hehe precis de jag förväntade.. har kört mot flertal mustanger (den nya typen) även en roush steg 3 .. och måste ärligt säga att jag inte är mycket imopnerad.... eftersom det ska vara en sk muskel bil... men å andra sidan så är de sjukt fräcka att se på:)
Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
Mussen gick ruskigt bra skulle jag säga. Supran var helt klar snabbast, men skulle tippa att mussen var näst snabbast, iaf av dom som körde nere på landskronavägen. Ska tilläggas att jag stod o titta i slutet av sträckan.
Mussen gick ruskigt bra skulle jag säga. Supran var helt klar snabbast, men skulle tippa att mussen var näst snabbast, iaf av dom som körde nere på landskronavägen. Ska tilläggas att jag stod o titta i slutet av sträckan.
Körde den mot fler supror? För jag tyckte jag körde ifrån han ordentligt utan att behöva anstränga bilen alltför mkt..
Jag körde mot den svarta mustangen.. Jag vann fast jag bara gasade i 1:an o 2:an.. Kändes som jag fick punka så jag släppte gasen i 3:an.. Den lät snabb men jag körde ifrån honom iaf..
Körde den mot fler supror? För jag tyckte jag körde ifrån han ordentligt utan att behöva anstränga bilen alltför mkt..
Möjligt! Var väl ett par till som körde på landskronavägen. Fast din var rätt många snäpp vassare än resten den kvällen. Lite tråkigt att du inte fick lite jämbördigt motstånd.
När det gäller race tycker jag att man redigerar bort regskylt, men jag brukar fota bilträffar/utställning, och då är det upp till var och en att dölja sin regskylt på ett eller annat sätt
Anser inte att det behövs på bilträffar/utställningar om inte ägaren önskar detta, brukar redigera på fåtal - till de som önskar.
Dessutom finns absolut ingen tid att redigera regskyltar på flera tusen bilder jag fotar per år. Lägger däremot ner mycket tid på själva fotograferandet. Redigerar som sagt bort på enskilda bilder om det önskas utav ägaren.