Angående: POWERMEET 09! Ska du dit?

TurboWille
28 juni 2009 · 107 Inlägg

Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..
Audi A8 (1996)
SoL Eigenbrötler
28 juni 2009 · 1 237 Inlägg

Ja.

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
Thaien
28 juni 2009 · 933 Inlägg

självklart ska man dit wink

BMW M5 (1999)
MrInfinity Pulverlackerare/Taxichaffuör
28 juni 2009 · 455 Inlägg

Jag ska dit.

Crusty69
28 juni 2009 ·

Ska nog också dit, om jag får klart bilen + besiktning nu i veckan

Matzon
28 juni 2009 · 47 Inlägg

Ska dit.

wrcjohn
29 juni 2009 · 71 Inlägg

japp

camaro67 Meister
29 juni 2009 · 6 763 Inlägg

TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Masterworks
29 juni 2009 ·

No way!

vullen Mr White
29 juni 2009 · 1 072 Inlägg

camaro67 skrev:

TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Så har dom sagt varje år nu och lika fan så ser man dom endå smile..Japp jag ska oxå dit..

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
camaro67 Meister
29 juni 2009 · 6 763 Inlägg

Robban 245 skrev:

camaro67 skrev:

TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Så har dom sagt varje år nu och lika fan så ser man dom endå smile..Japp jag ska oxå dit..

Men förut så har de inte kunnat göra det av någon annledning men iår har de ordnat tillståd eller något för att kunna neka folk som svinar

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Rivers
29 juni 2009 · 17 Inlägg

japp jag ska in med volvon
mvh Rivers

Volvo 360 GL "skrutelibangbang" (1988)
Skoda Fabia Monte Carlo "Pärlan" (2016)
vullen Mr White
29 juni 2009 · 1 072 Inlägg

Rivers skrev:
japp jag ska in med volvon
mvh Rivers

De är bara åka..In kommer du endå..Dom som ska in på campingen som åker svensson lär ju in oxå..

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
_Rydberg Weber frälst!
29 juni 2009 · 223 Inlägg

camaro67 skrev:

Robban 245 skrev:

camaro67 skrev:

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Så har dom sagt varje år nu och lika fan så ser man dom endå smile..Japp jag ska oxå dit..

Men förut så har de inte kunnat göra det av någon annledning men iår har de ordnat tillståd eller något för att kunna neka folk som svinar

hur är d med folk som bor utmed vägen där då o åker såna?






juste...

camaro67 Meister
30 juni 2009 · 6 763 Inlägg

_Rydberg skrev:

camaro67 skrev:

Robban 245 skrev:

Så har dom sagt varje år nu och lika fan så ser man dom endå smile..Japp jag ska oxå dit..

Men förut så har de inte kunnat göra det av någon annledning men iår har de ordnat tillståd eller något för att kunna neka folk som svinar

hur är d med folk som bor utmed vägen där då o åker såna?






juste...

Givetvis kommer de in. Men du ska ju inte tro att de är helt enkelt att fuska sig in. Sen skulle jag kunna tänka mig att du kan åka på böter om du ljuger och säger att du bor där då det är privatägt.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
TurboWille
30 juni 2009 · 107 Inlägg

camaro67 skrev:

TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Shit vilken positiv ton du hade då!?
Alltså, ja kan ju fatta att dom vill ha bort de från typ marknaden o sånt, men fortfarande är det allmänna gator.. Ja ska stå som ja gjort alla andra gånger på en parkering efter vägen.. Den tror ja knappast dom kan säga nåt om..
Verkar helt jävla sjukt om man inte får glida in i västerås o bara va me, bara för man inte har en blank challenger..

De måste ju handla om mer specifika delar i så fall..
Alla borde ju fan ha en rättighet att alla fall vara med o kolla.. Oavsett om man har en "nerpissad" van eller inte..

Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..
Audi A8 (1996)
camaro67 Meister
30 juni 2009 · 6 763 Inlägg

TurboWille skrev:

camaro67 skrev:

TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Shit vilken positiv ton du hade då!?
Alltså, ja kan ju fatta att dom vill ha bort de från typ marknaden o sånt, men fortfarande är det allmänna gator.. Ja ska stå som ja gjort alla andra gånger på en parkering efter vägen.. Den tror ja knappast dom kan säga nåt om..
Verkar helt jävla sjukt om man inte får glida in i västerås o bara va me, bara för man inte har en blank challenger..

De måste ju handla om mer specifika delar i så fall..
Alla borde ju fan ha en rättighet att alla fall vara med o kolla.. Oavsett om man har en "nerpissad" van eller inte..

Det stod i tidningen att det är privatägda delar så det gör att de kan sålla ut det ointressanta. Utan att vara överdrivet negativ så är ju inte en gammal cheva van speciellt intressant någonstans.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Alpenretter Suksikaa vittuun "pomot" !
30 juni 2009 · 311 Inlägg

Så som jag fattat det så "skärmar" dom av cruising gatan med hjälp av polis och funktionärer.
Dessa kommer att sålla bort alla oönskade bilar (tex standard europer, grisbilar, fyllo-vans mm).
Men, även fina icke-jänkare kan få köra på cruisen, bara dom har det lilla x-tra (bara wunderbaums och stripes duger inte).
Vem som släpps in på gatan avgörs på plats av dom.

Fast_Forward_Camaro
30 juni 2009 · 44 Inlägg

Självklart att man dyker upp smile

Chevrolet Caprice Coupe -78
"That beats anything I ever helt, felt or smelt."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang