7675
Sök

800hk Fiesta stormar Pikes Peak

4 001 Inlägg
31 juli 2009
Synd att det inte gick riktigt så bra som dom tänkt sig bara...

mer finns att läsa här:
http://teamrs.aeston.no/

Andreas Eriksson & Marcus Grönholm som körde

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

19 Inlägg
31 juli 2009
kolvas skrev:

som jag har uppfattat det så är dom rätt nöjda då markus fick nå problem med turbon så körde utan turbo 1mil (alltså halva backen)

uppg. från deras meck

Chaufför
418 Inlägg
31 juli 2009
Den gick rart! Det gäller o hålla tungan rätt i munnen för förarna... Snygg film.

Kör Scania!!

4 001 Inlägg
31 juli 2009
ax_ skrev:
kolvas skrev:

som jag har uppfattat det så är dom rätt nöjda då markus fick nå problem med turbon så körde utan turbo 1mil (alltså halva backen)

uppg. från deras meck

jo, det iofs. men dom tappade tid mot Monster redan vid 1:a splittiden så dom hade inte hängt med om turbon funkade heller och Andreas åkte ju av

Men med fler försök & mer träning så kanske dom kan ta 10minuters gränsen som dom hade hoppats på

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

19 Inlägg
31 juli 2009
kolvas skrev:
ax_ skrev:
kolvas skrev:

uppg. från deras meck

jo, det iofs. men dom tappade tid mot Monster redan vid 1:a splittiden så dom hade inte hängt med om turbon funkade heller och Andreas åkte ju av

Men med fler försök & mer träning så kanske dom kan ta 10minuters gränsen som dom hade hoppats på

sant, dock hade man velat se var de skulle ha slutat om det hade funkat men jag tycker det ändå är riktigt bra jobbat för o vara första gången där, men kolla man va markus säger så vill ju han tillbaka nästa år, så aa 10min gränsen lever farligt

406 Inlägg
3 augusti 2009
Sjukt ful big_smile Sjukt snabb, sjukt sköntljud! Hur f*n tänkte de när de gick från min fiesta till den nya modellen?!?! (menar givetvis orginal mot orginal)
Senast redigerat av Gujen (3 augusti 2009)

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
3 augusti 2009
nog för ford inte är mina favorit bilar men kompressor stallen låter ju riktigt nice va ju ända jag gilla med den där rally bilen=D

Sök