Hela bilen, med alla tillbehör, inkl raketen, coils, fälgar med rostfria kåpor, lampor, stor generator, batterier, sportratt, besiktningsavgasrör etc. besiktigad tom feb nästa år.
Bra o veta på rosthål i tröskel fram, (dock hål på båda sidor)
Ingen för den med tummen mitt i näven. Det mesta fungerar på den. En fösnterhiss trasig, motorn tenderar att gå varm vid hög belastning, kör man lungt så är det inga större problem, framför allt inte på vintern. Extra motor medföljer dock (se nedan), även original motorn finns med.
Dessutom ingår en så gott som komplett reservdels bil, en mk3 TD med dålig dieselpump, ett antal dieselpumpar i varierande skick följer även med (En som funkar klockrent, sitter på den gröne just nu, de andra fungerar med, läcker dock).
sjukt bygge, har följt men som vanligt när ja kollar trådar så har ja inte kommenterat men grymt härlig vinterbil, totalt klockren! en fråga bara, säljer du jalusit? eller vet du vart ja kan få tag på ett ? (:
var här och igår och läste att den var såld till Ronneby och tänkte, jaha nu kommer man se den här i stan nu då, jag tittade presis ut genom fönstret och vet ni vad, där står den xP
var här och igår och läste att den var såld till Ronneby och tänkte, jaha nu kommer man se den här i stan nu då, jag tittade presis ut genom fönstret och vet ni vad, där står den xP