2759
Sök

Är verkligen killar så desperata? :|

5 089 Inlägg
27 juni 2009
Avataren är väll till för att visa en bild på sig själv eller sin bil? inte någon heldum bimbo?tongue
Och jag tror att alla sätter en tjej som avatar för att dom vill att massa killar ska skriva till dom å ragga;)

\Lindgren

214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
Avataren är väll till för att visa en bild på sig själv eller sin bil? inte någon heldum bimbo?tongue
Och jag tror att alla sätter en tjej som avatar för att dom vill att massa killar ska skriva till dom å ragga;)

hahaha! klockrent ^^

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

881 Inlägg
27 juni 2009
"Är verkligen killar så desperata? neutral" - Dem flesta är nog det, enligt min uppfattning, somliga är det inte, typ jag. smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
27 juni 2009
Rs4Danderyd skrev:
Allvarligt, det finns max 3, 4-5 st brudar här inne som man verkligen skulle kolla på om man såg dem ute på stan.
Vem vill ha en brud som har tribaltröja, kör långtradare, dricker öl och har färgat sitt barr hemma på muggen?

Haha, så jävla sant lol

730 Inlägg
28 juni 2009
Ph0enix skrev:
inte direkt.. jag har mitt på det torra.. tänkte mest starta drama nu när man har tråkigt tongue antar att du är en sån som skriver till alla tjejer? wink

Inte direkt.

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

327 Inlägg
28 juni 2009
Diggar fågelskrämmorna som låtit den enda snubben i byn som har en systemkamera fotat dem i "sexiga" kläder.
Men det är stor humor att sitta och spana på en brud från någon metropol som ser ut som stryk och Lennart från någon annan by skriver att hon är "jätte snygg, skit fin".
Klart han tycker det där han sitter med sin jeansjacka med ett Iron Maiden tygmärke.

2 982 Inlägg
28 juni 2009
TS, nu e jag gift men det är alltid kul att se villka brudar som har ett GENUINT bilintresse!
oavsett lättklädd bild eller inte

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
28 juni 2009
Visst det är kanske inte helt rätt att rösta 5or bara för någon fin brutta är med men brudar är i alla fall fina, till skillnad från 740 med cromade fälgar, det är det jag stör mig mest på, 740 med fälgar som ligger högst upp i topplistan, och när man går in och röstar 1or på dom för dem är skitfula så blir man så klart avstängd från garaget och de svarar aldrig på ens mejl.

Inläggskritiker
990 Inlägg
28 juni 2009
Ph0enix skrev:
Nu har jag med här ett bra tag iaf. Jag har lagt märkte till att så fort det visas en tjej på "avatarn" o inte en bild så får dom så jäkla mycket kommentarer och betyg. ( inget illa menat mot er tjejer ) men vafan det känns som en tjej skulle kunna ha bilder på en skateboard med en lysdiod på så hade dom legat top 5 för att alla skriver "fan va snygg bil du har, allt bra eller? 5p ++++" någon annan som upplever detta eller är det bara jag? ^^

hehe märkt det många ggr och även påpekat lr kommenterat rövryttarnas kommentarer.
"Nice ass" kommentaren får mig att se rött, spec om de skriver det om en helt vanlig volvo 740 bara för en brud äger den.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 150 Inlägg
28 juni 2009
AirOne skrev:
FireTraXX skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Kan ju bero på att det är dom bilar som byggs om, stylas och trimmas mest.

Men inte enbart...

Finns en uppsjö av andra feta bilar som jag vill se. (Audi och BMW framförallt)
Men det verkar ju bonnläpparna på Bilsport ha missat, så går det när den hjärndöda massa bestämmer.

..själv tycker jag det är alldeles för mycket Bmw och Audi i Bilsport..är nästan så man funderar på att sluta prenumerera bara för det..

lelleal: Har du öm pung eller vad säger du..?

Ursäkta offtopic. Men jag svarar som i alla andra likadana trådar. Ja - De flesta killar är normalt sett desperata. Detta gäller inte bara de på Garaget. Gäller även andra sidor. Tro mig.

du vet va ja mena . ja en tidning ska innehåla intressanta bilar ,kan ju inte göra en tidning där alla märken ska få ve med lika mkt de är lite dagis nivå på de hehe

214 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Tror jag sett några av dina kommentarer, Hammar. Har fyllt på ett par gånger efter : )

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

2 182 Inlägg
28 juni 2009
<-------sötare än förut big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Forummoderator
26 490 Inlägg
28 juni 2009
lelleal skrev:
AirOne skrev:
FireTraXX skrev:

Men inte enbart...

Finns en uppsjö av andra feta bilar som jag vill se. (Audi och BMW framförallt)
Men det verkar ju bonnläpparna på Bilsport ha missat, så går det när den hjärndöda massa bestämmer.

..själv tycker jag det är alldeles för mycket Bmw och Audi i Bilsport..är nästan så man funderar på att sluta prenumerera bara för det..

lelleal: Har du öm pung eller vad säger du..?

Ursäkta offtopic. Men jag svarar som i alla andra likadana trådar. Ja - De flesta killar är normalt sett desperata. Detta gäller inte bara de på Garaget. Gäller även andra sidor. Tro mig.

du vet va ja mena . ja en tidning ska innehåla intressanta bilar ,kan ju inte göra en tidning där alla märken ska få ve med lika mkt de är lite dagis nivå på de hehe

Jo..jag vet vad du menade Lelleal tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Avstängd
115 Inlägg
28 juni 2009
hahah  så jävla skööön snubbe assååå hahahahah  håller med !!!!!!!
Rs4Danderyd skrev:
Diggar fågelskrämmorna som låtit den enda snubben i byn som har en systemkamera fotat dem i "sexiga" kläder.
Men det är stor humor att sitta och spana på en brud från någon metropol som ser ut som stryk och Lennart från någon annan by skriver att hon är "jätte snygg, skit fin".
Klart han tycker det där han sitter med sin jeansjacka med ett Iron Maiden tygmärke.

Ford fantast
1 610 Inlägg
28 juni 2009
brandt_ skrev:
Visst det är kanske inte helt rätt att rösta 5or bara för någon fin brutta är med men brudar är i alla fall fina, till skillnad från 740 med cromade fälgar, det är det jag stör mig mest på, 740 med fälgar som ligger högst upp i topplistan, och när man går in och röstar 1or på dom för dem är skitfula så blir man så klart avstängd från garaget och de svarar aldrig på ens mejl.

det stämmer helt det du säjer. att dom ligger högst men det är för att svergie är volvo stämplat. och för att det är mer "volvoraggare" i landet än utlänningar.

jag tycker att det är väll okej att tjejer är med på sidan. Och om jag röstar så är det för bilen och inte för hon som står vid sidan det kvittar om hon är ful eller snygg. jag röstar på bilens utsende.

om man vill kolla på snygga brudar är det änklare att Porrsurfa.

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

Saabvilde!
1 708 Inlägg
28 juni 2009
Rs4Danderyd skrev:
Allvarligt, det finns max 3, 4-5 st brudar här inne som man verkligen skulle kolla på om man såg dem ute på stan.
Vem vill ha en brud som har tribaltröja, kör långtradare, dricker öl och har färgat sitt barr hemma på muggen?

Haha, helst ska hon köra Volvo också, så är cirkeln sluten! wink Hahaha!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

174 Inlägg
28 juni 2009
Märkt det fleeeeera gånger.
En brud kan ha en ful Skoda felicia eller nått liknande, och jääävligt många kommentarer.

plattsättare!
804 Inlägg
28 juni 2009
Fiesta_Racing skrev:
brandt_ skrev:

det stämmer helt det du säjer. att dom ligger högst men det är för att svergie är volvo stämplat. och för att det är mer "volvoraggare" i landet än utlänningar.

jag tycker att det är väll okej att tjejer är med på sidan. Och om jag röstar så är det för bilen och inte för hon som står vid sidan det kvittar om hon är ful eller snygg. jag röstar på bilens utsende.

om man vill kolla på snygga brudar är det änklare att Porrsurfa.

det kostar ju pengar tonguetongue

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

327 Inlägg
28 juni 2009
Larsson_Power skrev:
Rs4Danderyd skrev:

Haha, helst ska hon köra Volvo också, så är cirkeln sluten! wink Hahaha!

Hehe jag vet, tänkte skriva det men glömde och orkade inte redigera=)

Driver
2 111 Inlägg
28 juni 2009
Vänder på saken. Är tjejer så desperata?. Fyller man upp hela sitt galleri med lökar o rumpa så känns de då "lite" som man söker någon form av bekräftelse...Sure, om en som sysslar med modellande seriöst har en del bilder ser jag inte som konstigt. Men när t ex 17åriga Sanna från skövde har 2 bilder på sin bil o 19 på sig själv med mer eller mindre kläder....

Sorry för O.T men kunde inte låta bli smile.

Stör mig inte så mycket med att folk har brudar på sin avatar, dock har de blivit motsatt effekt på mig, jag går sällan in på sådant folks sidor.

Ni som är här för o ragga, dra till lunarstorm (om de finns kvar?) eller nått annat ställe... eller gör vad ni vill haha...

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök