1304
Sök

Eftersnack: Street Cars Fest Uddevalla 22.8

4 767 Inlägg
23 augusti 2009
Ja tack för en trevlig dag, ses i borås imorgon.

Jag tog mängder med bilder idag, men ska fota imorgon också, så allt kommer upp i veckan när jag hinner sitta med det..

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Avstängd
48 Inlägg
23 augusti 2009
Gsr,s volvo ok jag har ett namn men men

46 Inlägg
23 augusti 2009
tack för en toppen utställning, hoppas ni får ett bättre snurr på bedömningen, snacka mindre med bilägarna så hinner ni klart i tid + ge ett utställnings nr direkt när bilen åker in så får ni ett ordentligt system så finner ni bilarna, slipper ni stackars domare springa runt å leta.
sen en negativ sak till, tycker det är kasst av utställarna att åka innan det är slut tycker det ska medfölja omedelbar strykning ur tävlingen, men så kanske det redan är...

*kram*

45 Inlägg
23 augusti 2009
Tyckte det va riktigt bra blandning på bilar, mkt kul !
Angående gummibränningen kan jag hålla med om att de va onödigt inne på området.
Uppmaningen att inte bränna va väl lite sådär halvoseriös ? kanske bara jag som uppfatta den så.
Jag va bland en av dom som gav lite show när vi åkte.
Tack för en mkt bra träff iallafall ! smile

918 Inlägg
23 augusti 2009
logarytm skrev:
Tyckte det va riktigt bra blandning på bilar, mkt kul !
Angående gummibränningen kan jag hålla med om att de va onödigt inne på området.
Uppmaningen att inte bränna va väl lite sådär halvoseriös ? kanske bara jag som uppfatta den så.
Jag va bland en av dom som gav lite show när vi åkte.
Tack för en mkt bra träff iallafall ! smile

Jag verkar *** missa mycket madroll
Senast redigerat av Ante90 (23 augusti 2009)

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
23 augusti 2009
Ja, tack till alla som var där och gjorde dagen så minnesvärd!

Fina bilar, trevligt folk, okej väder (vart stänger man av fläkten, det drog lite kallt? tongue ) och en allmänt riktigt lyckad tillställning helt enkelt! smile

Tack också till Jimmy som packade med mig i Sunshine och hängde med runt på alla turer även på kvällens grillning! smile

Kram / Ellen (lägger upp bilder så småningom)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Licenssvetsare
927 Inlägg
23 augusti 2009
ms855 skrev:

Och hur ska jag veta vad du heter? Aldrig hört talas om dig tyvärr.

455 Inlägg
23 augusti 2009
vill tacka scf för en mycket bra utställning! och gsr för ett lyckat slut på dagen!!!

>syns man inte finns man inte<

Avstängd
60 Inlägg
24 augusti 2009
GSR S bil hallå han har ett namn å de e hans bil inte gsrs å smutskasta inte vårt namn tack! och föresten så e de jävligt konstigt om bilar blev nerskvätta me gummi eftersom all gummi som flög flög bak haha

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
24 augusti 2009
då skriver man inte ut GSR TA REDA PÅ FAKTA TACK!!!
dcay skrev:
ms855 skrev:

Och hur ska jag veta vad du heter? Aldrig hört talas om dig tyvärr.

Gsr

388 Inlägg
24 augusti 2009
som en av domarna får jag ta på mig lite att det drog ut på tiden. men det är omöjligt att döma typ wempas eller kruses (för att ta exempel) på 3 min. i och med att det kom över 100 bilar mot föranmälda 60 så drog det ut på tiden

sen en liten sak till utställarna om dom vill att det ska flyta på. tänk på att skriva BÅDE namn och bilmodell på eran anmälningslapp ni lämnar i tältet. hade vid några tillfällen bara ett namn att gå på och är det 100 bilar där så är det inte alltid lätt att hitta. såna saker gör också att det dras ut på tiden

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

3 Inlägg
25 augusti 2009
SkylinePeter skrev:
som en av domarna får jag ta på mig lite att det drog ut på tiden. men det är omöjligt att döma typ wempas eller kruses (för att ta exempel) på 3 min. i och med att det kom över 100 bilar mot föranmälda 60 så drog det ut på tiden

sen en liten sak till utställarna om dom vill att det ska flyta på. tänk på att skriva BÅDE namn och bilmodell på eran anmälningslapp ni lämnar i tältet. hade vid några tillfällen bara ett namn att gå på och är det 100 bilar där så är det inte alltid lätt att hitta. såna saker gör också att det dras ut på tiden

Ehh du gjorde ett bra jobb...  vill oxå till lägga att om folk lämnar så får de gärna medela de så man slipper leta efter era bilar.. för vem vill få sin bedömning missad... och folk som pratar om framtids planer inför dommarna..

LINDAAA : Lugn å fin nu....   

Personligen tycker jag att lite gasande, hög musik, burnouts, och annat showande hör till. men man får tänka på de andras bilar runt om kring..

Avstängd
60 Inlägg
25 augusti 2009
ja e lugn gillar inte när folk använder GSR,S namn på de sättet annars e de så lugny så alla tycker olika men däck bitar flög rätt bak å där stog inga bilar
Bobsi skrev:
SkylinePeter skrev:

Ehh du gjorde ett bra jobb...  vill oxå till lägga att om folk lämnar så får de gärna medela de så man slipper leta efter era bilar.. för vem vill få sin bedömning missad... och folk som pratar om framtids planer inför dommarna..

LINDAAA : Lugn å fin nu....   

Personligen tycker jag att lite gasande, hög musik, burnouts, och annat showande hör till. men man får tänka på de andras bilar runt om kring..

Gsr

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
25 augusti 2009
Lyssna på dom och gör som dom vill smile - dom som bestämmer

Folk får ju inte göra vad som helst på GSR racen heller smile - Vet att du är me i GSR så det var därför jag tog ett ex och drog inte GSR över allt big_smile
Senast redigerat av Ghost_rider1 (25 augusti 2009)

Avstängd
60 Inlägg
27 augusti 2009
jasså va får folk inte göra nu va vi där igen å smutskasta gsrs namn
Ghost_rider1 skrev:

Folk får ju inte göra vad som helst på GSR racen heller smile - Vet att du är me i GSR så det var därför jag tog ett ex och drog inte GSR över allt big_smile

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
27 augusti 2009
jag jobbade för scf denna dag och dom tyckte inte att de va nått farligt, inga sura miner alls bara folk som inte vågar ta kontakt me martin som burna för allla e sånna fittor men men
LINDAAAAAA skrev:
Ghost_rider1 skrev:

Gsr

En gång till nu
760 Inlägg
4 september 2009
LINDAAAAAA skrev:
jag jobbade för scf denna dag och dom tyckte inte att de va nått farligt, inga sura miner alls bara folk som inte vågar ta kontakt me martin som burna för allla e sånna fittor men men
LINDAAAAAA skrev:
Ghost_rider1 skrev:

haha, "alla e sånna fittor". jag skrattar inte med dig, jag skrattar åt dig..

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

Administratör
11 962 Inlägg
4 september 2009
Nu får ni nog ta och lugna ned er lite. För en saklig och vuxen diskussion så slipper vi stänga tråden helt. Allright?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök