World of warcraft

FoXoN
7 mars 2010 · 502 Inlägg

Alla på garaget kan ju fixa nya karaktärer. smile sen starta en guild som heter Garaget. smile

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
7 mars 2010 · 846 Inlägg

FoXoN skrev:
Alla på garaget kan ju fixa nya karaktärer. smile sen starta en guild som heter Garaget. smile

jag är på wink vilken serv  ?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Slash Saabifierad
8 mars 2010 · 2 026 Inlägg

FoXoN skrev:
Alla på garaget kan ju fixa nya karaktärer. smile sen starta en guild som heter Garaget. smile

Bra idé big_smile Skulle vara lite kul om det var på allysidan då jag bara spelat där till level 13 tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
FoXoN
8 mars 2010 · 502 Inlägg

ralle_boyen skrev:

FoXoN skrev:
Alla på garaget kan ju fixa nya karaktärer. smile sen starta en guild som heter Garaget. smile

jag är på wink vilken serv  ?

Spelar ingen större roll för mig, älskar att levela nya karaktärer så att. big_smile

770_EVOLVE GREASEMONKEY
8 mars 2010 · 822 Inlägg

Jag gör en DK tongue

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
FoXoN
8 mars 2010 · 502 Inlägg

770_EVOLVE skrev:
Jag gör en DK tongue

perfekt, för då kan du boosta oss som startar från lvl 1 wink

FoXoN
8 mars 2010 · 502 Inlägg

Ska vi komma överens om att börja spela lite alliance ? Lite segt att man är dunder fattig i början bara. Någon som har tips på någon najjs ally server ?

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
9 mars 2010 · 846 Inlägg

hmm tarren mill en halv död server men har guild där och tillgång till cash smile bara skicka pm så kan alla börja nörda tsm !

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Slash Saabifierad
10 mars 2010 · 2 026 Inlägg

Ska vi ta tarren mill? om aktionshuset har lika höga priser på allt som vi har på servern shattered hands då kommer man upp i 100 guld på noll tid (förutsatt att man säljer, köper man då är det motsatsen som gäller sad) big_smile

770_EVOLVE skrev:
Jag gör en DK tongue

Haha jag blir också sugen på en dk när du säger det lol Hmm jag står i valet mellan dk, paladin eller hunter hmm

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
FoXoN
10 mars 2010 · 502 Inlägg

ralle_boyen skrev:
hmm tarren mill en halv död server men har guild där och tillgång till cash smile bara skicka pm så kan alla börja nörda tsm !

Okej vi startar alliance gubbar på tarren mill, sen kan man ju skriva vad karaktären heter här inne på forumet ?

FoXoN
10 mars 2010 · 502 Inlägg

Startade en Alliance human female på tarren mill nu, med namnet Bryden. tongue

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
10 mars 2010 · 846 Inlägg

FoXoN skrev:
Startade en Alliance human female på tarren mill nu, med namnet Bryden. tongue

lvla på du jag hinner ikapp jag är en priest namn = wtshealss

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
FoXoN
11 mars 2010 · 502 Inlägg

ralle_boyen skrev:

FoXoN skrev:
Startade en Alliance human female på tarren mill nu, med namnet Bryden. tongue

lvla på du jag hinner ikapp jag är en priest namn = wtshealss

Har börjat små lvla lite nu. Är i lvl 12. xD

Yenza -Renoverar och bygger-
23 juni 2010 · 563 Inlägg

Hittade detta ute på internet, tyckte det kanske är intressant för någon som lirar/lirat World of warcraft men vill komma tillbaka till den första version... utan expansioner då smile

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Greetings!
I've noticed that you like Classic World of Warcraft and would like to show you something new. A new project called Ancient Azeroth.

It is still in BETA testing to give you, the players, a realm with minor amount of bugs when it is released to the public. Raids will be released in the same order as they were on retail, ofcourse scripted and tested! Instances as Upper BlackRock Spire and Dire Maul are already done and being tested before the unleash.

Ancient Azeroth is just like in the old days. Rates as it were during Classic, the old Honor system with Ranks and raids that required 40 people to conquer the bosses.

The release date is still being discussed but it is not to far away. This is mostly becuase we are aiming for a large community so that the release of the realm will be the same as when it was released in stores! Hundreds of players fighting their way up to maximum level.

Now YOU have the opportunity to relive the experience of Classic World of Warcraft as it should be.

Please feel free to visit us for more information at:
http://ancientazeroth.ath.cx


//Best Regards,
Ancient Azeroth Team


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Yesbox smile
kan ju diskutera detta här!

davel
24 juni 2010 · 347 Inlägg

Det hade vart skoj!

Har precis börjat spela igen och har en lvl 60 warrior som skapades under de första dagarna av spelet. Har komplett valor och heroic-kit på den men nu är den ju helt värdelös jämfört med alla andra så det känns skittråkigt att börja med den igen på en server där typ alla är lvl 80...

Kan inte blizzard bara skapa nya servrar dit man INTE får flytta karaktärer och alla måste börja om från början igen?

För övrigt någon som vill skapa ett litet guild någonstans så att man har någon att spela med eller kanske att jag kan gå med i något?
Är ju kanske lite ringrostig men spelade seriöst och mycket under de första året som WoW fanns och körde en massa raids och liknande. Spelar mest på skoj och när jag har tid och har ett 10-tal karaktärer på lite olika servrar men dom flesta + lvl 60 warriorn är på "Frostmane"

Porsche 928 S4 "The Shark" (1990)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 juni 2010 · 1 874 Inlägg

Scarshield Legion. Heter "Anriel", och kör alliance (Human).

Yenza -Renoverar och bygger-
9 juli 2010 · 563 Inlägg

Okej:) Ancient Azeroth släpper sin realm: Eranikus den 23/07-2010..
Enligt mig var ju Classic det bästa i WoW.. ^^
Dom kör verkligen på att vara så blizzlike som möjligt.. och det är ju iofs gött.. blir som att lira på riktiga fast gratis ^^

Deras nyaste trailer:



Jag tänker lira där.. någon som är på?

VLN denkz
9 juli 2010 · 323 Inlägg

Det där verkar ju faktiskt rätt kul. Oldschool wow smile . Men jag undrar om man inte tyckte att lvl60 wow var roligare för att det var nytt då. Men man ska väl kanske prova detta. Fullt upp med battlefield bc2 nu dock . Tar upp den lilla speltiden man har smile

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Yenza -Renoverar och bygger-
9 juli 2010 · 563 Inlägg

njaaa kanske det.. jag har terrat expansionerna och tycker det är tråkigt..typ lite för lätt.. ska ju vara lite svårt och PvPn från classic var ju också helt underbar med ranks ^^

Frenzy
10 juli 2010 · 121 Inlägg

Jag har precis installerat WoW på Windows 7 och får det inte att fungera. Programmet har installerat sig som det ska och jag har kunnat skapa ett konto hos Blizzard. När jag ska spela och rutan med "License agreement" dyker upp fastnar muspekaren där och jag kan inte göra någonting, inte scrolla, inte röra pekaren och inte komma ut från sidan. Programmet körs i bakgrunden och ljudet fungerar. Jag kör programmet som administrtör. Datorn är ny, hopsatt av Svenska CD-data, 4 GB RAM och grafikkortet är ett Geforce 250 GTS. Någon som kan hjälpa mig?

Non omnia possumus omne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang