kan det inte komma ifrån filtret då? kände du på det, det kanske sitter löst?
Håller med ta en närmare titt på det!
Men det kan inte ha något i samanband med att du hade för lite glykol i kylaren så det frös? Tänkte så inte motornfrusit eller något liknande.. och kan ha blivit en spricka i blocket tex
Men somsagt ta en närmare titt på det hela
Är det något Oscar så hör av dig, mvh
helt säker på filtret är tort det är jag 100 på. Jo jag hade åxå tanken på om det va en spricka men alltså motorn avr ju aldrig is fylld utan bara typ slask har kollar välldig noga efter spricka men måste krypa in undr åxå känner jag tack för all hjälp
kan tyvär inte starta nu utan sätta i hop skiten å fylla dom 2 literna som försvunnit ska kolla först nu efter spricka annars byter jagd en packningen medans skiten är is är fyller olja å kryper udner? låter inte dte otroligt smart?
Ja bara så alla vet blev inget emd garaget i dag fick förhinder men men så äre. Börjar helt ärligt tappa end el meklust i detta vädret, får se när den kommer igen.
Inte för detta är rätt forum men om någon vill köpa denna saken så äre helt oki skicka pm Det skulle gynna mitt byggande Otrolgit mycket!
Kämpa på oscar Vet själv hur det kan kännas, Vet ju iförsej vilken otur du haft men det kommer vända!
Är det något så hör av dig om du behöver hjälp osv..
mvh
Sant just att jag känner ju mig lite sugen på meka men det bara går inte i denna kylan, när jag komemr hem efter jobbet vill jag knappt va ute 1 minut extra;) Kan nog hända jag ringer då:) får se lite om jag löser det emd garage osv.
Ja men han e så långsam på msn XD, ganska dyr hyra visst man får ju fett najs garage men har inte riktgt fattat hur mycket platts jag får å ja vad jag får för tilltångar.