Har glömt bort den här tråden helt. Jäklar vad långt du kommit sen sist, tummen upp!
Trevligt att du hitta tillbaka då!
Har fortfarande inte fått blästra/slipa/spacklat eller primat taket. Det står dock inte helt still men man hinner inte med så mycket på vardagarna tyvärr
Läst igenom projektet nu och jag måste säga att du har gjort ett otroligt bra jobb! Slutresultatet ska bli intressant att se. Ska följas, utan tvekan! Mvh
Läst igenom projektet nu och jag måste säga att du har gjort ett otroligt bra jobb! Slutresultatet ska bli intressant att se. Ska följas, utan tvekan! Mvh
Tackar Nu har jag fått fixat turbon och fyrhjulsdriften på audin. Men det gjorde jag klart idag så Duetten ska dras igång på riktigt igen nu!
Måste bara följa detta för att se hur grymt slutresultatet blir.
det får du göra
För övrigt har det varit segt att komma ut i verkstaden men lite har allt hänt
Sedan har jag även fått tips på plåtskärmar. Håller på att få fram pris och kvalité på dem. Har även fått tips på en lackerare i närheten. Får se om han vill ta emot duetten sedan
Hej på er! Smackar upp några bilder igen och hoppas ni gillar det ni ser
Under blir det svart. Behöver inte ha samma färg där som på resten av bilen. Kommer inte stoppa under några speglar på ngn utstälning ^^. Kommer säkert bli tectyl under endå. Annars blir man ju rädd att köra på grus vägarna.. finns ju en hel del så
Sedan sprutade jag på färg på torped väggen. Funderar om jag är nöjd med den färgen eller om den ska vara lite mörkare. Det är en solid röd, för den som är färgblind ska på klarlack också sedan.
Hej på er! Smackar upp några bilder igen och hoppas ni gillar det ni ser
Under blir det svart. Behöver inte ha samma färg där som på resten av bilen. Kommer inte stoppa under några speglar på ngn utstälning ^^. Kommer säkert bli tectyl under endå. Annars blir man ju rädd att köra på grus vägarna.. finns ju en hel del så
Sedan sprutade jag på färg på torped väggen. Funderar om jag är nöjd med den färgen eller om den ska vara lite mörkare. Det är en solid röd, för den som är färgblind ska på klarlack också sedan.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.