vad är det för däck du har krängt på? och varför krängde du inte på ordentligt när du ändå gjorde det? (nu ökar ju risken för att du repar dom)
krängde på ett av mina Toyo R888. som skall sitta på om du missat.. sen sitter d ingen ventil i nu, men d sket jag i för d klia så förbannat i fingrarna ! allt är en risk. krille kan lacka.
MYCKET snygga fälgar! Tyckte det passade bäst med de gröna muttrarna utan tvekan, de andra såg lite "billiga" ut Blev dessutom lite kontrast med de gröna Vill se dem på bilen!
det va ventilen jag tänkte på.. men okej då, jag förstår..
skall sticka och köpa ventiler i morn.
_Fredrik skrev:
MYCKET snygga fälgar! Tyckte det passade bäst med de gröna muttrarna utan tvekan, de andra såg lite "billiga" ut Blev dessutom lite kontrast med de gröna Vill se dem på bilen!
aah, gillar att dem sticker ut från allt annat. dem silvriga kan nog se lite billiga ut ja. dem ser ut som helt vanliga muttrar om man inte tittar noga.
DrKamikaze skrev:
Häng på dom lite provisoriskt på bilen så man får se hur det ser ut
höhö, hoppas att du inte är ute och kör med däcken på fel sida av bilen sådär haha.,... rätt lång tid kvar innan du kör antar ja? påtal om det, när ligger lacken på bilen?
höhö, hoppas att du inte är ute och kör med däcken på fel sida av bilen sådär haha.,... rätt lång tid kvar innan du kör antar ja? påtal om det, när ligger lacken på bilen?
hmmmm HUR kunde jag gissa att ngn skulle se att dem satt åt fel håll. ja rätt lång tid kvar. blir inte förän det blir riktigt bra väder igen. lacken kommer på sist av allt typ om ett par månader lr ngt
ser la helt okej ut ? skivorna fyller ut nu iaf. kommer nog se jädrans fint ut med porsche ok där inne, brembo givetvis, men d e inte lika häftigt att ha Brembo ok, så som att ha ok d står porsche på ;P får se om jag löser det med spacer och allt. fästöronen på spindeln är lite oroande.. men inget e omöjligt
så ser d ut med 280 mm skivor i 15" fälgar. hoppas oket får plats utan att se för jävla fel ut. ca 4 cm mellan skiva och fälg. bör gå
är ju jävla svårt att se hur mkt d e imellan på bild. men längre ner är omöjligt att få handen
och så tajt blev det med 10 mm spacer bak. det ser inte så trångt ut kanske, men breddaren ligger på däcket, så får kapa ur där breddaren går in för bak stötfångaren
och så blev d fram. som sagt, skitsvårt att se på bild hur d är. breddaren vrider sig konstigt me. men det man ser är det tajtaste. men tar i längst fram när den fjädrar upp, så kommer kapa ur breddaren hela vägen ner
sen fick jag problem då jag hängde i mitt styrservo, då ingående axel är ca 7 cm högre upp för att få plats med flödesventilrena, så leden jag håller i tog i damasken/torpedväggen... funderade en stund och vände mellanaxeln upp och ner =P då den övre knuten är som synes smalare än den nedre. man skall inte göra d mer krångligt än nödvändigt =P