Handy_man skrev:
jo dom är goa om stolarna, nästan så man funderar på att skaffa sig en gammal vw igen
Helt klart bättre än innan iaf

bjork skrev:
Har haft lite funderingar på en ny vxl.spaks knopp till bilen, men det finns ju bara såna där
"F&F"-stuk känns de som fram tills nu, jag måste ju ha en sån "golfboll" som du har, givet ju big_smile
Gillar bilen mer och mer, även om inredning som satt i innan var mer oldschool i mina ögon så
förstår jag vrf du bytte big_smile
Tror fabrikatet på min är Kamei, kanske kan hjälpa dig i ditt sökande

Rickard-v skrev:
Tycker den ser trevlig ut!
Men tyskstuk har den inte! För smala fälgar med för högt ET. för hög och fel stuk på däcken.
Det är bra för jag gillar inte tyskstuket, ditt stuk gillar jag! Det klassika!
De va värst, förväntar sig folk som tittar in i denna tråden att bilen redan är helt klar? Detta är en projekttråd som uppdateras allt eftersom jag jobbar på bilen, och allt är verkligen inte klart än, och om du läst i mina listor på första sidan står det klart och tydligt att det kommer bredare fälgbanor, nya lågprofildäck med strech m.m. och jag vet mer än väl vad som representerar tyskstuket

Kul att du gillar bilen nu, men den kommer bli ordentligt tyskad under hösten / vintern när dom sista detaljerna görs klart

NightCruiser skrev:
För jävla läcker... Färgen är helt underbar och som gjord för tysk stuket!
Jag saknar redan min mk1, letar Golf 3 kombi TDI istället, fick lite nya idéer för ett tag sen... smile
Ska följa detta helt klart, lycka till i fortsättningen, bara hojta till om du behöver utrymme.
Mvh
Tack tack! Dock kommer bilen att lackas om, färgen är faktiskt ganska sliten den också

Låter bra där med den TDI 3:a, och det där med utrymme får du gärna förklara lite mer specifikt via Pm

Mvh / Eric