Hur ser varningsblinkersrelät ut på saab 9000?

jojjekaa
18 oktober 2009 · 60 Inlägg

Undrar hur relät till varningsblinkersen ser ut som sitter bakom handsfacket, antar det är de som behöver bytas då varningsblinkersarna bara fungerar en kortare stund eller inte alls.

hade någon kunnat bifoga bild hade jag varit mycket tacksam smile (har inte hittat när jag har sökt)

Tro någon annan sig veta vad det kan vara som är fel får ni gärna skriva det tongue

Bilen är alltså en saab 9000 -96

Tacksam för svar//Johannes

Garfield
18 oktober 2009 · 1 019 Inlägg

Om du skruvar bort handskfacket för att komma åt relät så ser du ett gigantiskt klistermärke på handskfacket där alla reläna och deras plats står beskrivet.

jojjekaa
18 oktober 2009 · 60 Inlägg

Garfield skrev:
Om du skruvar bort handskfacket för att komma åt relät så ser du ett gigantiskt klistermärke på handskfacket där alla reläna och deras plats står beskrivet.

Okej, skulle gärna vilra veta hur det ser ut innan jag tar bort handsfacket så jag kan köra inom skroten och hämta ett relä tongue

Garfield
18 oktober 2009 · 1 019 Inlägg

Om du kan löda så hjälper det oftast att löda om relät. Artikelnumret är annars 40 69 985 eller 41 11 522.

jojjekaa
18 oktober 2009 · 60 Inlägg

Garfield skrev:
Om du kan löda så hjälper det oftast att löda om relät. Artikelnumret är annars 40 69 985 eller 41 11 522.

Satsar nog på att testa med ett annat relä smile

Är relät något liknande ljusrelät i plast, eller är det "öppet" ?

jojjekaa
18 oktober 2009 · 60 Inlägg

jojjekaa skrev:

Garfield skrev:
Om du kan löda så hjälper det oftast att löda om relät. Artikelnumret är annars 40 69 985 eller 41 11 522.

Satsar nog på att testa med ett annat relä smile

Är relät något liknande ljusrelät i plast, eller är det "öppet" ?

ingen som har bild? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang