Hösten kommer snart och de börjar redan bli dött ute på gatorna. Jag tänkte höra när ni brukar ställa av era sommarbilar/cabbar? De kan vara fint ända in i Oktober men samtidigt känns de som att säsongen är över därför har jag lite svårt för att bestämma mig:)
Jag kör med min 328a september ut...sen ställs den av första helgen i oktober. Så då blir det att köra en förbannat tråkig Volvo S40 2.0t istället...jag lär bli deprimerad=(
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX