OBS!! Inställd. Angående: Den 8/8 kl 19:00 har vi en liten träff i varberg. Samåk från GBG.

Shalle89
4 augusti 2009 · 705 Inlägg

Den 8/8 kl 19:00 har vi en liten träff i varberg.
Alla typer av bilar och mc välkomna.

Plats Varberg, Parkeringen utanför Cheapy och sibylla i lassabacka.
Birger Svenssons Väg 16
432 40 VARBERG

Där är vi ett par timmar för sen vidare transport till aktivitet.
Det hänger på vädret vad vi gör, detta diskuteras inte här.
Undrar ni skicka pm el vänta tills träffen

Sen för allas trevnad så lämnas alkoholen hemma.
Detta för att slippa onödigt stök och ev bråk, sen vill ingen ha någon full person som ramlar på ens pärla.

Sprid detta vidare.

Obs ändrat datum p,g,a att så många inte kunde på fredagen trots allt.

Tänkte dra ihop Gbg´s Elit dig o göra en liten GBG mot Varberg sak av träffen. XD Skriv ett PM för mer info.

Vi drar la en timma innan träffen börjar.

Senast redigerat av Shalle89 (7 augusti 2009)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Calleklutt
5 augusti 2009 · 241 Inlägg

Jag hänger på antagligen, kanske får med någon polare också.

BMW 335i Coupe "BurgerTuning" (2007)
TurboMupp IGGE The One And Only
5 augusti 2009 · 51 Inlägg

e på

Mustigt
Volvo XC90 OcenRace "Suven" (2006)
DIIEZEL
5 augusti 2009 · 501 Inlägg

Låter bra detta men snackade med varbergs gänget arrangörerna kanske drar ut o festar istället inte säkert än . backade väl ur när dom hörde att gbg gänget kommer ner tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Zarah_Den_Grymme
5 augusti 2009 · 368 Inlägg

men vi från RC är på oxå å några till smile var å när shalle ska vi mötas??

Shalle89
5 augusti 2009 · 705 Inlägg

Stora IKEA parkeringen vid kållered blir la bra? vid 17:30 samlas vi o 18:00 rullar vi iväg.  Men som sagt varbergarna ska kanske ut o festa efter åt, så vi får la fixa nått annars. XD Skriv gärna till vad ni tycker eller om ni har Ideér.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
DIIEZEL
5 augusti 2009 · 501 Inlägg

Shalle89 skrev:
Stora IKEA parkeringen vid kållered blir la bra? vid 17:30 samlas vi o 18:00 rullar vi iväg.  Men som sagt varbergarna ska kanske ut o festa efter åt, så vi får la fixa nått annars. XD Skriv gärna till vad ni tycker eller om ni har Ideér.

Om dom ska ha träff i ett par timmar tycker jag det e för tidigt att åka kl 17:30 tar bara 20 min att köra ner 18:30 blir perfekt;)

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Shalle89
5 augusti 2009 · 705 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:

Shalle89 skrev:
Stora IKEA parkeringen vid kållered blir la bra? vid 17:30 samlas vi o 18:00 rullar vi iväg.  Men som sagt varbergarna ska kanske ut o festa efter åt, så vi får la fixa nått annars. XD Skriv gärna till vad ni tycker eller om ni har Ideér.

Om dom ska ha träff i ett par timmar tycker jag det e för tidigt att åka kl 17:30 tar bara 20 min att köra ner 18:30 blir perfekt;)

Det tar la fan inte 20 min till varberg? de tar la runt en timma?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
DIIEZEL
5 augusti 2009 · 501 Inlägg

Shalle89 skrev:

DIEZEL_NET skrev:

Shalle89 skrev:
Stora IKEA parkeringen vid kållered blir la bra? vid 17:30 samlas vi o 18:00 rullar vi iväg.  Men som sagt varbergarna ska kanske ut o festa efter åt, så vi får la fixa nått annars. XD Skriv gärna till vad ni tycker eller om ni har Ideér.

Om dom ska ha träff i ett par timmar tycker jag det e för tidigt att åka kl 17:30 tar bara 20 min att köra ner 18:30 blir perfekt;)

Det tar la fan inte 20 min till varberg? de tar la runt en timma?

Kanske för dig med den lilla sugmotorn XD heheheheh nää men ligger du 120-130 tar det typ 20 min

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Shalle89
5 augusti 2009 · 705 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:

Shalle89 skrev:

DIEZEL_NET skrev:

Om dom ska ha träff i ett par timmar tycker jag det e för tidigt att åka kl 17:30 tar bara 20 min att köra ner 18:30 blir perfekt;)

Det tar la fan inte 20 min till varberg? de tar la runt en timma?

Kanske för dig med den lilla sugmotorn XD heheheheh nää men ligger du 120-130 tar det typ 20 min

JAJA saab blatte. Vi tar de på onsdas träffen o kollar vad folk säger.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
DIIEZEL
5 augusti 2009 · 501 Inlägg

jobbar kväll idag bilen e hemma sad

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Zarah_Den_Grymme
5 augusti 2009 · 368 Inlägg

Det är ju ingen idé att åka ner om dom bara ska ha träff. isf får väl RC dra ihop något i gbg.

Heller_gbg
5 augusti 2009 · 144 Inlägg

får hoppas dom inte går ut och festar då.. låter ju sköjj att dra ner dit och hälsa på! smile

Shalle89
5 augusti 2009 · 705 Inlägg

Heller_gbg skrev:
får hoppas dom inte går ut och festar då.. låter ju sköjj att dra ner dit och hälsa på! smile

Håller med till 100% se lite nya bilar. (hör att dom han massa japsare) XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Glansen
5 augusti 2009 · 1 310 Inlägg

Zarah_Den_Grymme skrev:
Det är ju ingen idé att åka ner om dom bara ska ha träff. isf får väl RC dra ihop något i gbg.

word roll

Zippo_
5 augusti 2009 · 330 Inlägg

Verkar ju inte bli något roligt, bara träff, tkr det är onödigt o åka då, stannar nog hemma ist. eller om det händer något roligt i gbg ist wink

Senast redigerat av Zippo_ (5 augusti 2009)

j0nas Lastbilschaffis
5 augusti 2009 · 811 Inlägg

roligt brukar det bli ändå, man varför gå ut & göra reklam på gorg om rolighetet liksom tongue  det e ju abra dumt.

gud va ni gnäller big_smilelol

Senast redigerat av kaxxen (5 augusti 2009)

tezzzy
5 augusti 2009 · 54 Inlägg

Jag kan dra med men får se om jag har någon jag kan åka med eller något...

alexxe En gång till nu
6 augusti 2009 · 760 Inlägg

Så detta blir på lördag då alltså, verkar som varbergarna vill supa hellre än köra bilträff lr? om de blir seriöst så kanske man hänger med, vem vet. Och plats finnes antagligen över!
/Cheers

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Zippo_
6 augusti 2009 · 330 Inlägg

kaxxen skrev:
roligt brukar det bli ändå, man varför gå ut & göra reklam på gorg om rolighetet liksom tongue  det e ju abra dumt.

gud va ni gnäller big_smilelol

vi gör inte reklam för något wink vi menar väll att leka på lekplatsen ?

men om det blir lite lekande så kommer jag definitiv med smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang