Tona Targa taket? Ja eller Nej.

Honke_86 Härnösand
14 juni 2009 · 191 Inlägg

ska boka en tid hos tonings firman här i veckan & jag har det svårt att bestäma mig om jag ska bara ska tona bakre rutorna.Eller som jag ska tona bakruterna & targan med.

vad säger ni?? smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Skaune
14 juni 2009 ·

Honke_86 skrev:
ska boka en tid hos tonings firman här i veckan & jag har det svårt att bestäma mig om jag ska bara ska tona bakre rutorna.Eller som jag ska tona bakruterna & targan med.

vad säger ni?? smile

targan släpper ju in så mycket ljus i kupen, så jag hade nog inte gjort det även om de sett bättre ut!

Honke_86 Härnösand
14 juni 2009 · 191 Inlägg

Axor skrev:

Honke_86 skrev:
ska boka en tid hos tonings firman här i veckan & jag har det svårt att bestäma mig om jag ska bara ska tona bakre rutorna.Eller som jag ska tona bakruterna & targan med.

vad säger ni?? smile

targan släpper ju in så mycket ljus i kupen, så jag hade nog inte gjort det även om de sett bättre ut!

Det har jag tänk på med.  smile mycker svårt..

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Toblerone
14 juni 2009 · 166 Inlägg

klart du ska tona den ;D tror de blir snyggt=)

Audi A4 (2013)
DAF 66 "super luxe" (1974)
-Akerfeldt-
14 juni 2009 · 2 638 Inlägg

Axor skrev:

Honke_86 skrev:
ska boka en tid hos tonings firman här i veckan & jag har det svårt att bestäma mig om jag ska bara ska tona bakre rutorna.Eller som jag ska tona bakruterna & targan med.

vad säger ni?? smile

targan släpper ju in så mycket ljus i kupen, så jag hade nog inte gjort det även om de sett bättre ut!

Så tänkte jag med, tror det skulle bli kanonsnyggt med tonat, men mörkt i kupén. Svårt val wink

Decerto
14 juni 2009 · 404 Inlägg

Jag tycker du helt klart ska tona targan och lägga svart taxi folie mellan targan på taket. sen lackar du huven matt svart ocksåbig_smile

Senast redigerat av Decerto (14 juni 2009)

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
_JLarsson . . . .[brehas spar tid!!] . . .
14 juni 2009 · 264 Inlägg

Jaa tona allt. det mörkaste som går.

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
Honke_86 Härnösand
15 juni 2009 · 191 Inlägg

tor det lutar åt att tona targa taket! om man inte skulle vilja ha kvar det så är det bara att slita bort det ;D

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
_Wallis_
15 juni 2009 · 4 506 Inlägg

Du behöver ju ej tona det kolsvart men lite skadar nog inte, Blir ju som en bastu i en vanlig bil på sommaren,  tänk då hur de blir med targa också smile

Kan du andas kan du dö.
Honke_86 Härnösand
15 juni 2009 · 191 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Du behöver ju ej tona det kolsvart men lite skadar nog inte, Blir ju som en bastu i en vanlig bil på sommaren,  tänk då hur de blir med targa också smile

jag har inte tänkt att tona det svart smile det är inte 90 eller 80 tal vi lever i längre smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
_Wallis_
15 juni 2009 · 4 506 Inlägg

Honke_86 skrev:

_Wallis_ skrev:
Du behöver ju ej tona det kolsvart men lite skadar nog inte, Blir ju som en bastu i en vanlig bil på sommaren,  tänk då hur de blir med targa också smile

jag har inte tänkt att tona det svart smile det är inte 90 eller 80 tal vi lever i längre smile

Bra smile

Kan du andas kan du dö.
Honke_86 Härnösand
16 juni 2009 · 191 Inlägg

_Wallis_ skrev:

Honke_86 skrev:

_Wallis_ skrev:
Du behöver ju ej tona det kolsvart men lite skadar nog inte, Blir ju som en bastu i en vanlig bil på sommaren,  tänk då hur de blir med targa också smile

jag har inte tänkt att tona det svart smile det är inte 90 eller 80 tal vi lever i längre smile

Bra smile

då är vi överäns om det smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Gizmo_ Himma skruare
16 juni 2009 · 1 250 Inlägg

Hade det varit min bil så hade jag helt klart tonat targan.
Sen e det ju en smak sak hur mörkt man vill ha det. Jag gillar när de e mörkt i coupén så jag hade ju tagit bland det mörkaste. Det lär ju bli svalare i bilen under sommaren.

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar
Volvo 855 T-5R "The Dark Side." (1995)
Volvo 945 FTT "White Trash" (1993)
volvonisse440 yrkeschaufför
16 juni 2009 · 709 Inlägg

lite på mej honken tongue tona targan big_smile
jag tror det kommer att se ruggigt bra ut specielt när det är en toningfirma som gör det

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
Honke_86 Härnösand
17 juni 2009 · 191 Inlägg

har vare och boka tid nu smile nästa torsdag blir det tonig smile och det vart rutorna bak & targan. Det vart 35, så allt ska gå på 3000kr smile längtar redan big_smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Honke_86 Härnösand
18 juni 2009 · 191 Inlägg

vad brukar en tonig gå på? brukar det ligga runt 3000 kr eller? morsan min var & tona sin impreza -09 å det gick på 3400kr. Jag tycker det inte låter så farligt smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Janken Driver
18 juni 2009 · 2 111 Inlägg

hmm fråga firman du bokat tid hos?...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
robstar
18 juni 2009 · 205 Inlägg

Janken skrev:
hmm fråga firman du bokat tid hos?...

Det kostar ju 3000 där om du läser, så varför fråga dom? rollcool

Honke_86 Härnösand
22 juni 2009 · 191 Inlägg

robstar skrev:

Janken skrev:
hmm fråga firman du bokat tid hos?...

Det kostar ju 3000 där om du läser, så varför fråga dom? rollcool

som sagt dom ta ju 3000kr för allt.  smile undra bara om det ligger runt det priset då man tonar.

P.S har beställt vita blinkers & en ny framruta. ser fram emot att byta.

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Janken Driver
22 juni 2009 · 2 111 Inlägg

robstar skrev:

Janken skrev:
hmm fråga firman du bokat tid hos?...

Det kostar ju 3000 där om du läser, så varför fråga dom? rollcool

Honke_86
vad brukar en tonig gå på? brukar det ligga runt 3000 kr eller? morsan min var & tona sin impreza -09 å det gick på 3400kr. Jag tycker det inte låter så farligt smile

Läste detta inlägg när jag var trött och svarade.

roll on u dear wink.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang