Inför: ENA-TRÄFFEN 2009 på stora torget i ENKÖPING 23 augusti

lionkingen
14 augusti 2009 · 2 Inlägg

Ahhh... ser ut o bli roadtrip till karlstad på lördagen så hinner nog inte hem i tid sad kanske hinner svänga förbi en sväng mot eftermiddagen, har ju en kille som kanske inte blir så tankad som kan köra hem smile

Gonkan
15 augusti 2009 · 7 Inlägg

kan väl komma men vet inte om bilen platsar kanske tongue
Men man kommer ju lätt förbi och kollar in lite fina bilar iallafall big_smile

GTI-TDI bass i stora lass
15 augusti 2009 · 203 Inlägg

måste tyvärr säga att jag inte kan komma upp till Enköping på söndagen p.g.a har fått ett jobb i Norge som jag måste till.......

PLindblom
17 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

GTI-TDI skrev:
måste tyvärr säga att jag inte kan komma upp till Enköping på söndagen p.g.a har fått ett jobb i Norge som jag måste till.......

Tråkigt att höra, men jag får i alla fall gratulera smile

Nu är 40 stycken bilar anmälda. Som Sengstr tidigare nämnde kommer O'Learys stå för förmånliga lunchpriser.

People's choice-pokalen beräknas dyka upp vilken dag som helst. Den blir ett par centimeter lägre än förra årets bjässe, men fortfarande tillräckligt pampig för att sticka ut bland andra troféer wink

I morgon ska jag försöka ordna gratis tvättmöjligheter för alla utställare, mer om detta när jag vet hur det blir.

Alla tillstånd från polisen är klara och vi kommer garanterat inte att bli störda av några torghandlare i år.

Håll tummarna för strålande solsken på söndag, allesammans smile

Masterworks
17 augusti 2009 ·

Kan man anmäla sig på plats oxå? smile

AUBLITZZ
18 augusti 2009 · 142 Inlägg

Tur man trimmat upp med lite mera basar i år då.. smile Hahahahahaa

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
FreddeK
18 augusti 2009 ·

dyngrak69 skrev:
Ahhh... ser ut o bli roadtrip till karlstad på lördagen så hinner nog inte hem i tid sad kanske hinner svänga förbi en sväng mot eftermiddagen, har ju en kille som kanske inte blir så tankad som kan köra hem smile

ett riktigt kasst inlägg får jag säga, ingen bryr sig hur full du kommer bli osv...varför ens skriva in det i tråden ,bättre trådarna hålls rena med vettiga inlägg så folk inte behöver skrolla ihjäl sig!

PLindblom
18 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

Masterworks skrev:
Kan man anmäla sig på plats oxå? smile

Javisst, det kan man smile Problemet är att platserna på torget är något begränsade och jag kan därför inte garantera några bra platser åt de som inte anmäler sig i förväg.

Det vore riktigt trevligt med lite jänkemuskler på plats. Förra var en tjusig Viper SRT-10 utställd:
http://www.enabilfoto.se/content/02_evenemang/ENA_traffen_2008/DSC_0885_fix_frame.jpg

FreddeK skrev:

dyngrak69 skrev:
Ahhh... ser ut o bli roadtrip till karlstad på lördagen så hinner nog inte hem i tid sad kanske hinner svänga förbi en sväng mot eftermiddagen, har ju en kille som kanske inte blir så tankad som kan köra hem smile

ett riktigt kasst inlägg får jag säga, ingen bryr sig hur full du kommer bli osv...varför ens skriva in det i tråden ,bättre trådarna hålls rena med vettiga inlägg så folk inte behöver skrolla ihjäl sig!

Fredrik, ska du ställa ut? Väntar på din anmälan wink

Senast redigerat av Minister (18 augusti 2009)

J-K
18 augusti 2009 · 41 Inlägg

Fint! låter som det kommer bli en höjdar träff smile

Volkswagen Passat "BrightLight" (2007)
Oge
19 augusti 2009 ·

Jag kan fråga om han är sugen på att komma med Vipern igen! Ska fixa lite mer folk! big_smile

Nafets86
19 augusti 2009 · 821 Inlägg

bra där smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Timmu
19 augusti 2009 · 124 Inlägg

Tidningsrepotage idag såg jag. Kommer säker bli mycket folk och det är kul. läste också att affärerna på stan kommer ha extraöppen på just söndag. kommer bli kanon

Nafets86
19 augusti 2009 · 821 Inlägg

kan inte någon scanna in ifrån tidningen så att man kan se?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
19 augusti 2009 · 2 456 Inlägg

roll  Skulle va nice men *F* Man ska på Kräftskiva på Fredag å på Lördag e det Håbo Festdag
så man kommer nog vara ganska sliten på Söndag .... wink

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Nafets86
19 augusti 2009 · 821 Inlägg

man ska komma ändå wink så är det bara smile hur sliten man än må vara.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
PLindblom
19 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

J-K skrev:
Fint! låter som det kommer bli en höjdar träff smile

Absolut! Det ser ut som att det kan bli fint väder också big_smile Nu är det förresten 43 stycken bilar anmälda, det börjar ta sig.

Oge skrev:
Jag kan fråga om han är sugen på att komma med Vipern igen! Ska fixa lite mer folk! big_smile

Det får du hemskt gärna göra, han är självklart välkommen igen! smile

Timmu skrev:
Tidningsrepotage idag såg jag. Kommer säker bli mycket folk och det är kul. läste också att affärerna på stan kommer ha extraöppen på just söndag. kommer bli kanon

sengstr skrev:
kan inte någon scanna in ifrån tidningen så att man kan se?

Här kommer den. Vi ser ut som wannabe-gangsters, båda två:
http://img89.imageshack.us/img89/1507/enatraffenep.jpg

Senast redigerat av Minister (19 augusti 2009)

Nafets86
19 augusti 2009 · 821 Inlägg

men det är ju bara för att ni är det wink
Försökte nå dig idag. men fick inget svar! får försöka under morgondagen igen.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
PLindblom
19 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

sengstr skrev:
men det är ju bara för att ni är det wink
Försökte nå dig idag. men fick inget svar! får försöka under morgondagen igen.

Just ja, glömde det wink

I morgon kan du nå mig mellan 08.00 och 23.00 smile

People's choice-pokalen anlände idag. Ett par centimeter lägre än fjolårets, men betydligt tyngre.

http://img199.imageshack.us/img199/546/dsc5919fix.jpg

muckert
19 augusti 2009 · 94 Inlägg

är anmäld, hoppas man kommer med smile

FreddeK
19 augusti 2009 ·

Minister skrev:

Masterworks skrev:
Kan man anmäla sig på plats oxå? smile

Javisst, det kan man smile Problemet är att platserna på torget är något begränsade och jag kan därför inte garantera några bra platser åt de som inte anmäler sig i förväg.

Det vore riktigt trevligt med lite jänkemuskler på plats. Förra var en tjusig Viper SRT-10 utställd:
http://www.enabilfoto.se/content/02_eve … _frame.jpg

FreddeK skrev:

dyngrak69 skrev:
Ahhh... ser ut o bli roadtrip till karlstad på lördagen så hinner nog inte hem i tid sad kanske hinner svänga förbi en sväng mot eftermiddagen, har ju en kille som kanske inte blir så tankad som kan köra hem smile

ett riktigt kasst inlägg får jag säga, ingen bryr sig hur full du kommer bli osv...varför ens skriva in det i tråden ,bättre trådarna hålls rena med vettiga inlägg så folk inte behöver skrolla ihjäl sig!

Fredrik, ska du ställa ut? Väntar på din anmälan wink

Nej jag har ställt av bilen, ska börja spara till hus är det tänkt=) kommer vara några år det blir fattigt nu men va fasiken det kan det vara värt=) Kommer säkert förbi och hejar, har ju aldrig snackat med dig! Har iof en röd galant men inget att ställa ut tyvärr!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang