och en fyra.
Tar man 4 minus 1 så får man 3, alltså 13.
Tar man då 13 minus 3 och sen lägger till en etta så får man 11!

SJUUUUUKT, helt galet att det stämmer.
roll

Angående den texten så är det väl lite överdrivet, inget man blir övertygad på direkt, men sökte efter hur man skulle gå tillväga med det där i Word och fann den texten på samma ställe så kopiera allt, kul läsning ändå kanske. Men är mest ute efter åsikter om videon, bara nån kan länka så smile

torpis Forummoderator
10 juni 2009 · 10 572 Inlägg

Min bil bromsade 425hk 4+2+5=11  spookey...

detta postades 15:14  1+5+1+4=11  oj oj....

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Mortalis VW-nörd?
10 juni 2009 · 4 332 Inlägg

nån som sett den där jim carrey filmen lite för ofta tongue

Arradin
10 juni 2009 · 631 Inlägg

Mortalis skrev:
nån som sett den där jim carrey filmen lite för ofta tongue

Number 23  ? Eller vad det nu var för nummer...

I vilket fall som hellst, så är det så här enkelt:
Letar man tillräckligt mycket efter något så hittar man det.   Man kan alltså hitta vilken siffra som hellst i vad som hellst.. Om man orkar hålla på ..

Konspirationsteorier kan vara väldigt underhållande dock !

blacken
10 juni 2009 ·

Det finns faktiskt lite lustiga detaljer om det, typ att kåken ens ramlade är ju att höja på ögonbrynet för. plus en del andra "diskrepanser" i och om händelsen...

NissanMotorsport
10 juni 2009 ·

blacken skrev:
Det finns faktiskt lite lustiga detaljer om det, typ att kåken ens ramlade är ju att höja på ögonbrynet för. plus en del andra "diskrepanser" i och om händelsen...

Har för mig att killen i videon säger att de varit avstängt vid vissa våningar pågrund av reprationer bara några dagar innan, sen i videon markerar han ut vad ser ut som små explotioner innan de rasar ihop, och att byggnaderna ramla ihop "så fint" precis som om dom satt bomber i husen.

Senast redigerat av MIG1408 (10 juni 2009)

blacken
10 juni 2009 ·

MIG1408 skrev:

blacken skrev:
Det finns faktiskt lite lustiga detaljer om det, typ att kåken ens ramlade är ju att höja på ögonbrynet för. plus en del andra "diskrepanser" i och om händelsen...

Har för mig att killen i videon säger att de varit avstängt vid vissa våningar pågrund av reprationer, sen i videon markerar han ut vad ser ut som små explotioner innan de rasar ihop, och att byggnaderna ramla ihop "så fint" precis som om dom satt bomber i husen.

Det är lite "lustigt" att kåken ramlar ihop så exakt och snabbt. Det hade varit mera logiskt att skiten hade tippat vid "brottstället". och det är den enda byggaden av den typen som har rasat  i en brand..

Nordh ><((((º>
10 juni 2009 · 115 Inlägg

Loose change heter filmen har jag för mig.

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.
LeafBox Lat Perfektionist
10 juni 2009 · 6 359 Inlägg

Nordh skrev:
Loose change heter filmen har jag för mig.

Här är hela skiten på YouTube tongue
http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
NissanMotorsport
10 juni 2009 ·

LeafBox skrev:

Nordh skrev:
Loose change heter filmen har jag för mig.

Här är hela skiten på YouTube tongue
http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE

Tack! smile

NissanMotorsport
10 juni 2009 ·

Ingen som orkar leta fram videon, fast me svensk text? ska finnas

Dagge88
10 juni 2009 · 629 Inlägg

Ännu mera konspiration på de här, ska besiktiga min bil 9/11 , innebär det att det att jag kommer krocka med ett flygplan på väg ner till besiktningen? hmm

Mröh
Ford Galaxie "Fårrden" (1970)
Opel Rekord (1982)
Volvo 855 "T5r" (1995)
blacken
10 juni 2009 ·

LeafBox skrev:

Nordh skrev:
Loose change heter filmen har jag för mig.

Här är hela skiten på YouTube tongue
http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE

Det däringa med motorerna vid Pentagon, är ju lite svårt att förklara..

Caffe
10 juni 2009 · 1 436 Inlägg

blacken skrev:

MIG1408 skrev:

blacken skrev:
Det finns faktiskt lite lustiga detaljer om det, typ att kåken ens ramlade är ju att höja på ögonbrynet för. plus en del andra "diskrepanser" i och om händelsen...

Har för mig att killen i videon säger att de varit avstängt vid vissa våningar pågrund av reprationer, sen i videon markerar han ut vad ser ut som små explotioner innan de rasar ihop, och att byggnaderna ramla ihop "så fint" precis som om dom satt bomber i husen.

Det är lite "lustigt" att kåken ramlar ihop så exakt och snabbt. Det hade varit mera logiskt att skiten hade tippat vid "brottstället". och det är den enda byggaden av den typen som har rasat  i en brand..

Vilket har sin förklaring i att stålfästena i mitten av byggnaden smälte av all värme från de flygfotogendränkta hisschakten som brann vilket skapade en seriereaktion när det första våningsplanet rasade. Sedan är många amerikanska hus byggda för att rasa rakt neråt för att man ska kunna spränga dem vid rivning utan att förstöra halva staden.

Fritt från minnet ur en "normal" dokumentär om WTC. Försöker luska ut namnet.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang