Har funderat hela sommaren med hur jag ska komma vidare i projektet. det finns en massa småfix som ska lösas men det är tre saker som är prio.
#1. Har inte lyckats med att lufta bromsarna. Jag tror att det beror på att huvudcylindern är underdimensionerad sedan jag monterat sexkolvsok fram (ja, overkill...) och Audi-ok bak.
#2. Parkeringsbromsen blev inte bra, VW-vajern är för lång, behöver hitta kortare.
#3. Motorn går för fett och sotar igen.
Har lagt massor av timmar på att lösa problem #1. Har googlat till förbannelse och tittat igenom hela billistan på bildelsbasen.se I helgen hittade jag en huvudcylinder med 25mm diameter (org tror jag är 20mm) som såg ut att kunna passa. Var och hämtade cylindern idag och gjorde en snabbkoll i garaget och till min stora glädje ser den ut att passa. Vet mer i helgen

Den övre är "nya" cylindern.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/95/94557/94557-116bfe663d4843b583a7f70676fa004f.jpg]()
Problem #2. kräver lite mer efterforkning men jag har ett par idéer som jag ska testa.
Problem #3. löses troligen genom att lätta på lädret. Behöver troligen en Civinco BC500G3
Allt för idag!