Michael Jackson, död i hjärtattack.. RIP!

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
26 juni 2009 · 1 898 Inlägg

cheffer skrev:

ExXtr3me skrev:
Han var inte mitt största fan precis... Men det är synd om det som har hänt, allt är inte så lätt ibland.. Kändisar lever väl i stort sätt alltid med en lite större press på sig..

Men som sagt, vissa låtar var väldigt bra.

Hoppas han får det bra iallafall. Rest in peace.

Ursäkta offtopic men jag måste bara! Han vet nog inte ens vem du är så tro på fan att han inte är DITT största fan smile Kanske ska ändra lite in inlägget? wink

Rip king of pop

Haha, ajdå. Jäklar va fel det kan bli xD Haha

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Forshem
26 juni 2009 · 231 Inlägg

"It is believed that Michael Jackson has died of food poisoning...he has been eating 12 year old nuts"

Nä om man ska va lite seriös så får man faktiskt säga att en legend har gått ifrån oss, oavsett vad han sysslat med vid sidan om.

Evil_90 +Uppfinnare+
26 juni 2009 · 643 Inlägg

ingen som har någon konspirationsteori? tongue Kanske bara är en bluff, vem vet?

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Noookie
26 juni 2009 · 165 Inlägg

Rip

Saab 9000 A50 2,3T "TurBoTutteN" (1997)
Aerodynamik ...
26 juni 2009 · 7 120 Inlägg

Lyssnade aldrig på hans musik, men det är synd om honom. Hans pappa misshandlade honom tydligen både psykiskt och fysiskt så det är inte konstigt att han blev lite halvdan. Tror inte på att han skulle ha gett sig på barn, bara idioter som vill ha pengar säkert.

R.I.P.

Janneutanb
26 juni 2009 · 7 271 Inlägg

Blev riktigt chockad när jag slängde ett öga runt i affären och såg stort på tidningen "Michael Jackson är död".
Väldigt synd då han var en väldigt unik människa!
Måste vara hemskt att bli trakaserad av så många.
Grym musik, kommer nog spela en del i bilen imorgon när den går igen.

R.I.P. Michael Jackson!

ZonaX Svetsare
26 juni 2009 · 3 150 Inlägg

Hörde om detta av en jobbarkompis imorse.   Fyfan asså!   Han har fan inte rätt att bara dö sådär  :'(
Älskade hans dans och vissa låtar va riktigt bra!

R . I . P



Hedrar honom med mina 2 favoritklipp på tuben



Senast redigerat av ZonaX (26 juni 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Slash Saabifierad
26 juni 2009 · 2 026 Inlägg

Vila i frid sad

Känns tråkigt att kungen av pop avlidit sad Måste säga att jag fortfarande tycker hans moonwalk är riktigt grym, bara idén och sättet är så coolt cool

Senast redigerat av Slash (26 juni 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Chevyzon
26 juni 2009 · 67 Inlägg

Jahaa..vad nu då? skriver man nåt negativt.Om denna Så tas det bort???Va fan

FireTraXX DFFL
26 juni 2009 · 9 020 Inlägg

Chevyzon skrev:
Jahaa..vad nu då? skriver man nåt negativt.Om denna Så tas det bort???Va fan

Varför tala illa om de döda?

Han var en fantastisk artist som kommer bli ihågkommen längre än du kommer leva.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Chevyzon
26 juni 2009 · 67 Inlägg

FireTraXX skrev:

Chevyzon skrev:
Jahaa..vad nu då? skriver man nåt negativt.Om denna Så tas det bort???Va fan

Varför tala illa om de döda?

Han var en fantastisk artist som kommer bli ihågkommen längre än du kommer leva.

Tydligen är detta fan cluben till jackson..Typiskt ni ser bara rosor och guld..Han var en pedofil glöm inte det....

Muttley
26 juni 2009 ·

Chevyzon skrev:
Jahaa..vad nu då? skriver man nåt negativt.Om denna Så tas det bort???Va fan

Respektera en annan människa istället.
Meningslösa inlägg som dina tas bort.

Muttley
26 juni 2009 ·

Chevyzon skrev:

FireTraXX skrev:

Chevyzon skrev:
Jahaa..vad nu då? skriver man nåt negativt.Om denna Så tas det bort???Va fan

Varför tala illa om de döda?

Han var en fantastisk artist som kommer bli ihågkommen längre än du kommer leva.

Tydligen är detta fan cluben till jackson..Typiskt ni ser bara rosor och guld..Han var en pedofil glöm inte det....

En friad person är inte pedofil.



Lägg ner med ditt jävla snack och dra nått gammalt över dig,.

Chevyzon
26 juni 2009 · 67 Inlägg

Det är ju NI som är löjliga..Ni är som dom som förneka Hitler och förintelsen..Ni ser bara det ni vill se..Visst en stor idol var han för många.Men om ni torkar tårarna och tänker efter måste ni inse..Eller är ni så trångsynta??

Muttley
26 juni 2009 ·

Chevyzon skrev:
Det är ju NI som är löjliga..Ni är som dom som förneka Hitler och förintelsen..Ni ser bara det ni vill se..Visst en stor idol var han för många.Men om ni torkar tårarna och tänker efter måste ni inse..Eller är ni så trångsynta??

Du verkar lite trög om något. om du nu vill snacka skit om honom så sätt dig ner med din mamma lille pojk. och snacka så mycket skit du vill till henne.

Dig lär jag inte tycka synd om den dagen du går bort av nått skit iallafall.

FireTraXX DFFL
26 juni 2009 · 9 020 Inlägg

Chevyzon skrev:

FireTraXX skrev:

Chevyzon skrev:
Jahaa..vad nu då? skriver man nåt negativt.Om denna Så tas det bort???Va fan

Varför tala illa om de döda?

Han var en fantastisk artist som kommer bli ihågkommen längre än du kommer leva.

Tydligen är detta fan cluben till jackson..Typiskt ni ser bara rosor och guld..Han var en pedofil glöm inte det....

Det är du med.
Jag kan inte bevisa det, men nu ska alla tro det för att jag sa det.

Förstår du vad jag menar?=

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Grabber Dagdrömmare
26 juni 2009 · 2 836 Inlägg

Ris eller ros? Emmm... Bryr mig inte faktiskt....
Men han kunde showa riktigt bra o kunde steg som inte många kan än idag.
På tal om musik - kan lyssna men inget jag diggar dock bästa låtar är/var fram till mitten av 80 talet.

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
OPC
26 juni 2009 · 534 Inlägg

alla neggisar kan fara åt helvete istf att kommentera här   kungen av popp är DÖD därmed basta......
Finns absolut inga bevis för att han var pedofil.....   bara folk som vill käna pengar på hans namn!!!!

Opel Insignia "Opc-Line 2.0 cdti" (2014)
Big_JN
26 juni 2009 · 2 126 Inlägg

R.I.P. sad

Man kan säga mycket om Michael Jackson men en grym artist och låtskrivare var han!

Länkar nedan till en cover på hans låt Smooth Criminal som i detta utförande e asgrymt!

http://www.dailymotion.com/video/x1akmt … inal_music

xXchamXx94 Studerande
26 juni 2009 · 727 Inlägg

FireTraXX skrev:

Chevyzon skrev:

FireTraXX skrev:
Varför tala illa om de döda?

Han var en fantastisk artist som kommer bli ihågkommen längre än du kommer leva.

Tydligen är detta fan cluben till jackson..Typiskt ni ser bara rosor och guld..Han var en pedofil glöm inte det....

Det är du med.
Jag kan inte bevisa det, men nu ska alla tro det för att jag sa det.

Förstår du vad jag menar?=

Han var fan ingen pedofil, skulle aldrig tänka mig det. Han gav bort väldigt mycket pengar åt fattiga barn och han grät när han såg fattiga barn springa runt, jag tror inte alls att han är pedo, bara idioter som vill ha pengar.

=xXchamXx94=

(Stor fan utav Michael Jackson)

Senast redigerat av xXchamXx94 (26 juni 2009)

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang